Ik heb 2 extra kaartjes voor de XXL kinderbeurs op 02-04-2023 in Hilversum. Iemand interesse?
Ik verkoop een aantal decoratie dierenkoppen, leuk voor op de kinderkamer. En ook een vogelhuisje.
Heeft iemand interesse in deze stoere dino set maat 116? Is nieuw, handgemaakt en netjes afgewerkt. Kan ook via Vinted
![20230205_130328|375x500] minibeans5 - profiel lid - Vinted
(upload://n9Z6uqZ3AWC7QwDRrhrx4dmeGM6.jpeg) Het kan als zomerset maar ook als shortama. Ik vraag er ( slechts) €7,50 voor
Heeft iemand toevallig een soort buitenspeelpak zoals bijv een Ielm pak in maat 86 te koop?
Thanks. Wat vraag je ervoor?
Ik heb wel interesse! Stuur je via vinted een verzoek
Ik heb het al gekocht haha!
Als je interesse hebt in een babyset (dus niet de newborn set ) voor de Stokke Tripp in fel rood, stuur me een berichtje. Ziet er nog zo goed als nieuw uit maar ik stuur je met liefde een foto
Vanwege het onhandige formaat graag ophalen in 010 (aan de noordelijke kant). Speciale forummerprijs: 15 euro
Cena maat 92
Noppies maat 74
Al mijn kleren komen uit een rookvrij huis en zijn nooit in de droger geweest.
Ik heb voor as zondag kaartjes voor een babyconcert bij studio de Bakkerij in Rotterdam. Ik kan helaas niet. Is van 10 tot 10:30 (deur open 9:30). Is voor 1 baby/kind en 1 volwassene. Het is echt heel leuk!! Gratis voor wie wil.
Iemand die hier iets aan heeft? Mag weg tegen verzendkosten. (Ophalen mag ook)
2 dichte verpakkingen zoogkompressen 2x 30 stuks
1 dichte doos borstvoeding bewaarzakjes 120 zakjes
1 open zakje met nog zo’n 10 a 15 zakjes
Ikke!
Ik hoop het te kunnen gaan gebruiken.
Heeft iemand nog een puddle jumper met een print welke kan voor een meisje?
Sorry maaarrrrrr alles kan toch voor een meisje?
Zit hier toevallig iemand wiens kind ook Kay heet? Ik heb een donkerblauw ielm-speelpak in maat 104 met die naam erop, mag weg voor alleen de verzendkosten.
Zoontje van mijn vriendin heet zo, wat zijn de verzendkosten? Dan vraag ik het aan haar.
Hangt van de verzender af! Postnl is 6,75, rest weet ik niet uit mijn hoofd.
Op Marktplaats kan je nu verzenden voor 1 euro, dus dat is ook een optie