Ik hoor altijd alleen hele positieve verhalen hier over. Wat is voor jou de reden om het te verkopen?
Mijn kinderen zijn bijna 4 en spelen er bijna niet meer mee. Maar tussen 1 en 3 wel heel veel plezier van gehad
Is er iemand op zoek naar een Stokke Steps Bouncer?
Mn 2e baby wil er niet in dus hij mag nu weg. Hij is voor 1 kindje kort gebruikt totdat hij zelf in de babyeetstoel kon zitten. Dat was tegen 5 maanden oud, hij was toen 6,5kg, dus de bouncer heeft weinig gewicht gedragen.
De bouncer heeft een babyinzet dus hij is meteen na de geboorte te gebruiken.
Hij ziet er nog uit als nieuw. Misschien zeer minimaal ietwat verkleuring op de stof waar je hem optilt, maar ik ben hem nu helemaal aan het bestuderen dus weet niet of ik nou gek word haha. Krijg het iig niet op de foto.
Hij komt uit een rook- en diervrij huis en de bekleding kan gewassen worden. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan want eventuele vlekjes poets je er makkelijk uit. Ik heb de originele doos er nog bij.
Ik dacht aan €70,- ex.
Tm maandag 27 maart is verzenden via marktplaats €0,99 mocht iemand op korte termijn interesse hebben. Ophalen mag natuurlijk ook.
Ook verkoop ik mn handgemaakte babynestje. (Niet door mij haha)
Hij is kort gebruikt voor 2 kindjes en is ietwat geel uitslagen tegen de rand (zie laatste foto), maar verkeert nog in uitstekende staat. Ik heb altijd een hydrofiel op het liggedeelte gelegd voor ik mijn kindjes in het nestje legde, voor het geval ze wat melk terug zouden geven.
Er zit een dekentje bij en de strik onderin kan los om het nestje wat groter te maken.
Het hele nestje is 75cm lang en op het breedste punt 47cm breed
Het liggedeelte 64cm lang en op het breedste punt 32cm breed.
Zat aan €25 ex te denken.
Verkoopt er iemand een fijne buggy? (Of tips)
Mijn dochter is pas 9 maanden, maar omdat we met het vliegtuig op vakantie gaab gaan wil ik graag een buggy ipv onze grote dure kinderwagen meenemen
Joolz aer! Mag mee als handbagage, heel licht en stuurt soepel. Is nu in aanbieding bij o.a. Prenatal (270 euro)
Ah ik zie alleen de dure? Van 450€?
Dacht zelf eigenlijk aan 150€ max, maar misschien koop je daar niks voor? 🫣
Ik heb voor onze eerste vliegreis een Easywalker Mini gekocht. Via zo’n verkoopgroep op FB tweedehands voor 100-150 euro (weet niet precies meer). Had deze gekozen omdat ie licht is, plat kan en omdat hij in principe in het handbagagevak mag. Hij moest alsnog in het ruim, want paste niet meer, maar ben er wel bijna 2 jaar later nog erg blij mee. Vind tweedehands bij zo’n buggy wel goed te doen, stonden toen ook vaak op MP.
Wij hebben al bijna 3 jaar een chico litewsy 4 of 5, fijn ding. Kan helemaal plat, extra grote kap dus fijn met de zon. Is een paraplubuggy dus mag niet mee de cabine in maar wel tot aan de gate.
Ik denk dat het misschien het wel waard is om nu iets meer te investeren in een fijne buggy, ook met oog op later.
Ik moet zeggen dat ik sinds ze ruim 1 waren de kinderwagen nauwelijks meer gebruikte en liever de veel handzamere buggy pak.
(Wij hebben de -ook heel prijzige - Babyzen YoYo en dat is een superfijne compacte buggy. Alleen kan hij niet helemaal plat. Dat lijkt me in jullie situatie wel fijn)
Bedankt voor jullie reacties!
