Past die nieuwe niet? Een collega van mij zei laatst dat ze een oude trip trap heeft met een nieuwe newborn set erop. Maar ik weet niet hoe oud haar trip trap is.
Die nieuwe set heeft ook 2 standen!
Past die nieuwe niet? Een collega van mij zei laatst dat ze een oude trip trap heeft met een nieuwe newborn set erop. Maar ik weet niet hoe oud haar trip trap is.
Die nieuwe set heeft ook 2 standen!
Dit systeem ken ik niet, wat is het merk?
Noppies heeft er een en het is echt fantastisch. Zo handig.
Palais de l’eau heeft hetzelfde idee maar nog weer 20 euro duurder.
Ja, dat merk eronder had ik dus. Zie wel dat ik hem voor veel te weinig weg heb gedaan en ik weet dat ie door iemand hier is gekocht, dus lucky bastard!
Haha it was me!
Ik zat echt net te denken, ik ga die handdoek hoger gooien en toen had je hem gekocht. My bad, your luck. Hij staat ingepakt om morgen naar een servicepunt te brengen. Veel plezier ermee!
Wow wat goed dit. Ideaal als je het alleen doet idd
Mijn man doet altijd het aanpakken/afdrogen en dan ziet hij er met die handdoek tijdens het badje uit als een superheld met een cape Vond ik ook al bonus.
Geen foto’s nog maar ik verkoop ;
Foto’s kan ik maken op aanvraag.
Hydrofiel bloesje met raglanmouwtjes mt 98, lekker luchtig in de zomer of in de herfst met longsleeve eronder. Kan via vinted
Wat vraag je voor die van Hema met die gestippelde nijlpaardjes (?) erop?
Hi. Daar heb ik 2 van. In dezelfde maat. Roept u maar.
Poeh ja geen idee? Mag ik je woonplaats weten? Want verzenden is momenteel ook zo duur
Verkoopt iemand het waterdichte speelkleed van Hema? Dessin maakt me niet zo veel uit. Ander waterdicht picknick kleed mag natuurlijk ook
Privé bericht lukt mij niet. Maar bij Arnhem.
Haha nee dat is wel erg ver, en daar kom ik ook nooit. Wat zou je er voor willen hebben? Dan weet ik dat ik met verzendkosten rekening moet houden?
Staan ook op vinted. Beide samen voor €10?