Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Heb je een foto van het vintage schoolbankje? Ben nieuwsgierig of het wat is voor ons :relaxed:

Wat is je Vinted? Kan ik even favorieten en over na denken

2 likes

Tussen/regenjas Zeeman - Vinted :relaxed:

Iemand interesse in een magnetronsterrilisator? Voor 2 kindjes gebruikt, maar nu we een kokendwaterkraan hebben staat hij dit keer al 7,5 maand in de kast. Kunnen 6 flesjes en accessoires in, heeft 2 niveaus voor accessoires/ speentjes.

Mag tegen verzendkosten weg, dat kan via Vinted (dan kost ie €1,- maar kom je onderaan de streep goedkoper uit dan via postnl).

3 likes

GERESERVEERD

Iemand interesse in Ewan het schaap?

White noise knuffel Ewan Deluxe 2.0.
Verwijderbare module, zodat het schaap in de wasmachine kan worden gewassen. De originele variant heeft dit niet.
€20ex. Mag opgehaald worden, mag ook via Vinted verkocht worden voor lagere verzendkosten.

Pb als je foto’s wil van alle kanten van het schaap.

3 likes

Ok random vraag maar ik heb een quooker maar ik gebruik dit ding nog gewoon. Hoe doe jij dat met de quooker dan?

Ik denk dat he in het verkeerde topic hebt gepost!

Ik denk dat ze reageert op @Suikerklontje

Denk dat dit reactie op mijn post was ivm die sterilisator?

Ik doe dan gewoon kokend water in een grote pan en dan alles 5-10min in die pan. Dan past alles in 1x erin, als ik alles wil doen met de magnetronsterrilisator moet het in 2 of 3x dus meer gedoe. En toen we nog geen kokendwaterpan hadden vond ik alles in een grote pan juist meer gedoe omdat het dan lang duurde voor het water kookte.

Moet wel zeggen dat ik dus alles altijd in 1x doe en niet bv aan het einde van de dag wat die dag is gebruikt (want dat zou dan in die sterilisator passen).

Oh jezus goeiemorgen! Sorry zit niet op te letten😬

2 likes

Aaah zo ja dan maakt het voor mij weinig verschil denk ik. Ik geef af en toe een flesje afgekolfde melk dus dan heb ik een flesje en kolf spullen dat past wel in dat ding. Maar wel handig denk ik als ik straks weer ga werken en hij meerdere flesjes krijgt.

1 like

Deze gebruiken wij al 4 haar lang elke dag voor het slapen. Echt favoriet!

Is er iemand met maat S/M die twijfelt over borstvoeding geven?
M’n zus is gestopt en heeft deze kleding over. Ze zijn redelijk versleten dus het is echt voor als je twijfelt dat je al wel wat in huis hebt en thuis kan proberen. Als je sowieso borstvoeding wilt geven kan je het beter nieuw kopen.

Verzending in 1 x, kan wel via vinted.

3 likes

Iemand interesse in een zgan Medela Freestyle Flex dubbele kolf?

Slechts drie keer geprobeerd dus in perfecte staat, maar ik prefereer gek genoeg mijn handkolf. Vorig jaar september gekocht, dus ook nog garantie erbij. De bewaarflesjes zijn wel een aantal keer gebruikt. Er zitten ook nog kleinere opzetstukken bij voor in de schilden (19 mm). Ik dacht aan 150 euro, maar stuur maar een bericht/bod bij interesse. :slight_smile:

1 like

Ik ga vanavond een leuk pakket van z8 en noppies plaatsen. Maat 74/80/86 voor jongetjes, mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het graag :blush:

2 likes

Het liefste wel, maar mag ook gewoon per stuk

2 likes

Interesse!

3 likes

Stuur ik je straks even een pb voor ik het online gooi😊

3 likes

Ik heb ook interesse! :slight_smile:

Ik ben bezig met het verkopen van kinderkleding, voornamelijk meisjes
68-86, maar ook nog wel wat jongenskleding rondom 110-116.
Er is nog wel wat, maar de mooiste dingen heb ik er alvast op staan, hieronder wat inspiratie.
Er is ook nog een donkerblauwe Tula Free to Grow te koop.
Mijn Vinted kan via de DM! :slight_smile:

1 like