Ah snap ik hoor! Succes met verkopen!
Aah ja dat snap ik maar inclusief blijft er 1 euro over en dat vind ik te weinig. Dan laat ik hem op vinted staan! Zal hem hier wel even verwijderen!
Ik ga vandaag verkopen:
- Mutsy Evo kinderwagen met wiegbak, zitje, voetenzak en regenhoezen
- Mutsy Igo kinderwagen met wiegbak, zitje, voetenzak, regenhoezen en bekerhouder
- Babybjorn wipstoel met speeltje
- Complete medela kolf met veel bewaarflesjes en tas
- Maxicosi met isofix base
- Peuterschaal van Melia voor in Bakfiets
- Vintage schoolbankje voor 2 kids
- 2 Draagdoeken
- En nog een shitload aan kinderkleding voor 0-1 jaar (meisje), 4-5 jaar (jongen) en 6-7 jaar (meisje)
Is er iemand die interesse heeft? Dan kan ik de links (Marktplaats en Vinted) ook hier posten
Wat voor draagdoeken zijn het? Een mens kan nooit genoeg draagdoeken hebben.
Ik heb wellicht interesse in meisjes kleding! Maat 68 of 74?
Verkocht
Iemand toevallig interesse in een goed gebruikt (zelf 2e hands gekocht) Kid-Sit meerijplankje? Is universeel en heeft een lekker breed zitvlak.
Voor 10 euro op te halen in Rotterdam. Bij interesse zsl ik foto’s maken.
Deze:
(Nieuw blijkbaar 130 euro )
Ik verkoop dit regenjasje van de zeeman in maatje 74! Ongedragen, m’n baby heeft teveel spek op dr armen waardoor het knelt bij de mouwtjes Staat ook op Vinted, dacht zelf aan 5 euro excl
Heb je een foto van het vintage schoolbankje? Ben nieuwsgierig of het wat is voor ons
Wat is je Vinted? Kan ik even favorieten en over na denken
Iemand interesse in een magnetronsterrilisator? Voor 2 kindjes gebruikt, maar nu we een kokendwaterkraan hebben staat hij dit keer al 7,5 maand in de kast. Kunnen 6 flesjes en accessoires in, heeft 2 niveaus voor accessoires/ speentjes.
Mag tegen verzendkosten weg, dat kan via Vinted (dan kost ie €1,- maar kom je onderaan de streep goedkoper uit dan via postnl).
GERESERVEERD
Iemand interesse in Ewan het schaap?
White noise knuffel Ewan Deluxe 2.0.
Verwijderbare module, zodat het schaap in de wasmachine kan worden gewassen. De originele variant heeft dit niet.
€20ex. Mag opgehaald worden, mag ook via Vinted verkocht worden voor lagere verzendkosten.
Pb als je foto’s wil van alle kanten van het schaap.
Ok random vraag maar ik heb een quooker maar ik gebruik dit ding nog gewoon. Hoe doe jij dat met de quooker dan?
Ik denk dat he in het verkeerde topic hebt gepost!
Denk dat dit reactie op mijn post was ivm die sterilisator?
Ik doe dan gewoon kokend water in een grote pan en dan alles 5-10min in die pan. Dan past alles in 1x erin, als ik alles wil doen met de magnetronsterrilisator moet het in 2 of 3x dus meer gedoe. En toen we nog geen kokendwaterpan hadden vond ik alles in een grote pan juist meer gedoe omdat het dan lang duurde voor het water kookte.
Moet wel zeggen dat ik dus alles altijd in 1x doe en niet bv aan het einde van de dag wat die dag is gebruikt (want dat zou dan in die sterilisator passen).
Oh jezus goeiemorgen! Sorry zit niet op te letten😬