Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Cena maat 92

Noppies maat 74

Al mijn kleren komen uit een rookvrij huis en zijn nooit in de droger geweest.

1 like

Ik heb voor as zondag kaartjes voor een babyconcert bij studio de Bakkerij in Rotterdam. Ik kan helaas niet. Is van 10 tot 10:30 (deur open 9:30). Is voor 1 baby/kind en 1 volwassene. Het is echt heel leuk!! Gratis voor wie wil.

1 like

Iemand die hier iets aan heeft? Mag weg tegen verzendkosten. (Ophalen mag ook)

2 dichte verpakkingen zoogkompressen 2x 30 stuks
1 dichte doos borstvoeding bewaarzakjes 120 zakjes
1 open zakje met nog zo’n 10 a 15 zakjes

2 likes

Ikke!
Ik hoop het te kunnen gaan gebruiken.

2 likes

Heeft iemand nog een puddle jumper met een print welke kan voor een meisje?

1 like

Sorry maaarrrrrr alles kan toch voor een meisje?

17 likes

Zit hier toevallig iemand wiens kind ook Kay heet? Ik heb een donkerblauw ielm-speelpak in maat 104 met die naam erop, mag weg voor alleen de verzendkosten. :blush:

Zoontje van mijn vriendin heet zo, wat zijn de verzendkosten? Dan vraag ik het aan haar.

1 like

Hangt van de verzender af! Postnl is 6,75, rest weet ik niet uit mijn hoofd.

Op Marktplaats kan je nu verzenden voor 1 euro, dus dat is ook een optie

Mocht er iemand in de buurt van Haarlem op zoek zijn naar een klimdriehoek, ik verkoop die van ons inclusief glijbaan/kippentrap voor 110 euro

2 likes

Ik hoor altijd alleen hele positieve verhalen hier over. Wat is voor jou de reden om het te verkopen?

Mijn kinderen zijn bijna 4 en spelen er bijna niet meer mee. Maar tussen 1 en 3 wel heel veel plezier van gehad

3 likes

Is er iemand op zoek naar een Stokke Steps Bouncer?
Mn 2e baby wil er niet in dus hij mag nu weg. Hij is voor 1 kindje kort gebruikt totdat hij zelf in de babyeetstoel kon zitten. Dat was tegen 5 maanden oud, hij was toen 6,5kg, dus de bouncer heeft weinig gewicht gedragen.
De bouncer heeft een babyinzet dus hij is meteen na de geboorte te gebruiken.
Hij ziet er nog uit als nieuw. Misschien zeer minimaal ietwat verkleuring op de stof waar je hem optilt, maar ik ben hem nu helemaal aan het bestuderen dus weet niet of ik nou gek word haha. Krijg het iig niet op de foto.
Hij komt uit een rook- en diervrij huis en de bekleding kan gewassen worden. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan want eventuele vlekjes poets je er makkelijk uit. Ik heb de originele doos er nog bij.
Ik dacht aan €70,- ex.
Tm maandag 27 maart is verzenden via marktplaats €0,99 mocht iemand op korte termijn interesse hebben. Ophalen mag natuurlijk ook.

Meer foto's

Ook verkoop ik mn handgemaakte babynestje. (Niet door mij haha)
Hij is kort gebruikt voor 2 kindjes en is ietwat geel uitslagen tegen de rand (zie laatste foto), maar verkeert nog in uitstekende staat. Ik heb altijd een hydrofiel op het liggedeelte gelegd voor ik mijn kindjes in het nestje legde, voor het geval ze wat melk terug zouden geven.
Er zit een dekentje bij en de strik onderin kan los om het nestje wat groter te maken.

Het hele nestje is 75cm lang en op het breedste punt 47cm breed
Het liggedeelte 64cm lang en op het breedste punt 32cm breed.
Zat aan €25 ex te denken.

Meer foto's

3 likes

Verkoopt er iemand een fijne buggy? (Of tips)

Mijn dochter is pas 9 maanden, maar omdat we met het vliegtuig op vakantie gaab gaan wil ik graag een buggy ipv onze grote dure kinderwagen meenemen

1 like

Joolz aer! Mag mee als handbagage, heel licht en stuurt soepel. Is nu in aanbieding bij o.a. Prenatal (270 euro)

1 like

Ah ik zie alleen de dure? Van 450€?

Dacht zelf eigenlijk aan 150€ max, maar misschien koop je daar niks voor? 🫣

Ik heb voor onze eerste vliegreis een Easywalker Mini gekocht. Via zo’n verkoopgroep op FB tweedehands voor 100-150 euro (weet niet precies meer). Had deze gekozen omdat ie licht is, plat kan en omdat hij in principe in het handbagagevak mag. Hij moest alsnog in het ruim, want paste niet meer, maar ben er wel bijna 2 jaar later nog erg blij mee. Vind tweedehands bij zo’n buggy wel goed te doen, stonden toen ook vaak op MP.

1 like

Wij hebben al bijna 3 jaar een chico litewsy 4 of 5, fijn ding. Kan helemaal plat, extra grote kap dus fijn met de zon. Is een paraplubuggy dus mag niet mee de cabine in maar wel tot aan de gate.

Ik denk dat het misschien het wel waard is om nu iets meer te investeren in een fijne buggy, ook met oog op later.

Ik moet zeggen dat ik sinds ze ruim 1 waren de kinderwagen nauwelijks meer gebruikte en liever de veel handzamere buggy pak.

(Wij hebben de -ook heel prijzige :sweat:- Babyzen YoYo en dat is een superfijne compacte buggy. Alleen kan hij niet helemaal plat. Dat lijkt me in jullie situatie wel fijn)

1 like