Verkooptopic

@oliverqueen ik heb ze echt niet vaak gedragen, dus ik vind €15 een prima prijs.
@snork ik wist niet dat ze in de wasmachine konden, dus dat ga ik doen! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heel snel met een doekje heb schoongemaakt en verder niet.

En @pardon de sjaal is nog te koop. Stuur maar een pm.

Is er iemand die misschien voor de switch pokémon shield of sword verkoopt? :relaxed:

Ik weet dat hier meer Lucy & Yak fans zitten dus hopelijk kan ik er iemand hier blij mee maken!
Ik heb deze tuinbroek tweedehands gekocht en hij is echt zo leuk, maar hij is mij te groot :broken_heart: Het is maat L. Ik dacht zelf dat het met maat S/M nog wel leuk oversized zou zijn, maar dat is dus niet zo helaas :frowning_face: De kleur is ‘Living Coral’.

Op het voorzakje zitten een paar mini gaatjes van speldjes, niet opvallend. Ik hoef er niet meer voor terug dan ik er zelf voor betaald heb: 20 euro excl. verzendkosten.

1 like

Iemand omgeving Den haag die een Giant cupcake smash taart wilt? Heb er 1 over namelijk!

Edit: zelf opgegeten.

21 likes

Zelfgemaakt (gekocht)? :heart_eyes: Het is dat ik niet rond de omgeving van DH woon…

Ja :slight_smile: lief!

1 like

Omfg PRACHTIG ik woon wel erg ver anders had ik em helemaal opgegeten in mn eentje

1 like

Ik wil hem wel!

Oeh ik wil deze heel graag van je overnemen! :heart_eyes:

Is goed! Ik PB je :blush:

Overgooier/jurk van de mango in maat M. €5

Overgooier/jurk van de h&m ook in een maat M. €5

Mag ik ook mijn Vinted account delen? Bieden mag zeker!

Samenvatting

https://www.vinted.nl/member/40715222-betul-oksuz

1 like

Heel leuk beide! Vallen ze ook echt als een M?

Dr Martens 1460 Mono zwart maat 36. Amper gedragen en dus nog in zeer nette staat!

2 likes

De geruite van Mango valt iets ruimer/losser dan de zwarte. Ze hebben beide ook een ander “vorm”. Maar beide dus een M.

En alle twee de jurken hebben zakken! Haha, vind ik altijd wel fijn.

Hoeveel vraag je er voor en in welke provincie woon je?

Ik zat zelf te denken aan 120 en woon in zuid holland

2 likes

Oke. Ik denk Er even over na aangezien zuid Holland te ver is om op te halen.

1 like

Is goed! Ik wil ze ook naar je versturen. Dat is voor mij geen probleem! Laat het maar weten!

Bedankt maar ik zie er toch van af.

1 like

Ik heb wat kleding op vinted staan, het meeste is maat s of m. Ik verzend vanuit Nederland en prijzen zijn vooral een richtlijn (:

Link is inmiddels weg, stuur een pm voor het linkje!