Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand interesse in dit setje van Name-it, maat 56? Paar keer gedragen maar. 5€ ex?

Of in dit mega lieve pantersetje, maat 74/80. Denk 1x gedragen :sweat_smile:. 10€ ex. (Het oranje streepje is labeltje aan de binnenkant van het broekje :raising_hand_woman:t3:)

4 likes

Ik verkoop de puckababy piep teddy (het allerfijnste zakje)
En een aantal kleine maatjes van oa Mini Rodini en Carlijnq

Linkje!

2 likes

Oh, ik vind het name it setje erg leuk! Ik zal je even DMen.

2 likes

Iemand die dit op wilt komen halen? Ik was afgelopen week weg, dus had dit voor de zekerheid gehaald. Maar hij wilde het niet drinken. Is dus weinig uit. Woon in Delft

1 like

Te koop: het boek Positief over borstvoeding. Het boek Positief over bevallen vond ik heel fijn, dus deze op m’n verlanglijstje gezet. Echter enkel doorgebladerd, verder staat hij in de kast. Ziet er dus nog nieuw uit. Wie weet heeft er iemand anders meer plezier van!

Ik denk al 12 euro excl verzenden (kan niet door de brievenbus), of ophalen (midden v Nederland).

1 like

Verkoopt iemand een ronde box toevallig?

1 like

Er stond er pas eentje op het forum! Misschien in het verkooptopic?

2 likes

Kan het niet vinden geloof ik?

2 likes

Ik zit ook te zoeken maar kan het ook niet vinden :joy: ik weet zeker dat iemand pas een ronde box te koop aanbood

Ja dacht ik ook, was het @propje?

1 like

Sorry, ik kon er veel geld voor krijgen op mp :grimacing:

4 likes

Ik heb 2 extra kaartjes voor de XXL kinderbeurs op 02-04-2023 in Hilversum. Iemand interesse?

Ik verkoop een aantal decoratie dierenkoppen, leuk voor op de kinderkamer. En ook een vogelhuisje.

1 like

Heeft iemand interesse in deze stoere dino set maat 116? Is nieuw, handgemaakt en netjes afgewerkt. Kan ook via Vinted
![20230205_130328|375x500] minibeans5 - profiel lid - Vinted
(upload://n9Z6uqZ3AWC7QwDRrhrx4dmeGM6.jpeg) Het kan als zomerset maar ook als shortama. Ik vraag er ( slechts) €7,50 voor

2 likes

Heeft iemand toevallig een soort buitenspeelpak zoals bijv een Ielm pak in maat 86 te koop?

1 like

Thanks. Wat vraag je ervoor?

Ik heb wel interesse! Stuur je via vinted een verzoek

2 likes

Mocht je er toch vanaf zien, dan heb ik wel interesse @SpeedOfSound

2 likes

Ik heb het al gekocht haha!

2 likes

Als je interesse hebt in een babyset (dus niet de newborn set :wink: ) voor de Stokke Tripp in fel rood, stuur me een berichtje. Ziet er nog zo goed als nieuw uit maar ik stuur je met liefde een foto :slight_smile:

Vanwege het onhandige formaat graag ophalen in 010 (aan de noordelijke kant). Speciale forummerprijs: 15 euro :slight_smile: