Verkooptopic

Ja natuurlijk! Woon in de stad van de politiek. Ben heel af en toe ook in Rdam.

Ik verkoop mijn rains regenjas maat L/XL. Hij valt best ruim en ik heb hem gedragen. Hij is nog in goede staat en heeft wel wat gebruiksporen, kan meer foto’s sturen hiervan.

Verder een Monki blouse nog nooit gedragen maat XL.

En nog een oversized overhemd van Monki maat XL

1 like

Hoeveel vraag je voor de jas?

Ik zat te denken aan €20 exclusief verzendkosten.

Monki valt vaak groot, hè? Ik vind de zwarte blouse mooi en draag meestal L qua bovenkleding maar volgens mij heb ik van Monki ook wat dingen in M.

Ja, klopt Monki valt altijd best ruim. Ik kan je eventueel wel een aan foto sturen morgen of overmorgen dan heb je er een beeld bij. Ook kan ik het nog opmeten anders

1 like

Als je een aanfoto wilt sturen zou dat heel fijn zijn!

Ik verkoop meerdere spellen. Mijn vriend en ik waren een tijdje verslaafd aan het kopen van spellen zonder dat we ze gingen spelen. De meeste spellen zijn dus überhaupt nooit gespeeld (waaronder alle Catans), en de rest hebben we hooguit 1x uitgeprobeerd.

Wat vraag je voor de disney monopoly?

Hoeveel wil je voor de catan uitbreidingen?

@Teigetje ik zat zelf aan €30 te denken. Wat vind je daarvan?
@Blonde ik neem aan dat je steden en ridders/ kooplieden en barbaren bedoelt? Samen voor €42?

En wat vraag je voor Rifugio?

1 like

Ja die bedoel ik! 42 euro Inclusief verzendkosten?

Hij kan denk ik wel in een brievenbus pakketje maar dan heb je geen track and trace natuurlijk. Dat zou €4.10 zijn maar zou hem dan wel pas na het koude weer versturen anders krijg je misschien een verlept stekje thuis door kou schade.

Wat wil je graag hebben voor camel cup? :blush:

@Blonde inc. verzendkosten is prima.
@MevrWillem €20 incl. verzendkosten?
@Solsikke €9 incl. verzendkosten?
@Calypso mocht ik vandaag niks meer horen dan laat ik het je morgen weten, goed?
@Ciri €15 incl. verzendkosten?

Het kan ook worden opgehaald in Groningen trouwens :blush:

2 likes

Oké dan zou ik ze graag willen voor die prijs! Ik stuur je een pb.

Dat is goed! Ik stuur je een PB.

Edit: het lukt me niet, wil je mij een pb sturen?

Ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje, selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in. Dan kun je iedereen berichtjes sturen!

1 like

Bedankt voor de tip!!