Verkooptopic

Hoe lang vallen ze?

Bovenste heb ik niet meer, maar ik heb hier een aanfoto van de onderste. Ik ben ongeveer 1.75

Halverwege m’n onderbeen.

5 likes

Je moet de foto’s denk ik eerst even laten uploaden voordat je je post plaatst. Je ziet ze dan in het voorbeeldvenster.

1 like

Ok ga het proberen. Tnx!
Edit: nee lukt niet. Ze blijven op verwerken staan.

1 like

Ik heb dit jurkje op Vinted gekocht voor €8 maar ik vind het me niet zo mooi staan. Wil iemand het overnemen? Maat M/38 en valt ook zo. Ik kan evt aan-foto’s maken indien gewenst.

1 like

Kan het zijn dat je al op plaatsen hebt geklikt voordat de foto’s klaar waren met uploaden? Ik zie ook altijd wat jij post als de foto’s nog bezig zijn met laden. Wanneer ze klaar zijn staat er een andere zin in beeld. Dus dan zou je simpelweg de foto’s opnieuw moeten uploaden en dan iets langer moeten wachten.

Daarnaast kun je ook met het scherm knopje rechts onderin een voorbeeld zien van je bericht voordat je hem post. Dus dan kun je ook zien of de foto’s goed verwerkt zijn.

4 likes

De foto’s zijn helaas niet zichtbaar, dit zie ik nu:

En als je naar het voorbeeld-scherm gaat na uploaden, zie jij zelf wel de foto’s?

1 like

Een voor een lukte het wel! Bedankt voor de tips :relaxed:

2 likes

Ik heb m’n kledingkast opgeruimd dus verkoop het e.e.a.

Summary


Maat S

Maat S

Maat S

Maat 38

Summary


Maat 38

Maat M, maar heel oversized dus kan ook door voor een XL

Maat S

Maat M

Maat S

Summary


Maat S

Maat S

Maat S

Maat S

T-shirtdress maat M (voor mij te kort, ben 177 cm)

Summary


Maat M

Aanfoto’s via DM!

2 likes

Heb je deze nog?

2 likes

Ja!

Ik verkoop een lading haarspul, make-up en nagelspul. Allemaal veel te impulsief gekocht en (op een aantal lipsticks en gewone nagellakjes na) allemaal niet of amper gebruikt. Zonde om het weg te gooien dus hopelijk zijn er hier gegadigden voor.

Prijzen zijn indicatie (maar stuur me vooral een pb met een mooi bod) en excl. verzenden.

Droogshampoo en mousse van Bumble en Bumble. Niet gebruikt. €10
-alleen de droogshampoo is nog beschikbaar-

Foundations die een paar keer gebruikt zijn, niet helemaal mijn kleur of niet helemaal mijn formule. €15 per stuk.
-dior foundation verkocht-


Dior poeder. Gebruik altijd een andere en deze ligt alleen maar mooi te zijn in de kast.
-verkocht-

Milk mini’s bronzer en blush stick. Mooi, maar ben toch meer van de poeders.
-verkocht-

Lading lipsticks, die van Chanel, Estee Lauder en Bobbi Brown zijn 1 of 2x gebruikt, de anderen ietsje meer maar niet veel iig. Allemaal schoongemaakt met alcohol ofc. €5 per stuk.


Pink Gellak Pro LED lamp
-verkocht-

Kiki London nail brush bag met nagelkwasten en palette van Pink Gellak en Kiki London, ongebruikt (ja ik had een tijdje terug de illusie dat ik de meest fantastische creaties bij mezelf ging maken maar who am I kidding). Alles samen voor €40 (nieuwprijs ± €85).



Nagelklemmetjes voor verwijderen gellak €3. Nail forms voor bijv. buildergel, 5 zakjes voor €1. Kiki London water decals bloemetjes €1. Twee ringen met elk 20 swatch sticks €3 per ring.
-nagelklemmetjes zijn verkocht-

Lading gewone lakjes. €1 per stuk, alleen de OPI zijn €4 per stuk.


Trind nail balsam en keratin nail protector. Samen voor €4.

Pink Gellak blooming gel, night nail mask en rubber base. Kiki London builder gels, alleen de snow glaze waar een ‘1’ op staat is 1x gebruikt, de andere twee zijn ongebruikt. Allemaal €7,50 per stuk.
-nude buildergel, blooming gel en rubber base verkocht-

En dan tot slot een hoop Pink Gellak lakjes die ik superfijn vind maar in kleuren die ik toch niet ga dragen. De meesten zijn niet gebruikt, enkelen 1x. €6 per stuk.
-nog beschikbaar: diva gold, gossip gold, pepper pink, smoked grey, star sky black, epic purple-



6 likes

Mag ik van jou Milkshake pink, manderin orange, azute blue, rubber base, ruby red en coral pink? :sun_with_face:

2 likes

Weet je toevallig of BIAB ook kan uitharden in die led lamp? Ik ben namelijk nog op zoek naar een nieuwe iets grotere! Kan het ook zelf even uitzoeken/vragen in nageltopic als je het niet weet, maar als je m dan even voor me wil reserveren; heel graag :slight_smile:

3 likes

Ik had hem ook al even opgezocht en die lamp is 12W, dat is voor Biab volgens mij te weinig (daar heb je minimaal 48W voor nodig dacht ik).

3 likes

Jazeker! :blush:

4 likes

Ik heb 1x die biab gebruikt en dat was wel met deze lamp. Werkte prima, maar ik durf niks te zeggen over wat @Virago zegt.

4 likes

Ik zou de blush en bronzer stick wel over willen nemen mocht je ze nog hebben!

2 likes

Nog wat impulsmiskopen uit een kast gevist :sweat: Alles is letterlijk 2x gebruikt, op de Olaplex nr 3 na (dieis niet gebruikt en zit de seal nog op). Ik zat voor alles te denken aan €10 per stuk excl verzenden, die John Frieda root booster mag wel weg voor €4.
-edit: olaplex nr 3 en nr 6 en moroccanoil zijn verkocht-

5 likes

Heb je de olaplex nr 3 nog? Want anders zou ik die wel willen :slight_smile: