En @poesch, heb hem ook al aangeboden bij wat goede doelen inderdaad. En anders gaat ie naar de kringloop.
Ik verkoop deze Meyco voetenzak! Heeft 1 vlekje onderin en 2 vegen op de binnenkant. Heb zelf niet echt de moeite gedaan om ze eruit te krijgen, maar denk met eventueel ossengalzeep of dasty vlekverwijderaar dat je het er wel uit krijgt! Nieuw is ie 40, ik dacht zelf aan 15? Kan ook via Vinted
Ik bied deze twee unieke shirtjes te koop aan kan per stuk of per twee , ook via vinted
Ik heb een vloerkleed (100x150cm, 7 euro) en het kookboek Eten met Nijntje in de aanbieding (7.50 euro). Op Vinted staan meer foto’s
Mijn dochter heeft nu maat 24 en past ze niet meer. Dus ze vallen normaal naar mijn idee. Zou je ze dan via Vinted willen kopen?
Ik wil de vans wel overnemen!
Kun je ze via Vinted kopen of wil je liever via hier?
Vinted is goed!
De link naar mijn profiel staat onderaan in het bericht! Ik zie het wel verschijnen!
Oh had ik niet eens gezien! Vlogens mij is het al verkocht.
Het was verkocht maar had hem geannuleerd. Ik ga het even nakijken!
Edit: heb ze er weer opnieuw opgezet!
Heb jij ze nu gekocht via vinted?
Ja!
Top! Vond het anders zo lullig. Ik kan ze wel denk ik pas na de pasen versturen!
Iemand toevallig speelgoed met geluid voor een 8 maanden baby te koop?
Ja ik. De VTech zing en leer xylofoon!
Ik heb deze te koop staan op Vinted, wel in het roze.
Mijn kind vond het leuk, ze vraagt er soms nog naar (ze is nu 3). Hij kan op twee geluidsniveau’s en ik zette hem sowieso op de zachtste stand. Maar ik heb sowieso niet zo snel last van speelgoed dat muziek maakt!