Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ahh ik hoopte op de trui en moet echt maat 98/104 hebben dus dan gaat het over. Op je Vinted zag ik ook niet echt wat ik zoek, maar tnx!

Kleine kans dat iemand hem hier wil maar toch.

Wiegje prenatal. Kleine beschadigingen aan 1 kant want oudste draaide mobiel er te hard op. Verder alles helemaal goed nog, 4 maandjes gebruikt alleen snachts. Met matras en molton. Hoeslakens heb ik ook als je die wil.
Ophalen rotterdam.

Ik zit er graag 20 voor willen.

fotos

1 like

In een paar minuten al 10 euro gezakt? :joy: Sorry offtopic, geen kind en dus geen wieg nodig

2 likes

Ja joh ik ging ff op marktplaats kijken naar andere wiegjes en dacht ik ga eronder zitten. Die op mp stonden namelijk lang te koop en ik heb weinig ruimte.

2 likes

Wel handig als je dan je eerste post met hogere prijs weghaalt :wink:

Heeft iemand interesse in een grijze joolz day 3 met heel veel accessoires?
Gekocht in eind 2020 en in goede staat

Iemand interesse in Dentinox? Gekocht in een opwelling toen de baby het nogal zwaar had, maar is niet geopend.

(De verpakking is helaas wel als bijtring gebruikt)

Mag weg voor de verzendkosten

Edit:

Ik vond ook nog deze 2 boekjes, allebei niet gebruikt. Mogen samen weg voor € 7,50 + verzendkosten

Verzenden kan via Vinted

1 like

Ik verkoop 2 Electro sets, Nijntje en Dieren. In nieuwstaat, erg weinig mee gespeeld. 5 euro per stuk, aankoop kan via Vinted

1 like

Ja inmiddels met pen met lampje en geluid :slight_smile: Hit me up als je ze wil!

2 likes

Oh. Niet gezien dat hij dubbel geplaatst was.

1 like

Is al weg denk ik, hè? Anders heb ik zeker interesse!

4 likes

Nee nog niet. @Oprah laat je ff weten of je nog interesse hebt?

2 likes

Wat meisjeskleding maat 62-68 erbij gezet op m’n Vinted

Veel dingen zijn al €1 en heb ook tot 20% korting aanstaan bij meerdere items.

Iemand interesse in twee Dr Browns p-spenen (twee keer geprobeerd) en drie bewaarflesjes 125 ml voor melk die passen op een Medela kolf?

1 like

Iemand interesse in dit Quincy mae boxpakje maat 68-74? Kan ook via vinted.

1 like

Ik heb weer een aantal dingen op vinted gezet. Maat 62 t/m 74. Het meeste is maat 68.
Pb voor een linkje naar m’n profiel.

2 likes

2 zwangerschapsbroeken maat 42/XL beide nog met prijskaartje, ik was te laat met retouren :sweat_smile:
Zwarte is van River Island en de beige flared is van Mamalicious. Waren nieuw 40/45 euro, zou ze graag willen verkopen voor 15 euro per stuk. Kan ook via Vinted!

3 likes

Iemand interesse in dit heerlijk dikke winterpak van Tumble 'n dry? Gevoerd met teddy, mouwen en pijpen kunnen over de handen en voeten heengeslagen worden voor extra warmte. 12 euro, staat ook op Vinted. Maat 62

Welke maat is het? Want als hij past wil ik hem wel!

edit: oh nvm ik zie het nu op de achtergrond. Daar past hij al lang niet meer in.

Heb het er ff duidelijker bij gezet maar is idd voor kleintjes

2 likes