Dr Martens 1460 Mono zwart maat 36. Amper gedragen en dus nog in zeer nette staat!
De geruite van Mango valt iets ruimer/losser dan de zwarte. Ze hebben beide ook een ander “vorm”. Maar beide dus een M.
En alle twee de jurken hebben zakken! Haha, vind ik altijd wel fijn.
Hoeveel vraag je er voor en in welke provincie woon je?
Ik zat zelf te denken aan 120 en woon in zuid holland
Oke. Ik denk Er even over na aangezien zuid Holland te ver is om op te halen.
Is goed! Ik wil ze ook naar je versturen. Dat is voor mij geen probleem! Laat het maar weten!
Bedankt maar ik zie er toch van af.
Ik heb wat kleding op vinted staan, het meeste is maat s of m. Ik verzend vanuit Nederland en prijzen zijn vooral een richtlijn (:
Link is inmiddels weg, stuur een pm voor het linkje!
Als er nog dames leuke dingen verkopen via Vinted maat xs/s laat het me weten haha
Vooral maat S/M, ook een aantal zelfgemaakte spullen (rokjes en jurken)
Onder andere deze fantastische jas die me echt wat te groot is helaas
Ik weet natuurlijk niet wat je leuk vindt, maar ik verkoop wat dingen in de maten XS/S via Vinted: https://www.vinted.nl/member/35149198-second-hand-love
Neem gerust een kijkje als je het leuk vindt.
Als iemand iets leuks heeft voor een maat M met korte pootjes, let me know
Blousjes vestjes enz zoek ik vooral
Ik heb ook wat kleren te koop! (staan ook op vinted, dus als je het via daar wil kopen ivm tegoed ofzo ook prima, dan stuur ik je even een linkje)! Ik heb ook nog meer foto’s van alles, dus laat maar weten als je meer foto’s wil
Mooi (cocktail)jurkje van H&M, wat stevigere stof. Maat 38, maar taille valt meer als 36. 10 euro
Fluwelen rokje, maat S, nauwelijks gedragen (merk=Bershka), 4 euro
Mooie feestelijke rok van glanzende stof, zit geen label meer in maar valt als 36-38. 7,50 euro
@maison misschien zit er iets voor jou tussen
Ohh wauw, complimenten voor je moeder. Wat een prachtige jurk! Wat voor stof is het?
Jaa ze kan heel goed naaien! het is een soort katoen denk ik, of in ieder geval een natuurlijke stof. Het is vrij dik dus ook wel stevig. Als je wil kan ik je een aanfoto sturen!
Stuur maar een aan foto!
zou ik eventueel ook een aanfoto mogen van de jurk? vind hem echt prachtig
heel mooi, ik zou hem graag willen kopen indien Quinoa hem niet wil.
Ik verkoop mijn Huda beauty Gold obsessions palette. Heb een paar kleuren een enkele keer gebruikt, maar de kleuren zijn net wat te licht voor mijn lichte huid icm dieper gelegen ogen.
22 incl verzendkosten.