Laura Mercier primer. Paar keer gebruikt, maar mijn huid is er te droog voor… meer geschikt voor een vettere huid dus. €20 incl
Ik heb interesse in de platforms Vans. Ik stuur je een pm!
Ik heb twee lippenstiften. Beide zijn wel gebruikt maar niet mijn kleur. Hoef er niet veel voor maar wil er iemand anders blij mee maken. Ik denk dat ik het wel in een envelop met bubbelfolie kan verzenden voor brievenbustarief dus.
1x bobbi brown lippenstift in de kleur salmon (nieuw 30 eu)
1x lancome lippenstift in de kleur poême matte (nieuw 35 eu)
swatches mag je zelf opzoeken
Leuk. Wat is je gebr naam? En ik ben echt een newbe vinted person. Kan je onderhandelen over de prijs of staat die vast?
Ik las even snel ‘french ass’
Hahahaha
Oke, yes. Thanks! Ik ben wel een beetje uitgekeken op MP dus probeer dan via Vinted een poging te wagen
Ik heb wel interesse! Wat vraag je ervoor?
€25 met verzendkosten?
Helemaal goed
Iemand wel interesse voor gratis? Alleen verzendkosten a 4,10 dan.
Ik heb deze set van Guts & Gusto net binnen gekregen, maar hij zit mij helemaal niet mooi. Bij de meeste zwangere vrouwen zou hij prachtig staan, ik ben daar helaas niet 1 van… Hij is dus 1 size voor maat XS - L. Nieuw was hij €39.99 + €4 verzendkosten en €1 transactiekosten (wil de pakbon wel laten zien). Ik kan hem retour sturen, maar moet dan de verzendkosten betalen… Echt heel raar, maar ok. Daarom bied ik hem liever hier aan om de verzendkosten iets te splitten.
Hij is dus nieuw met kaartjes en al. Heb even snel geen eigen foto paraat, dus dit is de foto van de website. Prijs: €42 incl. verzendkosten. Ben je iets goedkoper uit dan via de site en kost het mij minder om het retour te sturen.
Ik ben geinteresseerd! Wat wil je er voor hebben?
Mijn Huda Beauty Gold Obsessions palette staat nog te koop. Heb een paar kleuren een enkele keer gebruikt, maar de kleuren zijn net wat te licht voor mijn lichte huid icm dieper gelegen ogen. Een deel van de kleuren is nog ongebruikt.
20 incl verzendkosten. Nieuwprijs is 30 euro.
Ik heb een Burberry blouse die ik verkoop, heb hem nooit aan. Het is ongeveer deze, alleen zijn de strepen op de mouwen bij mij horizontaal.
Ik heb uiteraard een aanfoto, maar die zijn best herkenbaar. Mocht iemand interesse hebben, stuur ik die uiteraard via DM.
Het is een XS, maar ik heb meestal S (soms M door m’n borsten) en hij past me.
Omg
Ik dacht leuk!!! Tot ik me realiseerde dat dit geen jeansmaat 32 is.
Ah jammer! Ik heb de maat aangepast zoals het op het label staat, hopelijk is het zo duidelijker
IKEA RUMSMALVA, ergonomisch kussen. Ik had twee verschillende kussens gekocht toen de mijne kapot ging, maar deze vind ik veel te hard. Volgens mij kan ik hem niet meer doorverkopen, dus dan maar hier. Iemand hier die er interesse in heeft voor ik hem op de Facebookgroepen gooi? Ik heb er 14,95 voor betaald, dus laten we zeggen 8 euro?