Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Hoe valt deze? Groot? Dochter heeft maat 92/98, maar oversized vind ik vaak wel leuk haha. Maar als ie echt heel groot valt is hij misschien te groot.

————————————
Iemand interesse in dit prachtige luipaardprint jasje van Z8? Maat 62. Is echt maar enkele keren gedragen, zo goed als nieuw nog. Ik wil er graag 10€ ex verzendkosten voor (of ophalen in Grave, Brabant). Hij staat ook op Vinted, mocht je dat fijner vinden.

1 like

Ik verkiip een babyset en tray voor de stokke tripp trap, beiden in de kleur storm grijs. Paar maanden gebruikt, toen ging de oudste gewoon aan tafel zitten. Gaat weg omdat wij 2 sets hebben, maar onze middelste zit al maanden gewoon aan tafel op de stoel dus we hebben er straks voor de baby maar 1 nodig.

Ik heb ze ook op marktplaats staan, maar zou ze voor goedkoper verzenden ook via Vinted kunnen doen (staan ze nu niet op). Ophalen is ook een mogelijkheid.

Ik heb ook nog een wit ledikant met lichte houten poten waar 3 spijltjes uit kunnen die weg mag. Eventueel met matras. Moet ik nog even foto’s van maken alvorens die op marktplaats gaat, maar het is deze https://3wolkjes.nl/product/ledikant-sofie-wit/ alleen ophalen, omgeving Uden.

4 likes

Hee, wat vraag je voor die stokke set? Incl reiskosten?

1 like

Alleen de babyset of ook de tray erbij?

Ik had in mijn hoofd 25€ per ding of samen voor 45€. Verzenden is binnen Nederland met postnl 6,75 of dhl 4,50 (denk ik, moet even nameten of het niet dikker dan 35cm is voor dhl, anders is dhl 7,50).

1 like

Hee, klopt het dat ik je geen prive bericht kan sturen? 45€ incl verzendkosten doen? Of heb je ook nog bekleding erbij te koop?

1 like

Als je op antwoorden drukt kan je linksboven bij het pijltje klikken en dan kiezen voor persoonlijk bericht.

2 likes

2 slaapzakken van de Hema van 1 TOG maat 68-80. De opening van de nek is wat smaller gemaakt zodat ze de slaapzak eerder te dragen is. Onze dochter droeg ze met 2/3 maand al.

Samenvatting

€10 voor 2 stuks. Staan ook op vinted. Pb voor een link.

2 likes

Ik verkoop deze leren dr Martens. Twee keer gedragen. Met zachte zool. Mogen weg voor 20,-

Staan ook op vinted

1 like

Ik heb wat slaapzakken die te klein zijn geworden. Het liefste verkoop ik ze allemaal samen.

Dikke gevoerde van La Redoute, ongebruikt (TOG 2,5), 0-6 maanden/50-68

Licht gevoerde beige van Name It (geen TOG) 62/68, witte van Meyco (TOG 0,5) 70 en jersey van Jollein (ook TOG 0,5, maar veel dikker dan de Meyco, ik gebruik die overdag met een dekentje erover) ook maat 70.

Ik dacht aan 20€ excl verzending.

2 likes

Ik verkoop mijn ergobaby draagzak. Ik denk hooguit 5 keer gebruikt. Ik dacht zelf aan €85. Verzenden kan via vinted of ophalen in regio Rotterdam

Ik kan eventueel ook nog eigen foto’s maken

1 like

Wij hebben een andere wipstoel gekocht dus ik wil deze van little Dutch graag verkopen. Ze heeft er maar een enkele keer in gelegen. Ik dacht zelf aan 15 euro? Ophalen kan vlakbij Utrecht, voor verzenden zou ik even moeten kijken hoe en wat :sweat_smile:

2 likes

Ik verkoop een heleboel kleding, waaronder Donsje, Konges Slojd en Emile et Ida. Maat 62-92. Ook schoentjes en slaapzakjes komen online. De komende weken ga ik meer uploaden. Zie mijn Vinted:

joliendijkv

Ook heb ik veel kleding die wat meer gedragen/merkloos zijn die ik graag gratis in setjes weggeef aan forumgenoten die het kunnen gebruiken. Je betaalt dan alleen verzendkosten. Mocht je interesse hebben, PM me even en geef aan welke maat je nodig hebt.

4 likes

Leuk, ik ben je gaan volgen

1 like

Gratis af te halen omgeving Alkmaar;

Commode, beschadiging aan de voorkant.

Badje, heb er ook een standaard bij.

1 like

Dubbelpost… maar heb nog een aantal dingen op Vinted gezet.

2 likes

Iemand interesse in de camper voor 10 euro en het vliegtuig voor 7,50? Exclusief verzendkosten. Mogen samen weg voor 15 euro exclusief verzendkosten. Kan ook via Vinted. Dm dan maar.

.

(Haar van meisje heeft klein krasje)

Ik verkoop een hele stapel zwangerschapskleren.
Het liefst alles in 1 bundel.
Ik zat te denken aan 80 euro totaal.

Pakket bestaat uit:
6 zwangerschapsjeans. Meeste skinny en 1 momjeans. (Vrijwel alles maat S, 1 broek maat 27 en 1 broek maat 29)
1 tricot korte broek
1 ribtricot knie jurk zonder mouwen
1 longsleeve top
3 tops met driekwart mouwen
4 t shirts
2 jurken
3 mouwloze tops en 2 rokken tot de knie.

Vrijwel alles is maat s of valt als een S.

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kan ik even wat uitgebreidere foto’s maken.

Kleding bevat qua bovenkleding voornamelijk Prenatal en H&M en voor broeken H&M, Prenatal, asos en supermom

meer foto’s

3 likes

Ben ik weer! Ik heb ook een flinke hoeveelheid slaapzakken in verschillende maten toegevoegd en ga ook nog wat hele kleine maatjes toevoegen deze week. Voor wie interesse heeft. Oa dit schattige pakje

1 like

Voor iedereen met interesse in de Ikea learning tower hack: wij hebben de Bekväm en Oddvar krukjes gekocht met de intentie om hier een leertoren van te maken, maar we gaan toch voor een ander merk omdat we die net wat mooier vinden. We hebben de krukjes al uit de verpakking gehaald en hebben geen bon meer, dus als iemand ze wil overnemen hoor ik het graag!

Hoi,
Normaal lees ik alleen mee maar wellicht kan ik jullie nu gebruiken :slight_smile:
Ik heb de kleertjes van mijn zoontje en dochter uitgezocht en ik heb een hele berg aan kleertjes over die in goede staat zijn. Het is vooral meisjeskleding t/m maat 92 en jongenskleding t/m 68. En unisex rompers. Verschillende merken: noppies, feetje, hema, h&m… Veel dingen in de kleine maten zijn niet of amper gebruikt. Nou heb ik geen zin om alles voor een appel en een ei op vinted of marktplaats te zetten. Ik maak er liever iemand blij mee die er echt iets aan heeft. Ik kan wel alles aan Stichting Babyspullen geven, maar misschien weten jullie nog iemand die het moeilijk heeft en kleertjes kan gebruiken? Ik woon in omgeving Amsterdam…

9 likes