Verkooptopic

wat is je richtprijs?

Ik vind de onderste twee shorts en de jeansshort van C&A heel leuk! Vallen ze high waisted? En hoe lang zijn ze ongeveer? (Tot net onder de billen of wat langer?)

1x gelezen, in zeer goede staat.
Verzendkosten voor koper of ophalen omgeving Leeuwarden

1 like

Verschillende boeken, mogen weg voor een klein prijsje.

Ik stuur je even een pm!

1 like

Ik heb een wandkast te koop!
Ik vraag er €5 voor. De afmetingen zijn 155 cm lang, 78 cm hoog en 15 cm diep. Leuk om decoratie spulletjes in te zetten of op te hangen als opbergruimte.
Op te halen in een dorpje in Groningen!

1 like

Boeken te koop. Mogen weg voor €1 per stuk +verzendkosten.

Wat wil je voor nice girls dont get the corner office?

4,50 euro excl verzendskosten? Hij past helaas niet door de brievenbus.

Ja ik wil hem wel! Had hem op mijn vorige werk en vond er wel wat praktische dingen instaan.

Ik heb mijn kast weer eens uitgezocht en ik heb echt veel artikelen met zelfs de kaartjes er nog aan waar ik of niet meer in pas, of gewoon niet mooi vind staan bij mezelf. Ik plaats het eerst hier, daarna gooi ik het op vinted. Ik zal er overal even de maat bij zetten en waar het van is

edit: weg

Dacht aan 50 euro excl. Kan als brievenbuspakketje

Iemand interesse in deze laarsjes (maat 36)? Ik heb ze in een boetiekje gekocht in Parijs, nieuwprijs was 50 euro. Ze mogen weg voor een klein prijsje. Slechts twee keer gedragen want toch niet echt mijn stijl…

Moet er even over nadenken! Als je iemand vindt die het eerder wil kopen is het helemaal prima

Sorry voor de late reactie! Maar ik ben op een gegeven moment zelf gestopt zonder te lezen en omdat het de bedoeling is dat je gewoon blijft roken terwijl je leest ben ik er maar nooit aan begonnen. :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar in het Stoppen met roken topic heel veel positieve ervaringen! Ook de reviews op Bol zijn niet mis.

Ik denk dat als je nog niet wil stoppen met roken en denkt dat het móet als je het boek gaat lezen, dat het dan niet werkt want dan begin je er waarschijnlijk ook niet aan. Lekker blijven roken en geen verwachtingen hebben dat je moet stoppen en dan komt de ommekeer vanzelf waarschijnlijk. En anders heb je een goedkoop boekje gelezen ipv andere dure therapieën en alternatieven? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hij is inmiddels al verkocht.

1 like

Ah toch bedankt voor je reactie! (Ik ben inmiddels met champix begonnen dus als het goed is hoef ik niet meer aan een boek te beginnen)

Heel veel succes in ieder geval :smile:

1 like

Als deze in de kringloop had gestaan, had ik 'm misschien wel meegenomen meegenomen

1 like

Hij is ook heel leuk! :smile:
Mijn oma gaat binnenkort verhuizen dus meubels moeten weg. Niemand in de familie heeft er plek voor helaas.

1 like