Aaah zo ja dan maakt het voor mij weinig verschil denk ik. Ik geef af en toe een flesje afgekolfde melk dus dan heb ik een flesje en kolf spullen dat past wel in dat ding. Maar wel handig denk ik als ik straks weer ga werken en hij meerdere flesjes krijgt.
Deze gebruiken wij al 4 haar lang elke dag voor het slapen. Echt favoriet!
Is er iemand met maat S/M die twijfelt over borstvoeding geven?
M’n zus is gestopt en heeft deze kleding over. Ze zijn redelijk versleten dus het is echt voor als je twijfelt dat je al wel wat in huis hebt en thuis kan proberen. Als je sowieso borstvoeding wilt geven kan je het beter nieuw kopen.
Verzending in 1 x, kan wel via vinted.
Iemand interesse in een zgan Medela Freestyle Flex dubbele kolf?
Slechts drie keer geprobeerd dus in perfecte staat, maar ik prefereer gek genoeg mijn handkolf. Vorig jaar september gekocht, dus ook nog garantie erbij. De bewaarflesjes zijn wel een aantal keer gebruikt. Er zitten ook nog kleinere opzetstukken bij voor in de schilden (19 mm). Ik dacht aan 150 euro, maar stuur maar een bericht/bod bij interesse.
Ik ga vanavond een leuk pakket van z8 en noppies plaatsen. Maat 74/80/86 voor jongetjes, mocht iemand hier interesse hebben hoor ik het graag
Het liefste wel, maar mag ook gewoon per stuk
Interesse!
Stuur ik je straks even een pb voor ik het online gooi😊
Ik heb ook interesse!
Ik ben bezig met het verkopen van kinderkleding, voornamelijk meisjes
68-86, maar ook nog wel wat jongenskleding rondom 110-116.
Er is nog wel wat, maar de mooiste dingen heb ik er alvast op staan, hieronder wat inspiratie.
Er is ook nog een donkerblauwe Tula Free to Grow te koop.
Mijn Vinted kan via de DM!
Ik heb een philips avent flessensterilisator te koop, bij interesse kan ik foto’s maken. Ook af te halen in de buurt van Leeuwarden.
Deze legging set van de H&M in maat s. Hij zat zo aan elkaar dat het mij in mijn rolstoel niet lukte om van te voren te passen en helaas is hij net te smal voor mij. Gewassen, labeltje eruit, maar dus nooit gedragen. Vind het zonde als ze in mijn kast liggen te verstoffen dus kan ik iemand er blij mee maken?
Ik ben niet zwanger maar heb wel zo’n 9 maanden in deze leggings gewoond. Aanrader dus!
Ze zien er ook fijn uit inderdaad! Twijfel of ik ze voor mezelf in een maatje groter bestel maar ik ben bang dat ze dan te wijd worden bij mijn bovenbenen en enkels enzo. Brede heupen + dunne beentjes haha
Zijn er mensen die evt interesse hebben in een goed gebruikte Stokke Flexibath voor een klein prijsje? Normale formaat in transparant met blauwe randjes.
Zelf tweedehands gekocht en bij twee kinderen gebruikt. Bij interesse zal ik 'm even oppoetsen en foto’s maken
#opruimwoede
Kan ik iemand blij maken met deze? Zit allemaal nog nieuw in de verpakking maar wij gaan ze niet meer gebruiken. Ophalen in de buurt van Den Bosch (DM voor precieze locatie).
Heb net dit setje van 5 rompers van de Hema op Vinted gezet, mocht iemand interesse hebben; let me know!
5 rompers voor 7 euro, zijn nog in goede staat