Ik heb ook heel veel op vinted gezet vandaag. Vanaf maat 74 tm 104
Kan ik iemand nog blij maken met het boek Oei ik groei? Er staan een paar dingen in geschreven maar verder nog helemaal goed. Tegen verzendkosten.
Oh leuk! Maar zie dat die 62-68 is en mijn dochter zit nu in 74.
Ik heb ook mijn vinted volgezet. Maat 50-98, meisjes en unisex.
Ook een flink deel nieuwe handgemaakte kinderkleding voor zachte prijsjes ivm stoppen webshop (mt 50-86)
Heeft er iemand interesse in twee hoeslakentjes voor de wieg van Swedish Linens? Dit is er eentje, de ander is roze
Ik verkoop een Chuggington treinbaan met veel rails, metalen treintjes en wagons, tunneltje, brug, seinen en een opbergkoffer voor de treintjes.
15 euro, ophalen omgeving Haarlem maar het past ook wel in een grote doos dus verzenden kan evt ook.
Alles is verkocht
Edit: voor nu allemaal vergeven.
Kan ik iemand blij maken met 6 ongeopende blikken Nutricia Pepti 2? Mag tegen verzendkosten naar iemand toe die het goed kan gebruiken. Als je het bijv niet vergoed krijgt.
Onze baby heeft de eerste maanden van haar leven Pepti gedronken vanwege (vermoede) koemelkallergie. Bij 8 maanden zijn we gaan provoceren en ze gaat nu al 2 maanden heel goed op “normale” opvolgmelk. Dus voor ons is het niet meer nodig.
Ik kreeg de Pepti altijd vergoed, maar mag het niet retourneren naar de apotheek. Dus ik maak er graag een ander kindje met klachten blij mee.
Ik zou heel graag een paar willen! Wij voeden ook al 9 maanden koemelkvrij en ik ben bezig met de borstvoeding afbouwen en zou zo graag eens willen kunnen afwisselen met poedermelk. (We moeten ook echt eens provoceren maar ik durf het nog niet goed ).
Maar misschien kun je er meerdere mensen blij mee maken?
Dat is goed Wil je me een PM sturen?
Ik heb 4 wieghoeslakens te koop, 2 witte en 2 lichtroze. Ook amper gebruikt.
Nieuwprijs €16.
Te koop voor €6
Kan ook via vinted.
Item verkocht
Prenatal aankleedkussen. Gebruikt maar nog in nette staat, twee hoekjes laten een klein beetje los. Eventueel met 3 oud roze hoezen. €3,00
Ik vind het wel leuk, maar ga zondag al op vakantie en kom ook niet meer in de buurt van jouw wijk (heb ook baby Stokke bij je gekocht hahaha). Kom jij toevallig nog in de stad?
Ja dat weet ik nog! Maar ik vrees dat ik dit weekend niet meer in het centrum kom.
Heb je de gereedschapskist nog? Als €7,50 inclusief verzendkosten is heb ik wel interesse.
Als het zonder verzendkosten is ben ik goedkoper uit als ik hem nieuw via bol bestel namelijk