Ik heb een philips avent flessensterilisator te koop, bij interesse kan ik foto’s maken. Ook af te halen in de buurt van Leeuwarden.
Deze legging set van de H&M in maat s. Hij zat zo aan elkaar dat het mij in mijn rolstoel niet lukte om van te voren te passen en helaas is hij net te smal voor mij. Gewassen, labeltje eruit, maar dus nooit gedragen. Vind het zonde als ze in mijn kast liggen te verstoffen dus kan ik iemand er blij mee maken?
Ik ben niet zwanger maar heb wel zo’n 9 maanden in deze leggings gewoond. Aanrader dus!
Ze zien er ook fijn uit inderdaad! Twijfel of ik ze voor mezelf in een maatje groter bestel maar ik ben bang dat ze dan te wijd worden bij mijn bovenbenen en enkels enzo. Brede heupen + dunne beentjes haha
Zijn er mensen die evt interesse hebben in een goed gebruikte Stokke Flexibath voor een klein prijsje? Normale formaat in transparant met blauwe randjes.
Zelf tweedehands gekocht en bij twee kinderen gebruikt. Bij interesse zal ik 'm even oppoetsen en foto’s maken
#opruimwoede
Kan ik iemand blij maken met deze? Zit allemaal nog nieuw in de verpakking maar wij gaan ze niet meer gebruiken. Ophalen in de buurt van Den Bosch (DM voor precieze locatie).
Heb net dit setje van 5 rompers van de Hema op Vinted gezet, mocht iemand interesse hebben; let me know!
5 rompers voor 7 euro, zijn nog in goede staat
Ik verkoop een tuckin wiegdeken van Witlof. Erg handig om bedje strak op te kunnen maken. Hij staat op Vinted voor 15 euro.
Haha ik las fuckin wiegdeken :’)
Ik ben een hoop meisjes babykleding op Vinted aan het zetten. Tot nu toe voornamelijk van Hema, Feetje en Prénatal. Er staat nu maat 50-56-62 op maar grotere maten volgen. Graag dm bij interesse, dan stuur ik mijn profiel.
Wat vraag je voor de hele set?
Ik zelf dacht aan €20? Ik heb nog 1 shirt van scotch trouwens.
Ik dm je even!
Heeft iemand interesse in:
-Een geweven draagdoek van pure baby love
-Een draagzak van ergobaby adapt cool air mesh
-Of een meerijdplankje (bumprider, universeel).
Dm voor interesse/foto’s. Kan ook via vinted
Heb je een vinted linkje? Ik heb misschien wel interesse in de draagzak
Ik verkoop een stokke steps newbornset in donkergrijs. Zgan €40
Ik ben ook benieuwd naar jouw Vinted linkje!
Misschien interesse in het meerijdplankje! Zou ik je vinted mogen?