Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik zou heel graag een paar willen! Wij voeden ook al 9 maanden koemelkvrij en ik ben bezig met de borstvoeding afbouwen en zou zo graag eens willen kunnen afwisselen met poedermelk. (We moeten ook echt eens provoceren maar ik durf het nog niet goed :pensive:).

Maar misschien kun je er meerdere mensen blij mee maken?

3 likes

Dat is goed :blush: Wil je me een PM sturen?

3 likes

Ik heb 4 wieghoeslakens te koop, 2 witte en 2 lichtroze. Ook amper gebruikt.
Nieuwprijs €16.
Te koop voor €6

Kan ook via vinted.

Item verkocht :blush:

DJECO tamboerijn €4,00

2 likes

Prenatal aankleedkussen. Gebruikt maar nog in nette staat, twee hoekjes laten een klein beetje los. Eventueel met 3 oud roze hoezen. €3,00

Ik vind het wel leuk, maar ga zondag al op vakantie en kom ook niet meer in de buurt van jouw wijk (heb ook baby Stokke bij je gekocht hahaha). Kom jij toevallig nog in de stad?

1 like

Ja dat weet ik nog! :blush: Maar ik vrees dat ik dit weekend niet meer in het centrum kom.

Heb je de gereedschapskist nog? Als €7,50 inclusief verzendkosten is heb ik wel interesse.
Als het zonder verzendkosten is ben ik goedkoper uit als ik hem nieuw via bol bestel namelijk

1 like

Fedde en kees lakentje voor het ledikant. Ik heb 'm via vinted gekocht maar niet gebruikt.
50€ en verzenden liefst via vinted.

Ah snap ik hoor! Succes met verkopen!

1 like

Aah ja dat snap ik maar inclusief blijft er 1 euro over en dat vind ik te weinig. Dan laat ik hem op vinted staan! Zal hem hier wel even verwijderen!

Ik ga vandaag verkopen:

• Mutsy Evo kinderwagen met wiegbak, zitje, voetenzak en regenhoezen
  • Mutsy Igo kinderwagen met wiegbak, zitje, voetenzak, regenhoezen en bekerhouder
  • Babybjorn wipstoel met speeltje
  • Complete medela kolf met veel bewaarflesjes en tas
  • Maxicosi met isofix base
  • Peuterschaal van Melia voor in Bakfiets
  • Vintage schoolbankje voor 2 kids
  • 2 Draagdoeken
  • En nog een shitload aan kinderkleding voor 0-1 jaar (meisje), 4-5 jaar (jongen) en 6-7 jaar (meisje)

Is er iemand die interesse heeft? Dan kan ik de links (Marktplaats en Vinted) ook hier posten :slight_smile:

4 likes

Wat voor draagdoeken zijn het? Een mens kan nooit genoeg draagdoeken hebben.

1 like

Doe ik er een wieg/ wagendeken bij €9,95 (handmade nieuw)

3 likes

Ik heb wellicht interesse in meisjes kleding! Maat 68 of 74?

1 like

Link voor al mn babyspul: https://www.marktplaats.nl/u/susan/3845802/

1 like

Verkocht

2 likes

Iemand toevallig interesse in een goed gebruikt (zelf 2e hands gekocht) Kid-Sit meerijplankje? Is universeel en heeft een lekker breed zitvlak.

Voor 10 euro op te halen in Rotterdam. Bij interesse zsl ik foto’s maken.

Deze:

(Nieuw blijkbaar 130 euro :sweat_smile: )

1 like

Ik verkoop dit regenjasje van de zeeman in maatje 74! Ongedragen, m’n baby heeft teveel spek op dr armen waardoor het knelt bij de mouwtjes :sweat_smile: Staat ook op Vinted, dacht zelf aan 5 euro excl

5 likes