Oeh deze wil ik!
Ik verkoop mijn DockATot / Sleepyhead Deluxe+ in de kleur Blackthorn.
Dit was één van de eerste (impuls)aankopen voor de baby en ik heb er best wel spijt van. Het was een dure aankoop (heb er 180 voor betaald…) en is echt amper gebruikt. De keren dat mijn baby erin heeft gelegen, lag ze met een hydrofiel onder haar hoofd, dus er is echt geen vlekje te zien. Hij zit in de originele hoes.
Niet echt een reclamepraatje dit
Haha misschien niet. Ik bedoel ermee te zeggen dat ie echt zo goed als nieuw is. Het is vast een heerlijk nestje, maar mijn baby lag het liefste gewoon bij ons
Prachtig ding. Wat wil je er voor hebben? Ik heb bij mijn eerste een babynestje gebruikt (was voor ons echt een heilige graal), maar vind deze stiekem een stuk mooier haha.
Hij staat nu voor 120 op vinted.
Ah dat is me wat teveel. Snap ik ook wel hoor, hij is prachtig en natuurlijk erg netjes.
Iemand met een baby op komst die interesse heeft in 2 newborn lodger slaapzakken? Ik heb ze via hier gekregen van @ketel en m’n baby heeft ze kort gebruikt. En ze mogen nu weer door naar iemand anders.
Het gaat dus enkel om die 2 slaapzakken en 1 x de mouwen (maar als ze daar niet overheen spugen kan je die gewoon wisselen). Ze zijn echt heerlijk dik. En het voordeel aan lodger slaapzakken is dat de hals heel smal is waardoor ze het vanaf de geboorte vaak al aan kunnen. En de rits kan helemaal rondom open dus ook handig met al dat verschonen.
En gratis dus.
Edit: gereserveerd
Ik heb ze zelf niet nodig, maar als je een kleintje op komst hebt: koop die slaapzakken van @Kusjessoldaat! want ze zijn zo fijn. (En nieuw gruwelijk duur)
Kan ik iemand blij maken met dit gratis kledingpakket? Er zitten wat jurken, truien, longsleeves en t-shirts tussen. Voornamelijk maat 68-74 van verschillende merken.
Is het voornamelijk bovenkleding? Want dan heb ik wel interesse!
Voornamelijk bovenkleding idd. Ik kan straks of morgen wel betere foto’s maken.
Ik pb je!
Ik heb ook interesse!! Misschien kunnen we delen?
Ik verkoop nog wat Little People spul, maar dit is te groot/onhandig van formaat om te kunnen versturen. Ophalen kan in NH, exacte locatie via PM bij interesse. Alle geluidjes enzo doen het nog en alles is heel goede staat, bij het huis zitten alleen die gele hekjes niet meer. 15 euro per set

Wij gaan verhuizen dus ben aan het uitzoeken en verkopen via vinted! Rond maat 80 tot 92
Vinted: anoukbee123 - profiel lid - Vinted
lol ik zie wel een bepaald thema
Hoeveel wil je voor de zara winterjas?
Ehm, €5,- ?
Ik wil hem graag!