Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb ze zelf niet nodig, maar als je een kleintje op komst hebt: koop die slaapzakken van @Kusjessoldaat! want ze zijn zo fijn. (En nieuw gruwelijk duur)

2 likes

Kan ik iemand blij maken met dit gratis kledingpakket? Er zitten wat jurken, truien, longsleeves en t-shirts tussen. Voornamelijk maat 68-74 van verschillende merken.

2 likes

Is het voornamelijk bovenkleding? Want dan heb ik wel interesse!

Voornamelijk bovenkleding idd. Ik kan straks of morgen wel betere foto’s maken.

2 likes

Ik pb je!

1 like

Ik heb ook interesse!! Misschien kunnen we delen? :sweat_smile:

2 likes

Ik verkoop nog wat Little People spul, maar dit is te groot/onhandig van formaat om te kunnen versturen. Ophalen kan in NH, exacte locatie via PM bij interesse. Alle geluidjes enzo doen het nog en alles is heel goede staat, bij het huis zitten alleen die gele hekjes niet meer. 15 euro per set

550x436

2 likes

Wij gaan verhuizen dus ben aan het uitzoeken en verkopen via vinted! Rond maat 80 tot 92

Vinted: anoukbee123 - profiel lid - Vinted

lol ik zie wel een bepaald thema

3 likes

Ik heb nog wat jassen.

Prenatal jas maat 62

Regenjasje H&M maat 92

Winterjas Zara maat 98

Hoeveel wil je voor de zara winterjas?

1 like

Ehm, €5,- ?

2 likes

Ik wil hem graag!

1 like

Oke! Stuur je een pbtje met je gegevens?

Ik heb in de aanbieding een meerijplankje voor de Joolz Aer. Hier 1 x gebruikt maar werk totaal niet, want mn oudste gebruikt het alsof hij een acrobaat is.

Nieuwprijs € 115 dus doe maar een goed bod :upside_down_face:

2 likes

Ik ben in aanloop naar Sinterklaas de speelgoedkast aan het opruimen en kwam deze 3 tegen. Allemaal zo goed als nieuw, ieder misschien 2-3x gespeeld.
5 euro per stuk, ga ze zo op Vinted zetten dus verzenden kan evt daarmee.

3 likes

Ik heb interesse! Ik stuur je een DM

Ik verkoop de ikea treinbaan, mijn kind speelt er niet mee. Ophalen in Rotterdam of eventueel kan ik het ook versturen.

2 likes

Is alles al weg? Ik heb anders wel interesse in die dieren voeden.

1 like

@Suikerklontje @Memento_mori @Calypso

Het duurde eventjes, maar ik heb het grootste gedeelte nu op vinted staan. Gaat om allerlei maatjes jongenskleding. Link in de spoiler.

Samenvatting

marjoleink92 - profiel lid - Vinted

4 likes

Heb je visjes vangen nog? Zicht die toevallig vorige week net op Vinted.

1 like