Verkooptopic

Ik verkoop mijn Ray Ban zonnebril.
Het is de RB3589 in het goud met bruine degrade glazen (kleurverloop van donker naar licht in het glas) De zonnebril is nog in perfecte staat. Ik werk zelf bij een opticien dus het is een originele Ray Ban.

Ik wil er graag €70,- exclusief verzenden voor.

2 likes

Hij was nieuw 30 euro en heb hem denk ik 2-3 keer gedragen, €15 euro?

1 like

Ik verkoop een vrijwel niet gedragen grijze Rayban Erika. Het liefst ophalen in Groningen of Heerenveen. Hij is echt en ik heb er zelf €135 voor betaald. Ik doe hem weg omdat het toch niet mijn kleur is. Ik vraag er €50 voor zodat ik een zonnebril kan kopen die wel mijn kleur is haha. Mocht je een klein budget hebben maar jezelf wel met deze zonnebril de zomer in zien gaan en er veel plezier aan beleven, stuur me dan even een prive bericht!

11 likes

Ik verkoop mijn croissant ketting van Atelier van Rosa. De ketting is toch niet echt mijn stijl en daarom heb ik ‘m nog nooit gedragen. Het doosje heb ik helaas niet meer, maar ik zal zorgen dat ik ‘m goed ingepakt verstuur. Vraagprijs is € 62,- exclusief verzenden.

8 likes

@croissant :crazy_face:

6 likes

Iemand interesse in dit boek?

3 likes

YSL Libre 90 ml, helaas niet mijn geur…

4 likes

Hoeveel wil je ervior? En hoe oud is die?

1 like

Jaartje oud… zag dat ie nieuw 145 euro is, dus denk rond de 75 euro? Wat had jij in gedachte?

4 likes

Sorry dan laat ik het! Parfum kan niet goed zijn na een langere tijd🙈 dus ik durf het risico niet aan te gaan.

2 likes

Als het goed bewaard wordt kan parfum echt jaaaren mee! (In de doos op koele plek).

Wist je misschien al wel hoor maar voor mensen die meelezen en dat misschien niet weten. Je flessen kúnnen makkelijk 5 jaar goed blijven als je je parfum goed bewaart :grin:

3 likes

Ja ik weet dat het goed kan gaan maar heb eerder een parfum hier gekocht die 1,5 jaar oud was en de geur was wel slecht gegaan. Durf het dus niet zo goed meer aan als ze het jaar zijn gepasseerd!

3 likes

Ooh jammer :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik heb sommige parfums idd al langer staan en gebruik ze nog… staan wel jn een kast (donker).

Wist niet dat ze zo snel al achteruit konden gaan.

1 like

Iemand interesse in Louis Widmer badolie voor de droge huid? Nieuw in verpakking. Helaas de verkeerde besteld maar zie t nu pas. Wil er graag €12 voor (op te halen in Rotterdam).

1 like

Long shot maar is er iemand die de fits everybody slip dress van Skims kwijt wil? Hij is online de hele tijd uitverkocht en denk ook niet meer dat hij terug komt. Vinted heeft ‘m ook niet.

3 likes

ik weet niet of dit hier mag, maar ik verkoop een kaartje voor walibi holland voor 26 april :slight_smile: misschien heeft iemand interesse?

Ik was te laat met retourneren bij asos dus is er hier misschien iemand die interesse in deze cropped jeans van Pieces heeft?

201920745-2

Het is de Pieces Luna (straight fit, mid waist) in jeansmaat 31. Valt op maat. De onderkant is een beetje gerafeld en er zit stretch in.
Kaartjes zitten er nog aan want ik had twee verschillende maten besteld aangezien ik altijd een beetje ertussenin zit en de ander zat beter dus deze is nog helemaal ongedragen en niet eens gepast. Mag weg voor €20 excl. Ik heb er zelf €39,50 voor betaald.

Kan via hier of via vinted overigens, mocht dat makkelijker zijn.

2 likes

Ik heb shampoo en conditioner bars die ik niet gebruik:

Haarmasker papaya kers
Body bar spice bomb
Body bar en shampoo appel kaneel
Shampoo bar candy cane
Face bar
Shampoo & body bar en een baby body bar van shampoobars .nl en 1 foamie conditioner met açai berry.

Bied maar! Mag ook los

3 likes

Gisteren deze gekregen van mijn man maar niet helemaal mijn ding. We kunnen hem niet meer retouren want heb een paar spuitjes getest.

100 ml, nieuwprijs €135. Doe maar een bod!

1 like