Verkoop- en weggeeftopic zw/k

3x zwembroek 98/104 van de prenatal.
Samen €10 excl verzendkosten
Past door de brievenbus.
Of via vinted

1 like

€4

€3

€3

€1,50

€2

€2

Staan ook op mijn Vinted

3 likes

Iemand interesse in newborn kleren? Heb best wat op Vinted gezet, wij hebben een meisje maar 80 procent is unisex. Veel van Marmar Copenhagen, maar ook een hoop mooie 1 euro shirtjes van bijv Noppies en Prenatal, mooi setje boxpakken, shirtjes en broekjes etc. Linkje naar Vinted.

.

1 like

Heeft iemand toevallig een leuk UV-shirt maat 80/86/92 te koop?

1 like

Ik heb deze, niet per se heel leuk, maar zou je mogen hebben tegen verzendkosten

(pakje maat 74/80, Hema; shirt maat 80)

1 like

Heeft iemand interesse in een pakket maat 50/56 meisjes kleding? Mijn baby groeit hier nu uit en zou graag alles in een pakket verkopen kan via vinted.

1 like

Kan ik iemand hier blij mee maken? Het is de Zoef Zoef boomhut. Hij is compleet, op de foto ontbreekt het voorste stuk van de baan maar dat heb ik wel. Incl 4 of 5 Zoef zoef diertjes.
Mag gratis opgehaald worden in Gouda bij interesse.

5 likes

Thanks! Ben wel opzoek naar zo’n shirt met rits, maar deze is te klein ben ik bang

Puckababy piep

Ziet er nog goed uit, maar ze is er te groot voor geworden dus we zijn cold turkey overgestapt naar een normale (goedkopere :upside_down_face:) slaapzak. Was wel erg fijn voor de newborn fase. Zou er graag 15 euro excl verzending voor willen, kan ook via Vinted

1 like

Lilliputiens indianen speelset in nieuwstaat met wigwam, 10 poppetjes, paard, totempaal, kampvuur en kano.
20 euro, verzenden kan via Vinted

2 likes

Oh deze wil ik wel als je hem nog hebt!

Ja ik heb hem nog! Ik stuur je even een pb

1 like

Ik heb mijn Vinted geüpdatet
maartbom - profiel lid - Vinted

3 likes

Ik sta nu bij de kringloop en daar hebben ze nieuwe lodger mutsjes voor €3.
Moet ik ze voor iemand meenemen?
Allemaal 0-3 mnd behalve 1 blauwe die is 3-6 mnd

19 likes

Ahhh dit lees ik weer veel te laat :sob: waar zit deze kringloop?

In omgeving Rotterdam… ik kan eventueel donderdag weer langsgaan om te kijken of ze ze nog hebben …

1 like

Oef dat is een eind weg vanuit Friesland :sweat_smile: nee hoor. Je hoeft voor mij niet speciaal erheen. Wel erg lief aangeboden!

1 like

Meisjeskleding maat 62-68 op Vinted gezet, mag als bundel of los weg. En het mag ook voor minder weg dan Vinted prijs.

Link naar Vinted

1 like

Ik heb mijn Vinted ook weer aangevuld met (oa onderstaande) kleren in maat 80/86. Dm me als je mijn vintedlink wil!

3 likes

Wij verkopen onze Maxicosi Rock én isofix basis. Hij is helemaal compleet met 2 inzetten voor als je kindje nog mini mini is, en dan een zonnekap en twee voetenzakken erbij. De roestbruine is nog helemaal als nieuw, de teddy zitten een paar vlekjes in die ik er met 2x wassen niet uit kreeg. Die voetenzakken hebben we niet echt meegenomen in de prijs maar voor het geheel zouden we eigenlijk liefst 100 euro krijgen.

Zie hier wat foto’s en vraag gerust om meer.

Wij wonen bij Tilburg in de buurt

1 like