Verkooptopic

Heeft iemand interesse in deze nauwelijks gebruikte wake up light?

Ik heb hem gekocht voordat ik mijn vriend ontmoette, maar hij bleek echt een hekel te hebben aan licht in de ochtend. (Doet alles in het donker met veel herrie als gevolg, mijn irritatie… haha).

Het is deze versie: Bekijk Philips HF3519/01 - Wake-up light - Wit op: Philips HF3519/01 - Wake-up light - Wit | bol.com
Maar dan dus een oudere versie (werkt precies hetzelfde), die in de praktijk een hele tijd op zolder heeft gestaan.

Ik heb hem gecheckt, maar is volledig werkzaam.

Verkocht :+1:t2:

2 likes

Hoeveel wil je ervoor hebben?

4 likes

Ik zat aan 50 euro excl verzenden te denken. Ophalen kan ook, ik woon vlakbij Tilburg.

Hij staat evt ook op Vinted (nu voor een hogere prijs maar dan is verzenden geloof ik ‘goedkoper’ en makkelijker)

2 likes

Oh ik heb deze. Ik kan 'm echt van harte aanbevelen!

2 likes

Maat 42
Als je boven de 1.70 bent valt ie wel kort.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Verkoop- en weggeeftopic zw/k

De kleur staat mij niet
Staat ook op vinted

Helemaal Nieuw met kaartjes
Ik ben 1.73 en de broek is lang genoeg
Uit een rookvrij huis

€40 excl

3 likes

Wat is de maat?:relaxed:

4 likes

Ohja one size. Ik ben meestal een m. Hij zit ruim bij mij.

1 like

Iemand interesse in een lichtroze slim stretch jeans van Arket maat 29?

2 keer gedragen en is per ongeluk nu licht roze ipv ecru.
Mag voor 15 euro weg

5 likes

Love it!!! :joy::heart:

8 likes

Zonder foto van de nieuwe staat :smiling_face_with_tear:

23 likes

Nieuwe zwarte Blundstone original 510’s in maat 8. Ik heb ze deze week gekocht, dacht thuis dat ze goed zaten, heb ze ingesprayd, vijf minuten naar de supermarkt in de straat gedragen en toen ontdekt dat ik heel suf de verkeerde maat heb gekocht helaas. Nieuwprijs 180 euro, ik wil er graag 140 euro voor.

Eigen foto's

(ja het zijn echt mijn lievelingsschoenen, draag ze elke dag)

2 likes

Welke maat is het?

1 like

EU 42 (Uk 8, USA men 9, USA women 11).

Edit: jas is weg

2 likes

Ik verkoop een aantal schoenen.
Fila maat 41 maar vond ik kleiner uitvallen 12 eurie
Vans 41 maar vond ik kleiner uitvallen 5 eurie
All Stars 41 15 eurie

Meer fotos op m’n Vinted!

1 like

Ik heb mijn boekenkast uitgeruimd en heb een aantal boeken die ik wil verkopen. Het is een beetje gesorteerd per genre. Alle boeken zijn Engelstalig, vrijwel nieuwe staat, de ruggen zijn niet gebroken. Alleen het boek van Sarah J. Maas heeft een zwarte stift streep op de onderkant van de bladzijdes, maar dat zie je niet als hij op de plank staag.

Ik zat te denken aan 5 euro per boek, maar voel je vrij om met iets anders te komen! Meeste boeken passen door de brievenbus.

7 likes

Nike Air Max 1 maat 40. Zijn gedragen maar in prima staat. Originele doos heb ik niet meer.

2 likes

Zara broek maat L. 7,50 excl.

EDIT Zara broek verkocht

Selected Femme rokje maat 40. Achterkant is elastiek, voorkant heeft twee lussen om te strikken. 17,50 excl.

1 like

Ik vind de Zara broek heel leuk! Welke maat denk je dat het is als het W/L zou zijn? En is hij helemaal recht, want ik durf te wedden dat ik hem zou moeten inkorten. :joy: