Ik heb de Vtech 4-in-1 leerrobot op Vinted staan. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt dan stuur ik je een link
Ik moet nodig door de kleding van onze zoon en eigenlijk ben ik te lui voor vinted maar wil het wel een kans geven (al zie ik er enorm tegenop ).
Nu ben ik benieuwd of je liever een pakket of losse items koopt en waarom?
- Losse items
- Pakket
- Anders,…
0 stemmers
Nu ben ik ook benieuwd naar of je schoentjes liever koopt in het originele doosje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarin verzenden jullie zowel pakketten als losse items ?
Ik gebruik wat ik maar tegenkom: lege schoenendoos, kartonnen havermoutpak, verpakking waar ik zelf een pakketje in kreeg. Maar soms bij gebrek aan beter ook gewoon een plastic zak van de supermarkt.
Mijn zus zei vanmorgen om het 2 keer met inpakpapier in te pakken, dan is het ook stevig genoeg. Heb zelf een plastic tas binnenstebuiten gebruikt.
Dat is toch best nog dun? Of doet ze er nog iets omheen?
Zelfs een plastic zak is vaak gescheurd bij mij terwijl ik erop probeer te letten om stevige zakken te kiezen want zou het zelf ook vervelend vinden als ik iets krijg in een kapotte verpakking.
Ik hou alle doosjes van bol en dergelijke bij en verzend daarin vaak. Of inderdaad kartonnen verpakkingen van iets, een dikke plastic zak…
Ik heb geen idee, ik vroeg het haar vanmorgen, want heb vanmorgen mn eerste vinted artikel verkocht. Maar je hebt nstuurlijk ook wat dikker inpakpapier.
Ik koop liever losse items, ben eigenlijk nog nooit een pakket/outfit tegengekomen waarin ik alles leuk vond. Dan bundel ik liever zelf
Ik koop ook liever los. Vooral omdat ik zelden alles leuk vind in een pakket, en dan moet ik die overige items weer weggeven oid.
Maar ik kijk wel altijd bij de andere kleding van diegene om eventueel zelf te bundelen (ivm o.a. verzendkosten)
Wel kan je, om je verkoopkansen te vergroten, aangeven dat je nog meer te koop hebt in maat X en y, en dan de een bundelkorting aanzetten op Vinted.
Bedankt voor alle tips, fijn!
Ik heb mn vinted weer bijgewerkt. Veel zomerspul, kleine maatjes, wol, en lentesetjes. noortjeleonie - profiel lid - Vinted
Prijzen zijn onderhandelbaar, ik zet ze daar altijd wat hoger.
Iemand nog opzoek naar een Maxi-Cosi houder voor in de Dolly bakfiets? In perfecte staat Ging naar een forummer maar zij heeft er om praktische reden vanaf moeten zien. Vanwege het gewicht alleen ophalen in 010
Daarnaast nog mensen met leuke meisjes zomerkleding in maat 110 of 86/92?
Zie hier voor mijn gevoel veel mini-maatjes voorbij komen
Ik wil nog wel eens kijken voor maat 92 zomerkleding. Heb 1 pakje op mn vinted, maar ik heb nog veel meer.
Iemand hier die meerdere heel smalle (spijker)broekjes maat 98 te koop heeft?
(Heb enorme griep en geen puf om Vinted af te speuren )
Dit is wat ik heb. Is allemaal 92. Spijkerbroekje is 98 maar valt kleiner. Het rozerode shirt is 86/92, maar valt wat groter, want Hema. Alles is Hema/Zara/H&M, behalve dat lieveheerstbeestjesshirt. Dat is Name It. Laat maar weten of je iets wilt hebben, prijs komen we wel uit.
Thanks! Ik wil (bijna) alles wel hebben. Stuur je een DM!
Ik heb m’n vinted weer bijgewerkt. Wat Prenatal, HEMA, Stella mcC, H&m. kk010l - profiel lid - Vinted
Edit: vooral maat 80 ±
Ik heb mijn vinted ook bijgewerkt, wat een klus.
Tm maat 74 staat erop, ik heb zelf een meisje maar wist niet wat het werd dus ook wel unisex.
Ik bied hierbij onze Maxicosi Rock en FamilyFix 2 base te koop aan.
Het stoeltje heb ik via iemand hier van het forum gekocht.
Ons kindje is eruit gegroeid.
De stoel is op te halen in Groningen. De vraagprijs voor de set is 135.
Ik verkoop drie hervulbare knijpfruitzakjes. M’n kind hoefde geen knijpfruit dus ze zijn vrijwel niet gebruikt. Ik dacht aan 7 eu. Verzenden kan evt via vinted.