Oke! Stuur je een pbtje met je gegevens?
Ik heb in de aanbieding een meerijplankje voor de Joolz Aer. Hier 1 x gebruikt maar werk totaal niet, want mn oudste gebruikt het alsof hij een acrobaat is.
Nieuwprijs € 115 dus doe maar een goed bod
Ik ben in aanloop naar Sinterklaas de speelgoedkast aan het opruimen en kwam deze 3 tegen. Allemaal zo goed als nieuw, ieder misschien 2-3x gespeeld.
5 euro per stuk, ga ze zo op Vinted zetten dus verzenden kan evt daarmee.
Ik heb interesse! Ik stuur je een DM
Ik verkoop de ikea treinbaan, mijn kind speelt er niet mee. Ophalen in Rotterdam of eventueel kan ik het ook versturen.
Is alles al weg? Ik heb anders wel interesse in die dieren voeden.
@Suikerklontje @Memento_mori @Calypso
Het duurde eventjes, maar ik heb het grootste gedeelte nu op vinted staan. Gaat om allerlei maatjes jongenskleding. Link in de spoiler.
Samenvatting
Heb je visjes vangen nog? Zicht die toevallig vorige week net op Vinted.
Ik heb kaartjes voor een babyconcert aanstaande zondag, 11:00 uur, in studio de bakkerij in Rotterdam. 2 volwassenen en 1 baby. Iemand interesse? Het is uitverkocht. Ik hoef er niks voor te hebben.
De voetenzak heb ik zelf gekocht via vinted (nadat hij hier op het forum was aangeraden als goede voetenzak). Ik dacht dat hij zwart was maar hij blijkt paars te zijn. Onze kinderwagen is groen dus dit ziet er niet zo mooi uit. Dus helaas…. Ik verkoop hem weer.
De voetenzak ziet er nog heel erg mooi uit! De tweede foto is van de vinted advertentie, de eerste heb ik zelf gemaakt zodat je de kleur goed ziet.
Ik zou er graag €35 voor willen hebben.
Opruimen! Ga dit later vandaag op Vinted zetten. Maar als je iets wil, of betere foto’s, let me know! Het meeste is 74 of 80. Soms 68 (Hema overslag bijvoorbeeld). Kan allemaal nog een ronde mee. Mini Rodini broekje moest ik hebben voor de print, maar vind ik wel wat dun/doorschijnend. Meer zomer dus en een effen romper
Ammehoela bomber is niet gedragen en is echt GEWELDIG (mt 6-12 mnd)
Oeh wat is je Vinted? Ik zie leuke dingen
Ja ben ook benieuwd naar je Vinted!
@Poopiesjaakie o ja handig, kk010l - profiel lid - Vinted
Daar staat het nu dus nog niet op. Geef me twee uurtjes!
Mijn meiden zijn deze maat al voorbij maar wat heb je een leuke stijl, love it!
Echt leuke kleding zit er tussen ja. Maar zo te zien is het al weg.
Edit:
Is de flared legging en de trui er onder er nog?
Thx ja er is al veel weg. Die flared is weg en de trui is er nog wel.
Dat is pech dan haha.
Ik heb eventueel nog wel interesse in de trui.