Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik verkoop een maxi cosi houder voor de bakfiets. €75

1 like

Ik verkoop de volgende kledingstukken. Ze zijn allemaal nog in nette staat. Het ene is wat vaker gedragen dan het ander maar alles is nog netjes.

Zeeman jurk maat 92 €2,50

Ik heb wel interesse in het Hema jumpsuit. Stuur je een DM!

2 likes

Zeeman jurk ecru met zwarte stippen maat 92. Heeft een klein vlekje op linker schouder. €2

Hema short ecru met oranje bloemenprint maat 92 €2

2 likes

Voor wie nog wat jurkjes/overgooiers/longsleeves zoekt… op Vinted, met bundelkorting ook :ok_hand:t2:
Maat 86/92 veelal. Moet de zomer / jongens kleding van vorig jaar nog uitzoeken haha

Gebruikersnaam: db94

Voorbeeld

Weer Vinted volgeplempt, ook Mini Rodini in kleine maatjes.
Dpd doet nu 0.99 verzenden :star_struck:
Linkje!

1 like

Ik verkoop een groot kledingpakket met kleding van mn zoontje.
Ziet er allemaal nog netjes uit.
De maten zijn van 62-74 en een aantal dingen in maat 80. Inmiddels heb ik er nog wat kleding bij gedaan, daar heb ik alleen nog geen fotos van gemaakt. Verkoop kan evt ook via Vinted, stuur me dan even een berichtje mocht je dit willen.

1 like

= weg

Misschien dat Stichting Babyspullen of een ander goed doel ‘m kan gebruiken? Of een verloskundige in de buurt die iemand kent die het niet zo breed heeft?

1 like

Of kraambank of vluchtelingenwerk?

1 like

En @poesch, heb hem ook al aangeboden bij wat goede doelen inderdaad. En anders gaat ie naar de kringloop.

4 likes

Ik verkoop deze Meyco voetenzak! Heeft 1 vlekje onderin en 2 vegen op de binnenkant. Heb zelf niet echt de moeite gedaan om ze eruit te krijgen, maar denk met eventueel ossengalzeep of dasty vlekverwijderaar dat je het er wel uit krijgt! Nieuw is ie 40, ik dacht zelf aan 15? Kan ook via Vinted

Ik bied deze twee unieke shirtjes te koop aan kan per stuk of per twee , ook via vinted

per stuk €5,50 per 2 €9,95

4 likes

Ik heb een vloerkleed (100x150cm, 7 euro) en het kookboek Eten met Nijntje in de aanbieding (7.50 euro). Op Vinted staan meer foto’s

2 likes

Link naar Vinted: rjhl21 - profiel lid - Vinted

2 likes

Mijn dochter heeft nu maat 24 en past ze niet meer. Dus ze vallen normaal naar mijn idee. Zou je ze dan via Vinted willen kopen?

1 like

Ik wil de vans wel overnemen!

2 likes

Kun je ze via Vinted kopen of wil je liever via hier?

1 like

Vinted is goed!

De link naar mijn profiel staat onderaan in het bericht! Ik zie het wel verschijnen!

1 like