Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb 2 extra kaartjes voor de XXL kinderbeurs op 02-04-2023 in Hilversum. Iemand interesse?

Ik verkoop een aantal decoratie dierenkoppen, leuk voor op de kinderkamer. En ook een vogelhuisje.

1 like

Heeft iemand interesse in deze stoere dino set maat 116? Is nieuw, handgemaakt en netjes afgewerkt. Kan ook via Vinted
![20230205_130328|375x500] minibeans5 - profiel lid - Vinted
(upload://n9Z6uqZ3AWC7QwDRrhrx4dmeGM6.jpeg) Het kan als zomerset maar ook als shortama. Ik vraag er ( slechts) €7,50 voor

2 likes

Heeft iemand toevallig een soort buitenspeelpak zoals bijv een Ielm pak in maat 86 te koop?

1 like

Thanks. Wat vraag je ervoor?

Ik heb wel interesse! Stuur je via vinted een verzoek

2 likes

Mocht je er toch vanaf zien, dan heb ik wel interesse @SpeedOfSound

2 likes

Ik heb het al gekocht haha!

2 likes

Als je interesse hebt in een babyset (dus niet de newborn set :wink: ) voor de Stokke Tripp in fel rood, stuur me een berichtje. Ziet er nog zo goed als nieuw uit maar ik stuur je met liefde een foto :slight_smile:

Vanwege het onhandige formaat graag ophalen in 010 (aan de noordelijke kant). Speciale forummerprijs: 15 euro :slight_smile:

Cena maat 92

Noppies maat 74

Al mijn kleren komen uit een rookvrij huis en zijn nooit in de droger geweest.

1 like

Ik heb voor as zondag kaartjes voor een babyconcert bij studio de Bakkerij in Rotterdam. Ik kan helaas niet. Is van 10 tot 10:30 (deur open 9:30). Is voor 1 baby/kind en 1 volwassene. Het is echt heel leuk!! Gratis voor wie wil.

1 like

Iemand die hier iets aan heeft? Mag weg tegen verzendkosten. (Ophalen mag ook)

2 dichte verpakkingen zoogkompressen 2x 30 stuks
1 dichte doos borstvoeding bewaarzakjes 120 zakjes
1 open zakje met nog zo’n 10 a 15 zakjes

2 likes

Ikke!
Ik hoop het te kunnen gaan gebruiken.

2 likes

Heeft iemand nog een puddle jumper met een print welke kan voor een meisje?

1 like

Sorry maaarrrrrr alles kan toch voor een meisje?

17 likes

Zit hier toevallig iemand wiens kind ook Kay heet? Ik heb een donkerblauw ielm-speelpak in maat 104 met die naam erop, mag weg voor alleen de verzendkosten. :blush:

Zoontje van mijn vriendin heet zo, wat zijn de verzendkosten? Dan vraag ik het aan haar.

1 like

Hangt van de verzender af! Postnl is 6,75, rest weet ik niet uit mijn hoofd.

Op Marktplaats kan je nu verzenden voor 1 euro, dus dat is ook een optie

Mocht er iemand in de buurt van Haarlem op zoek zijn naar een klimdriehoek, ik verkoop die van ons inclusief glijbaan/kippentrap voor 110 euro

2 likes