Heeft iemand deze rompers te koop in maat 74/80? Het zijn echt m’n lievelings alleen op vinted vind ik ze niet en de Hema verkoopt ze niet meer.
Ik heb ook mijn Vinted volgegooid nu we weten dat ons tweede kindje een jongen is.
Ik had heel veel kleren bewaard van onze dochter, dus er staat van maat 56 tm 104 op.
Ik wil ze wel!
Ik verkoop 5 nieuwe Zipper tassen van Engel (7 × 39 × 28 cm) Vorig jaar gekocht, ongebruikt en kaartjes er nog aan. Ook fijn als gymtas voor schoolgaande kinderen.
12.50 per stuk, ze staan op Vinted. (De witte heeft een beetje de look alsof het van papier is. Heel tof, en is uiteraard gewoon stof)
Heel vet wel! Heozo heb je er 5
Gekocht voor neefjes en nichtjesaan beide kanten van de familie, maar die vonden ze allemaal te fel
Ik wil wel graag dat nijntje ding en dat pianootje!
Stuur maar een pb!
CarlijnQ maat 98/104.
Rompers maat 98/104
Bruin/witte romper maat 86 lindex. Die 2 andere h&m en hema maat 86/92.
Ik heb heel veel dingen op vinted gezet. Maat 50 t/m 68. En een verdwaalde 74.
Aankomende week komen de broeken/leggings aan de beurt.
Onder andere dit staat erop.
Via pb stuur ik m’n vinted profiel.
Twee lekkere warme pakjes voor de winter. Helaas zijn ze al te klein nu het koud begint te worden.
Links is van Hema, maat 68, drukknopen, twee keer gedragen.
Rechts van Carter’s, 6 months (=68), fleece met rits, nooit gedragen.
20€ incl verzending voor de twee samen, kan door de brievenbus.
Wat dingen in maat 44 erop gezet. Ze is bijna uit maatje 50 dus dan kan ik dat ook uitzoeken
vinted profiel
De mouwen kunnen er af zo te zien? Ik heb wel interesse als ie er nog is!
Ja, die kunnen er nog af. Hij is er nog! Stuur maar dm.
Wat heb je hier nog van? En voor welke prijs mag het weg?
Iemand interesse in een cybex gold voetenzak? Het is de ‘snogga’ in magnolia pink. Je kunt hem oprollen in een klein tasje. Ik heb hem 1 x gebruikt en nu toch een andere gekocht. Nieuwprijs is 80,-
Mag weg voor 40,- of een ander goed bod
Ik heb alleen die 2 grijze rompers nog en die gestreepte van lindex. Mag met elkaar voor €3 weg.
Verder heb ik nog wat kleding op Vinted staan