Oh had ik niet eens gezien! Vlogens mij is het al verkocht.
Het was verkocht maar had hem geannuleerd. Ik ga het even nakijken!
Edit: heb ze er weer opnieuw opgezet!
Heb jij ze nu gekocht via vinted?
Ja!
Top! Vond het anders zo lullig. Ik kan ze wel denk ik pas na de pasen versturen!
Iemand toevallig speelgoed met geluid voor een 8 maanden baby te koop?
Ja ik. De VTech zing en leer xylofoon!
Ik heb deze te koop staan op Vinted, wel in het roze.
Mijn kind vond het leuk, ze vraagt er soms nog naar (ze is nu 3). Hij kan op twee geluidsniveauās en ik zette hem sowieso op de zachtste stand. Maar ik heb sowieso niet zo snel last van speelgoed dat muziek maakt!
Ik heb de Vtech 4-in-1 leerrobot op Vinted staan. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt dan stuur ik je een link
Ik moet nodig door de kleding van onze zoon en eigenlijk ben ik te lui voor vinted maar wil het wel een kans geven (al zie ik er enorm tegenop ).
Nu ben ik benieuwd of je liever een pakket of losse items koopt en waarom?
- Losse items
- Pakket
- Anders,ā¦
0 stemmers
Nu ben ik ook benieuwd naar of je schoentjes liever koopt in het originele doosje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarin verzenden jullie zowel pakketten als losse items ?
Ik gebruik wat ik maar tegenkom: lege schoenendoos, kartonnen havermoutpak, verpakking waar ik zelf een pakketje in kreeg. Maar soms bij gebrek aan beter ook gewoon een plastic zak van de supermarkt.
Mijn zus zei vanmorgen om het 2 keer met inpakpapier in te pakken, dan is het ook stevig genoeg. Heb zelf een plastic tas binnenstebuiten gebruikt.
Dat is toch best nog dun? Of doet ze er nog iets omheen?
Zelfs een plastic zak is vaak gescheurd bij mij terwijl ik erop probeer te letten om stevige zakken te kiezen want zou het zelf ook vervelend vinden als ik iets krijg in een kapotte verpakking.
Ik hou alle doosjes van bol en dergelijke bij en verzend daarin vaak. Of inderdaad kartonnen verpakkingen van iets, een dikke plastic zakā¦
Ik heb geen idee, ik vroeg het haar vanmorgen, want heb vanmorgen mn eerste vinted artikel verkocht. Maar je hebt nstuurlijk ook wat dikker inpakpapier.
Ik koop liever losse items, ben eigenlijk nog nooit een pakket/outfit tegengekomen waarin ik alles leuk vond. Dan bundel ik liever zelf
Ik koop ook liever los. Vooral omdat ik zelden alles leuk vind in een pakket, en dan moet ik die overige items weer weggeven oid.
Maar ik kijk wel altijd bij de andere kleding van diegene om eventueel zelf te bundelen (ivm o.a. verzendkosten)
Wel kan je, om je verkoopkansen te vergroten, aangeven dat je nog meer te koop hebt in maat X en y, en dan de een bundelkorting aanzetten op Vinted.
Bedankt voor alle tips, fijn!
Ik heb mn vinted weer bijgewerkt. Veel zomerspul, kleine maatjes, wol, en lentesetjes. noortjeleonie - profiel lid - Vinted
Prijzen zijn onderhandelbaar, ik zet ze daar altijd wat hoger.