Ik kijk nu naar de Easywalker Miley en Jackey, die zijn rond de 250€ en zien er ook wel handzaam (en plat) uit en kunnen tot 22kg.
Fijn te lezen trouwens dat je die enorme kinderwagen minder gaat gebruiken later
Ik verkoop dit leuke giraffe wandkleed. Kan uiteraard nog nieuwe foto’s maken maar dit is een foto van de babykamer van onze dochter destijds en op haar nieuwe kamer (en ook op de babykamer) is er helaas geen plek meer voor. Hij is zo schattig! Misschien maak ik er hier iemand blij mee?
Easywalker mini! Ik heb m van mp en vind het echt een top ding. Mag ook mee als handbagage
Overigens gebruiken wij de buggy van de kinderwagen (easywalker harvey3) ook nog vaak omdat onze zoon daar wel beter in zit en hij ook steviger is. Dus als we naar het bos gaan of langer willen wandelen oid dan pakken we deze graag.
Heeft iemand misschien de uitbreidingsset van de easywalker Harvey 3 te koop staan ? Het liefst omgeving Noord Holland
Bedoel je die as om er een dubbele wagen van te maken? Wij gebruiken die van ons eigenlijk nog zelden omdat de baby nu in het zitje zit, dus wil hem er deze week onderuit halen.
Kom zelf uit Brabant maar mijn ouders wonen in Noord-Holland dus dan is er vast wel iets te regelen.
Ik zie dus ook niet voor me waarom we over zouden gaan op de buggy, maar wij hebben ook geen auto dus hoeven 'm bijna nooit in te klappen. Dit weekend voor het eerst de buggy gebruikt en die is wel fijn als je steeds met de auto weg bent. Maar eigk lopen we alles gewoon vanuit huis of we gaan met de fiets.
Verschil is ook wel dat de kinderwagen hier eigk niet echt in de weg staat. Ja tis leuk als het hoekje in de hal leeg is, maar we zouden er niet iets anders neerzetten ofzo.
De joolz aer is alleen in de winkels van prenatal, online alleen de aer+
Wij hebben ook de easywalker miley2, heel blij mee!
Precies om die redenen ben ik de kinderwagen juist zat haha. De jongste moet veel mee naar dingen van de oudste 2 (brengen en halen van school, zwemles, andere afspraken) en ik ben het zo zat om elke keer de kinderwagen in de klappen en mee te nemen (want net een dreumes van 12kg sjouwen is ook niet meer te doen). Ook past 'ie niet goed in onze auto omdat we een kleine auto hebben en dat is elke keer weer gedoe. Dus geinvesteerd in een dure buggy en dat is nu al veel fijner. Buggy past ook in de bakfiets dus ik hebber helemaal zin in om nu de buggy in de fiets te doen als we ergens naartoe gaan en de auto te laten staan
Ik heb de Bugaboo butterfly gekocht als buggy en kan niet meer zonder rijdt zo fijn en luxe voor een buggy. We hebben daardoor de kinderwagen verkocht (kind is nu ruim 1)
Ik heb in mei vorig jaar een dure buggy gekocht, maar mn kind wil er al maanden niet meer in denk dat we hem al sinds december in de schuur hebben staan, zo zonde. Hopelijk is het een fase en wil ze er straks weer in. Ik heb overigens de Dubatti en daar zit niet zo’n valbeugel bij wat ik achteraf wel jammer vind.
Vogelhuisje is verkocht, nog wel dierenkoppen;
Kidsdepot nijlpaard dierenkop kinderkamerdecoratie
Bieden
Kidsdepot olifant dierenkop kinderkamerdecoratie
Bieden
kidsdepot hert dierenkop kinderkamerdecoratie
Bieden
Een walvisknuffel;
Denim knuffel walvis Stapelgoed
Bieden
Een glazen uiltjes hanger (zie verkooptopic), kapstokhaakjes hartjes x 3 (zie verkooptopic) en de kinderwagen. Kinderwagen = weg