Oh lief haha! Helemaal overheen gelezen.
Misschien wist je het al en wilde je liever eerst via via kijken, maar bij Stokke kan je vrijwel elk onderdeel nog los kopen, als het niet op de site staat kan je de klantenservice even bellen.
Voor wie regelmatig op Vinted (ver)koopt. Wat (ver)koop je het liefst of best?
- Losse items
- Setjes
- Grotere pakketten met verschillende kledingstukken
- Grotere pakketten met dezelfde soort kledingstukken (alleen shirts b.v.)
0 stemmers
Is wisselend, ik probeer bundels te kopen maar koop ook regelmatig losse items. Ik verkoop eigenlijk ook beide.
Ik verkoop het liefst grote pakketten maar ik koop zelf alleen losse items
Van de bundels die ik kocht, merk ik vaak dat ik het deed voor bepaalde items. En koop alsnog vaker losse items.
Verkopen ook losse items, want dat gaat vaak sneller
VERKOCHT
Ik verkoop m’n zwangerschapskussen: het Litollo J-vorm zijslaapkussen. Ik heb er heerlijk mee geslapen tijdens m’n zwangerschap, maar nu gebruik ik hem niet meer. De hoes is tweemaal gewassen. Hij komt uit een rookvrij huis. We hebben wel twee katten maar die komen nooit boven. Het kussen komt met een vacuüm zak waar je ‘m ook goed in kan bewaren. Op verzoek kan ik nog foto’s van het kussen maken.
Dacht zelf aan iets van 15 euro excl verzenden. Ophalen kan in het midden van het land.
Iemand interesse in een maxi cosi pebble pro + family fix one i-size? Gekocht in 2019, nooit ongelukken meegehad.
Ik dacht zelf aan €90. Ophalen omgeving Rotterdam
Iemand interesse in dit setje van Name-it, maat 56? Paar keer gedragen maar. 5€ ex?
Of in dit mega lieve pantersetje, maat 74/80. Denk 1x gedragen . 10€ ex. (Het oranje streepje is labeltje aan de binnenkant van het broekje
)
Ik verkoop de puckababy piep teddy (het allerfijnste zakje)
En een aantal kleine maatjes van oa Mini Rodini en Carlijnq
Oh, ik vind het name it setje erg leuk! Ik zal je even DMen.
Iemand die dit op wilt komen halen? Ik was afgelopen week weg, dus had dit voor de zekerheid gehaald. Maar hij wilde het niet drinken. Is dus weinig uit. Woon in Delft
Te koop: het boek Positief over borstvoeding. Het boek Positief over bevallen vond ik heel fijn, dus deze op m’n verlanglijstje gezet. Echter enkel doorgebladerd, verder staat hij in de kast. Ziet er dus nog nieuw uit. Wie weet heeft er iemand anders meer plezier van!
Ik denk al 12 euro excl verzenden (kan niet door de brievenbus), of ophalen (midden v Nederland).
Verkoopt iemand een ronde box toevallig?
Er stond er pas eentje op het forum! Misschien in het verkooptopic?
Kan het niet vinden geloof ik?
Ik zit ook te zoeken maar kan het ook niet vinden ik weet zeker dat iemand pas een ronde box te koop aanbood
Sorry, ik kon er veel geld voor krijgen op mp