Ik verkoop deze lekker grote handmade restenslabben . One of a kind. Kan ook via marktplaats. ( minibeans) vanaf prijs bieden
Momenteel niet via vinted helaas.
Ik verkoop deze lekker grote handmade restenslabben . One of a kind. Kan ook via marktplaats. ( minibeans) vanaf prijs bieden
Superleuk! Jammer dat ik geen baby heb haha
Ik verkoop 2x de Stokke babyset in zwart. Pb bij interesse!
Ook een tray toevallig?
Ja babyset is de tray + rugsteuntje!
Edit: oh grapje de tray is nog los blijkbaar… Dan heb ik 2 babyset + 2 trays haha
Iemand op zoek naar een complete babykamer? Hij is van het merk TWF in het type Denver. Voor 1 kindje tot nog geen 1,5 jaar oud gebruikt en het 2e kindje tot 7 maanden oud.
Er zit een deukje op de commode, welke onder het aankleedkussen zit als deze er op ligt. Verder is alles vrijwel zo goed als nieuw, geen knagende kinderen oid. Ook heb ik er nog een potje bij in de kleur van het meubel waarmee je eventuele toekomstige schade aan zou kunnen stippen. Ledikant zal inclusief nieuw matras zijn. Mn schoonouders hebben nog een nieuwe, deze die er in ligt houd ik dan zelf. PB als je meer foto’s zou willen!
Alles maat 1 en in zeer goede staat. Ik heb ook nog een blauwe Totsbots onderluier maat 1 en pads om in het overbroekje te klikken. Ik zat zelf te denken aan 50 ex verzenden, maar sta open voor een bod.
Deze Babybjorn verkoop ik ook, inclusief hoes van Trixie. De hoes zit erom omdat de stoel zelf niet meer de allermooiste is. Mag weg voor 40 euro. Ophalen in Groningen of Leeuwarden of verzenden.
Edit: de hoes was ik uiteraard nog even van tevoren. Zie dat het een beetje viezig lijkt op de foto, maar dat is niet zo.
Ik heb nog (als ik het goed heb geteld) 48 moedermelkbewaarflejesvan 240ml die ik niet meer ga gebruiken. Ze kunnen zowel in de vriezer als in de flessenwarmer en ze kunnen ook worden gesteriliseerd/ uitgekookt.
Ik heb ze bij de oudste gebruikt omdat ik toen consequent 1 voeding meer kolfde dan ze dronk per dag, maar bij nr 2 en 3 was mijn kolfopbrengst veel meer in balans en liggen ze ongebruikt in de kast.
O.a. een draagdoek toegevoegd op Vinted
Ik heb ook heel veel op vinted gezet vandaag. Vanaf maat 74 tm 104
Kan ik iemand nog blij maken met het boek Oei ik groei? Er staan een paar dingen in geschreven maar verder nog helemaal goed. Tegen verzendkosten.
Oh leuk! Maar zie dat die 62-68 is en mijn dochter zit nu in 74.
Ik heb ook mijn vinted volgezet. Maat 50-98, meisjes en unisex.
Ook een flink deel nieuwe handgemaakte kinderkleding voor zachte prijsjes ivm stoppen webshop (mt 50-86)
Heeft er iemand interesse in twee hoeslakentjes voor de wieg van Swedish Linens? Dit is er eentje, de ander is roze
Ik verkoop een Chuggington treinbaan met veel rails, metalen treintjes en wagons, tunneltje, brug, seinen en een opbergkoffer voor de treintjes.
15 euro, ophalen omgeving Haarlem maar het past ook wel in een grote doos dus verzenden kan evt ook.
Alles is verkocht
Edit: voor nu allemaal vergeven.
Kan ik iemand blij maken met 6 ongeopende blikken Nutricia Pepti 2? Mag tegen verzendkosten naar iemand toe die het goed kan gebruiken. Als je het bijv niet vergoed krijgt.
Onze baby heeft de eerste maanden van haar leven Pepti gedronken vanwege (vermoede) koemelkallergie. Bij 8 maanden zijn we gaan provoceren en ze gaat nu al 2 maanden heel goed op “normale” opvolgmelk. Dus voor ons is het niet meer nodig.
Ik kreeg de Pepti altijd vergoed, maar mag het niet retourneren naar de apotheek. Dus ik maak er graag een ander kindje met klachten blij mee.