Iemand interesse in een Garmin VivoActive 3?
Inclusief extra Milanese zilveren bandje en een tweede oplader. Hij is 8 maanden oud, dus je krijgt nog 1 jaar en 4 maanden garantie van Coolblue erbij.
Verkocht!
Iemand interesse in een Garmin VivoActive 3?
Inclusief extra Milanese zilveren bandje en een tweede oplader. Hij is 8 maanden oud, dus je krijgt nog 1 jaar en 4 maanden garantie van Coolblue erbij.
Verkocht!
Wat voor telefoon heb jij? Heb je een idee of hij te koppelen is aan een Huawei?
Edit: Zo ja, dan heb ik wel interesse!
Het panter printrokje, is die met elastiek?
Kan het net niet goed zien.
Ik heb een Samsung, is ook Android.
Ik ging even Googlen, want ik weet het niet 100% zeker qua Huawei maar dit zegt Garmin :
https://support.garmin.com/nl-NL/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9
Ja
Mag ik een aan-foto van die jurk?
Hoe vallen de zwarte schoenen in maat 41,5 qua maat?
Die is al verkocht helaas.
@Joakim de schoenen vallen als een maat 41. In de breedte zijn ze wat ruimer
Ik ben even een rondje gaan googlen, maar als het goed is zou het probleem tegenwoordig verholpen moeten zijn. Dus ik heb interesse in het horloge!
Ik stuur je even een pb!
Waar zie je dat?? Hier doet ie het nog steeds niet
Gaat dat niet om de connectie met Huawei? Garmin zelf is nog steeds offline inderdaad.
Ooow! helaas
Ik verkoop deze buttons waarmee je een hardloopwedstrijd startnummer kan vastmaken zonder je t-shirt te beschadigen. Eigenlijk hoef ik er alleen de verzendkosten voor, hopelijk doet iemand er dan nog wat mee!
Wat wil je voor de 2 katten t-shirts? En verzend je ook naar België?
Doe maar een bod exclusief verzendkosten! En ja hoor, als je de verzendkosten ervoor over hebt.
Wat wil je voor het boek ‘Sorry dat ik te laat ben’ hebben?
Je mag een bod doen (exclusief verzendkosten)!
Tientje inclusief verzenden?