Ohh mocht @Solsikke hem toch niet willen, zou ik dan pick a dog mogen?
Het spel is al onderweg naar @Solsikke sorry! Ik hoop dat je hem alsnog ergens op de kop kunt tikken.
Ik moet het voor nu even laten,sorry! Mocht hij later nog te koop zijn dan stuur ik je een berichtje
15 excl verzenden?
Als je ze nog niet verkocht heb wil ik ze ook heel graag
Ja vond hem zeker fijn! Je moet er wel even aan wennen. Heb paar keer filmpjes gekeken op yt in het begin. Maar dat heb ik meestal met nieuwe haar tools. En ik denk 25 incl verzendkosten?
Ik heb ze nog. Je mag wel een PB sturen.
Voor FF’er met muzikale ambities: ik verkoop mijn akoestische gitaar omdat ik er nooit op speel. Je krijgt er ook bij:
- Standaard
- Tas die je op je rug kan dragen
- Capo en twee plectrums
- Boek: gitaarakkoorden voor dummies
Ik wil het liefst ongeveer 80 euro voor de hele set hebben, of doe een leuk bod! Ophalen in Zuid-Holland.
Deze riem die je kan omknopen heb ik zelf gemaakt De geborduurde band heb ik via Etsy uit India besteld. Het geborduurde gedeelte is 75 cm, de linten zijn 50 per kant. In totaal 175 cm. De riem is 6 cm hoog. €20,- exclusief verzendkosten.
Zou ik ook alleen de standaard en het boek mogen kopen?
Ohh mag ik 400 brieven van mij moeder en de mannenmaker kopen? Ik weet niet waar je woont maar wil ze ook wel ophalen mocht het een beetje in de buurt zijn.
Welke maat zijn de LV slippers?
Zou je mij misschien je gebruikersnaam willen sturen? Zie wel een aantal leuke dingen!
Ja ik ook graag!
Ooeeh nog mijn maat ook. Oke, even mijn impulsiviteit onderdrukken haha en erover nadenken. Als ik ze wil overnemen, weet ik je te vinden! Als ze dan al verkocht zijn, pech voor mij
Zou je me je gebruikersnaam willen sturen? Zitten leuke dingen tussen
Sorry late reactie, ik had je berichtje helemaal over het hoofd gezien! Ja dat is goed hoor, hoeveel zou je er voor willen betalen?
Oeh uhmm… geen idee. Wat wil je er voor hebben en woon je een beetje in het zuiden tot midden van het land? Dan zou ik het ook kunnen ophalen.
Ik stuur je even een pm!