Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Iemand nog opzoek naar een Maxi-Cosi houder voor in de Dolly bakfiets? In perfecte staat :slight_smile: Ging naar een forummer maar zij heeft er om praktische reden vanaf moeten zien. Vanwege het gewicht alleen ophalen in 010 :slight_smile:

Daarnaast nog mensen met leuke meisjes zomerkleding in maat 110 of 86/92?
Zie hier voor mijn gevoel veel mini-maatjes voorbij komen :slight_smile:

Ik wil nog wel eens kijken voor maat 92 zomerkleding. Heb 1 pakje op mn vinted, maar ik heb nog veel meer.

1 like

Iemand hier die meerdere heel smalle (spijker)broekjes maat 98 te koop heeft?
(Heb enorme griep en geen puf om Vinted af te speuren :face_with_thermometer:)

1 like

@Keroppi

Dit is wat ik heb. Is allemaal 92. Spijkerbroekje is 98 maar valt kleiner. Het rozerode shirt is 86/92, maar valt wat groter, want Hema. Alles is Hema/Zara/H&M, behalve dat lieveheerstbeestjesshirt. Dat is Name It. Laat maar weten of je iets wilt hebben, prijs komen we wel uit.

Thanks! Ik wil (bijna) alles wel hebben. Stuur je een DM!

1 like

Ik heb m’n vinted weer bijgewerkt. Wat Prenatal, HEMA, Stella mcC, H&m. kk010l - profiel lid - Vinted
Edit: vooral maat 80 ±

1 like

Ik heb mijn vinted ook bijgewerkt, wat een klus.
Tm maat 74 staat erop, ik heb zelf een meisje maar wist niet wat het werd dus ook wel unisex.

Ik bied hierbij onze Maxicosi Rock en FamilyFix 2 base te koop aan.

Het stoeltje heb ik via iemand hier van het forum gekocht.

Ons kindje is eruit gegroeid.

De stoel is op te halen in Groningen. De vraagprijs voor de set is 135.

Ik verkoop drie hervulbare knijpfruitzakjes. M’n kind hoefde geen knijpfruit dus ze zijn vrijwel niet gebruikt. Ik dacht aan 7 eu. Verzenden kan evt via vinted.

4 likes

Heb mijn vinted ook weer aangevuld. Maat 50-62.

Staat vanalles op qua merken. Zoals H&M, Prenatal en Hema. Maar ook wat merken. (Marmar, 1+ in the family etc)

Deel mn profiel liever niet openbaar maar wil je op mijn profiel kijken stuur gerust een pb.

Wat dingen die erop staan:

7 likes

Ik verkoop deze lekker grote handmade restenslabben . One of a kind. Kan ook via marktplaats. ( minibeans) vanaf prijs bieden

Momenteel niet via vinted helaas.

1 like

Superleuk! Jammer dat ik geen baby heb haha

1 like

Ik verkoop 2x de Stokke babyset in zwart. Pb bij interesse!

1 like

Ook een tray toevallig?

1 like

Ja babyset is de tray + rugsteuntje!
Edit: oh grapje de tray is nog los blijkbaar… Dan heb ik 2 babyset + 2 trays haha

Iemand op zoek naar een complete babykamer? Hij is van het merk TWF in het type Denver. Voor 1 kindje tot nog geen 1,5 jaar oud gebruikt en het 2e kindje tot 7 maanden oud.
Er zit een deukje op de commode, welke onder het aankleedkussen zit als deze er op ligt. Verder is alles vrijwel zo goed als nieuw, geen knagende kinderen oid. Ook heb ik er nog een potje bij in de kleur van het meubel waarmee je eventuele toekomstige schade aan zou kunnen stippen. Ledikant zal inclusief nieuw matras zijn. Mn schoonouders hebben nog een nieuwe, deze die er in ligt houd ik dan zelf. PB als je meer foto’s zou willen!

4 likes

Alles maat 1 en in zeer goede staat. Ik heb ook nog een blauwe Totsbots onderluier maat 1 en pads om in het overbroekje te klikken. Ik zat zelf te denken aan 50 ex verzenden, maar sta open voor een bod.

Deze Babybjorn verkoop ik ook, inclusief hoes van Trixie. De hoes zit erom omdat de stoel zelf niet meer de allermooiste is. Mag weg voor 40 euro. Ophalen in Groningen of Leeuwarden of verzenden.

Edit: de hoes was ik uiteraard nog even van tevoren. Zie dat het een beetje viezig lijkt op de foto, maar dat is niet zo.

Ik heb nog (als ik het goed heb geteld) 48 moedermelkbewaarflejesvan 240ml die ik niet meer ga gebruiken. Ze kunnen zowel in de vriezer als in de flessenwarmer en ze kunnen ook worden gesteriliseerd/ uitgekookt.

Ik heb ze bij de oudste gebruikt omdat ik toen consequent 1 voeding meer kolfde dan ze dronk per dag, maar bij nr 2 en 3 was mijn kolfopbrengst veel meer in balans en liggen ze ongebruikt in de kast.

• inmiddels gereserveerd -
1 like

O.a. een draagdoek toegevoegd op Vinted

1 like