Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ja inmiddels met pen met lampje en geluid :slight_smile: Hit me up als je ze wil!

2 likes

Oh. Niet gezien dat hij dubbel geplaatst was.

1 like

Is al weg denk ik, hè? Anders heb ik zeker interesse!

4 likes

Nee nog niet. @Oprah laat je ff weten of je nog interesse hebt?

2 likes

Wat meisjeskleding maat 62-68 erbij gezet op m’n Vinted

Veel dingen zijn al €1 en heb ook tot 20% korting aanstaan bij meerdere items.

Iemand interesse in twee Dr Browns p-spenen (twee keer geprobeerd) en drie bewaarflesjes 125 ml voor melk die passen op een Medela kolf?

1 like

Iemand interesse in dit Quincy mae boxpakje maat 68-74? Kan ook via vinted.

1 like

Ik heb weer een aantal dingen op vinted gezet. Maat 62 t/m 74. Het meeste is maat 68.
Pb voor een linkje naar m’n profiel.

2 likes

2 zwangerschapsbroeken maat 42/XL beide nog met prijskaartje, ik was te laat met retouren :sweat_smile:
Zwarte is van River Island en de beige flared is van Mamalicious. Waren nieuw 40/45 euro, zou ze graag willen verkopen voor 15 euro per stuk. Kan ook via Vinted!

3 likes

Iemand interesse in dit heerlijk dikke winterpak van Tumble 'n dry? Gevoerd met teddy, mouwen en pijpen kunnen over de handen en voeten heengeslagen worden voor extra warmte. 12 euro, staat ook op Vinted. Maat 62

Welke maat is het? Want als hij past wil ik hem wel!

edit: oh nvm ik zie het nu op de achtergrond. Daar past hij al lang niet meer in.

Heb het er ff duidelijker bij gezet maar is idd voor kleintjes

2 likes

Hoe valt deze? Groot? Dochter heeft maat 92/98, maar oversized vind ik vaak wel leuk haha. Maar als ie echt heel groot valt is hij misschien te groot.

β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
Iemand interesse in dit prachtige luipaardprint jasje van Z8? Maat 62. Is echt maar enkele keren gedragen, zo goed als nieuw nog. Ik wil er graag 10€ ex verzendkosten voor (of ophalen in Grave, Brabant). Hij staat ook op Vinted, mocht je dat fijner vinden.

1 like

Ik verkiip een babyset en tray voor de stokke tripp trap, beiden in de kleur storm grijs. Paar maanden gebruikt, toen ging de oudste gewoon aan tafel zitten. Gaat weg omdat wij 2 sets hebben, maar onze middelste zit al maanden gewoon aan tafel op de stoel dus we hebben er straks voor de baby maar 1 nodig.

Ik heb ze ook op marktplaats staan, maar zou ze voor goedkoper verzenden ook via Vinted kunnen doen (staan ze nu niet op). Ophalen is ook een mogelijkheid.

Ik heb ook nog een wit ledikant met lichte houten poten waar 3 spijltjes uit kunnen die weg mag. Eventueel met matras. Moet ik nog even foto’s van maken alvorens die op marktplaats gaat, maar het is deze https://3wolkjes.nl/product/ledikant-sofie-wit/ alleen ophalen, omgeving Uden.

4 likes

Hee, wat vraag je voor die stokke set? Incl reiskosten?

1 like

Alleen de babyset of ook de tray erbij?

Ik had in mijn hoofd 25€ per ding of samen voor 45€. Verzenden is binnen Nederland met postnl 6,75 of dhl 4,50 (denk ik, moet even nameten of het niet dikker dan 35cm is voor dhl, anders is dhl 7,50).

1 like

Hee, klopt het dat ik je geen prive bericht kan sturen? 45€ incl verzendkosten doen? Of heb je ook nog bekleding erbij te koop?

1 like

Als je op antwoorden drukt kan je linksboven bij het pijltje klikken en dan kiezen voor persoonlijk bericht.

2 likes

2 slaapzakken van de Hema van 1 TOG maat 68-80. De opening van de nek is wat smaller gemaakt zodat ze de slaapzak eerder te dragen is. Onze dochter droeg ze met 2/3 maand al.

Samenvatting

€10 voor 2 stuks. Staan ook op vinted. Pb voor een link.

2 likes

Ik verkoop deze leren dr Martens. Twee keer gedragen. Met zachte zool. Mogen weg voor 20,-

Staan ook op vinted

1 like