Verkoop- en weggeeftopic zw/k

@loveydovey @GirlLikeThis @Meave
Heb jullie een linkje gestuurd.
Het is trouwens de ergobaby adapt ipv omni.
De draagdoek staat er nog niet op.

2 likes

Ben ook benieuwd naar het meerijplankje als deze nog niet verkocht is.

1 like

Zijn er nog meiden die via vinted maatje 56 kleding voor een meisje/unisex verkopen?

1 like

Ik heb nog wat mt 56 (en ook grotere maten) online staan, paar setjes, t-shirtje en rompers. Dm maar bij interesse!

1 like

Ik moet er nog veel opzetten, stuur maar een berichtje

3 likes

Ik heb wel een aantal dingen staan, onder andere:

PB maar bij interesse :ok_hand:

Is er specifiek iets wat je zoekt/interesse in hebt? Ik ga aankomend weekend alles uitzoeken en uploaden op Vinted. Ik kan je wel een link in je DM sturen.

Ik heb ook nog een fietsstoeltje met windscherm van Urban Iki in de aanbieding, nauwelijks gebruikt.

1 like

Ik ben op zoek naar de baby inzet voor op een oude triptrap (zeker 8 jaar oud), dus zo’n kuipje waar de baby in kan liggen.

1 like

Bedoel je een stokke bouncer?

Meerdere dingen op mijn vinted gezet, waaronder:
Skibroek maat 92
Opklapbare wc verkleiner
Een babytowel, waarbij je de handdoek aan jezelf kan vastmaken en je kindje in kan drogen. (Verkocht)
Andere kleren vanaf maat 92.

Linkje: avk95 - profiel lid - Vinted

1 like

Past die nieuwe niet? Een collega van mij zei laatst dat ze een oude trip trap heeft met een nieuwe newborn set erop. Maar ik weet niet hoe oud haar trip trap is.

Die nieuwe set heeft ook 2 standen!

Dit systeem ken ik niet, wat is het merk?

2 likes

Noppies heeft er een en het is echt fantastisch. Zo handig.

Palais de l’eau heeft hetzelfde idee maar nog weer 20 euro duurder.

5 likes

Ja, dat merk eronder had ik dus. Zie wel dat ik hem voor veel te weinig weg heb gedaan en ik weet dat ie door iemand hier is gekocht, dus lucky bastard!

3 likes

Haha it was me!

3 likes

Ik zat echt net te denken, ik ga die handdoek hoger gooien en toen had je hem gekocht. My bad, your luck. Hij staat ingepakt om morgen naar een servicepunt te brengen. Veel plezier ermee!

2 likes

Wow wat goed dit. Ideaal als je het alleen doet idd

1 like

Mijn man doet altijd het aanpakken/afdrogen en dan ziet hij er met die handdoek tijdens het badje uit als een superheld met een cape :joy: Vond ik ook al bonus.

2 likes

Heb deze nog op Vinted staan

1 like

Geen foto’s nog maar ik verkoop ;

• baby nestje doomoo met zo’n gaas bij het hoofd. Grijs/wit
  • medela kolf maxi swing dubbel. Vorig jaar gekocht, kort maar gebruikt (6 weken). Zelfs nog ongebruikte schilden erbij en wel gebruikte flesjes/schilden.
  • co sleeper, chicco next2me, grijs. Evt met matrashoeslaken erbij.
  • stokke newborn set roze hoes. En extra losse handgemaakt hoes bruin met diertjes erop.

Foto’s kan ik maken op aanvraag.