Verkooptopic

Afmetingen 60x40

Haha idd niet eens over nagedacht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Havaianas in rosé goud BR 37/38 EU 39/40


Uploaden: EF5277FB-9067-4F18-9520-EE669E954BD6.jpeg…

Beginners set haken, voor iedereen die wil leren haken! Je krijgt de (scheepjes) wol er gratis bij. In het boek is amper gebladerd dus echt zo goed als nieuw. Haken bleek niet aan mij besteed haha.

Richtprijs hele set: 20eu (heb de set ook op marktplaats staan, maar voor forummers is hij goedkoper :smile:)

Edit: verkocht!

3 likes

Hoeveel wil je er voor en zitten er spellen bij?

Misschien kun je ook nog in het Oma-topic linken naar je post, wellicht dat daar wel geïnteresseerden zitten!

1 like

Ik heb wel interesse! Zal je even pb’en

1 like

Voor de Wii inclusief de twee controllers (eentje is Princess Peach) vraag ik 50 euro. Ik heb nog twee spellen: Super Mario Galaxy 2 en Mario Bros Wii, die verkoop ik voor 15 per stuk.

-Jas verkocht-

Daarnaast heb ik nog deze 2 jurken van Costes maat 38/M. Nooit gedragen, alleen 1x kort koud gespoeld om te ontkreuken uit de verpakking. €20 per jurk.

hoe lang ben jij?

1,65

Dankje! Ik vind de jurken je echt leuk staan. Ik denk er even over na

Ik draag een winterjas wel graag te groot, heb normaal maat S, maar winterjas vaak M. Valt deze dan ook wel als een M of eerder nog groter?

Ik heb zelf normaal maat 38/M en deze past me in principe wel prima, maar bijv bij de schouders is hij me ietwat te wijd en ik zelf hou juist van wat strakkere pasvorm anders voel ik me zo breed want ik ben maar 1.65 ook. Ik had dus liever gezien dat dit een strak model was maar ik pas hem wel. Dus zou dan zeggen dat hij wel als een M valt?
Ik heb nu dus ook een winterjas besteld die strakker valt.

Ik verkoop al m’n haarspullen.
Nr 1 - Fohn van Remington, model 5215 met bijbehorende opzetstukken.
Wordt nog verkocht voor 22,99, voor 12,50 inclusief verzendkosten doe ik m weg.

Edit: verkocht

Nr 2 - Stijltang van Carmen, model wordt niet meer verkocht, platen enigzins gesleten maar werkt nog prima. Prijs: 10,00 euro inclusief verzenden.

Nr 3 - Bekende Remington Pearlwand, maakt naar mijn mening de mooiste krullen die lang blijven zitten. Wordt nog verkocht vanaf 32 euro. Ik verkoop m voor 20 euro inc verzenden.

Nr 4 - Dikkere babyliss krultang van 32 mm, geschikt voor lang haar of slag. Wordt nog verkocht vanaf 24 eur. Ik verkoop m voor 17,50 inclusief verzenden.

Nr 5 - Fohnborstelding met twee opzetstukken. De Babyliss Airstyle 300. Niet meer te koop. Doe ik weg voor 12,50 inclusief verzenden.

Welk merk krultang is nr 4?

het is om precies te zijn de: Babyliss F571

Bedankt voor je antwoord! Helaas niet wat ik zoek (klepje)

1 like

Oké, ik denk er nog even over. Laat het je morgen weten!

1 like

Zou ik de föhn van je mogen overnemen?