Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Hydrofiel bloesje met raglanmouwtjes mt 98, lekker luchtig in de zomer of in de herfst met longsleeve eronder. Kan via vinted

5 likes

Scotch en soda 104
Uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest

Diverse slaapzakken korte mouw

1 like

Wat vraag je voor die van Hema met die gestippelde nijlpaardjes (?) erop?

Hi. Daar heb ik 2 van. In dezelfde maat. Roept u maar.

Poeh ja geen idee? Mag ik je woonplaats weten? Want verzenden is momenteel ook zo duur

2 likes

Verkoopt iemand het waterdichte speelkleed van Hema? Dessin maakt me niet zo veel uit. Ander waterdicht picknick kleed mag natuurlijk ook

1 like

Privé bericht lukt mij niet. Maar bij Arnhem.

Haha nee dat is wel erg ver, en daar kom ik ook nooit. Wat zou je er voor willen hebben? Dan weet ik dat ik met verzendkosten rekening moet houden?

Staan ook op vinted. Beide samen voor €10?

2 likes

Ohh dat is goed. Heb je een Vinted linkje?

2 likes

Oeh leuk! Wat is je vinted?

2 likes

Nog wat toegevoegd

En

Grote tas Duplo, vooral stenen maar ook wat karretjes, onderdelen voor een vliegtuigje en een paar poppetjes. Heeft lang in de schuur gestaan dus moet even in de (af)wasmachine en er zijn wat stenen met stickerresten.
20 euro, verzenden kan evt via Vinted of ophalen in de buurt van Haarlem.

3 likes

Heeft er iemand een camera van de Luvion prestige 2 te koop?

En als nog iemand er eentje verkoopt. Hahahaha.
Kut hè. Hier maar een andere babyfoon erbij genomen voor kind twee

Ik hoor het nog zo in de babywinkel ‘dit systeem is perfect voor als je een tweede kindje wil, want dan hoef je enkel een extra camera te kopen’. We zijn amper twee jaar later en ze zijn nergens meer te verkrijgen. Luvion zelf zegt dat ze niet meer te krijgen zijn omdat ze geen grondstoffen meer vinden door de oorlog in Oekraïne… Sure Jan :roll_eyes:
Ik heb wel een kortingsbon van 20 procent gekregen voor een heel nieuw systeem, wat ondertussen stukken van mensen kost :+1:

Wat slecht. Hopelijk houden mijn camera’s het nog vol. Vind de kwaliteit echt om te janken van dit merk. Ben Gastouder en al vaak nieuwe moeten kopen. Het koppelen is het enigste voordeel.

3 likes

Heeft iemand nog leuke kleding te koop in maat 62?