Verkooptopic

Ik stuur je even een pb!

Waar zie je dat?? Hier doet ie het nog steeds niet :sob:

Gaat dat niet om de connectie met Huawei? Garmin zelf is nog steeds offline inderdaad.

Ooow! :see_no_evil: helaas

1 like

Levi’s ex-boyfriend trucker jacket in maat S. Nu ik m op de foto zie twijfel ik :sweat_smile: maar ik draag m echt nooit. Nieuwprijs 120, mag weg voor 60 (heb m max 3 keer aangehad).

Foto’s

Ik verkoop deze buttons waarmee je een hardloopwedstrijd startnummer kan vastmaken zonder je t-shirt te beschadigen. Eigenlijk hoef ik er alleen de verzendkosten voor, hopelijk doet iemand er dan nog wat mee!

1 like

Iets voor @Runnerlongs? :slight_smile:

Alles kan worden verzonden of opgehaald worden in Utrecht. Alles is 5 euro per stuk exclusief verzendkosten.

Even & Odd, M (nooit gedragen, kaartje hangt er nog aan)

Mango, S (maar valt groot)

New Look, maat staat er niet in, maar ik denk S (als ik iets moet meten, let me know)

Ralph Lauren, L (slim fit)

WE, XS (maar valt wat groter, dus S kan ook)

Van Kattencafé Kopjes, S

Let op mijn woorden is al weg en Sorry dat ik te laat ben is gereserveerd.

1 like

Wat wil je voor de 2 katten t-shirts? En verzend je ook naar België?

Doe maar een bod exclusief verzendkosten! En ja hoor, als je de verzendkosten ervoor over hebt.

Wat wil je voor het boek ‘Sorry dat ik te laat ben’ hebben?

Je mag een bod doen (exclusief verzendkosten)!

Tientje inclusief verzenden?

Yes, is goed! Ik stuur je een privebericht.

Iemand interesse in deze parfum (Zara)? Ik blijf toch bij mijn vertrouwde parfum hangen, waardoor ik deze nauwelijks gebruik. Zijn wel wat spuitjes uit!

Er is ook een weggeef topic!

Ik verkoop het boek ‘liefdesbang’ van Hannah Cuppen. Zat te denken aan €10 excl verzending? Kan worden opgehaald in Utrecht of worden verzonden.

1 like

2x ongebruikte lekkerineenpotje deodorant (pepermunt & rozemarijn). Had lekker ingeslagen omdat ik groot fan was, maar ineens kan m’n huid er niet meer tegen :sob: 4,50 per stuk of 8 euro voor 2 (plus verzendkosten, kan door de brievenbus)

Hoi, ik verkoop een aantal weinig gedragen of ongedragen items! Prijzen zijn excl. verzenden. Je mag het ook komen ophalen in Delft :slight_smile:

Samenvatting

Mango blouse maat S - €5

Weekday corduroy rok maat 36 - €8

Monki wrap top maat S - €5

Pull&bear donkergroene corduroy broek maat 36 - €5

H&m blote schouders top maat S - €3

Is het boek al verkocht?