Verkocht
Maat XS.
€10 excl. verzendkosten of ophalen omgeving Den Haag.
Maat 36.
€7,50 excl. verzendkosten of ophalen omgeving Den Haag.
€50 ophalen Den Haag.
Laarzen Isabel Marant maat 37. Ik had ze via Vinted gekocht maar vind ze toch te hoog voor mijn korte beentjes

Oeh prachtige laarzen. Vallen ze echt als 37 of wellicht iets ruimer?
Oeh lastig in te schatten, ik heb zelf gewoon 37 (wel eerder groot dan klein) maar als je een 37,5 hebt gaan ze niet passen vrees ik!
Ik heb Airpods 2 te koop er mist alleen de linker AirPod. Iemand geïnteresseerd?
…Dus je verkoopt enkel je rechter Airpod?
Met case wel ja, ik heb nu airpods pro en hoef er echt niet de hoofdprijs voor. Ik weet dat je een losse kan kopen.
Katoenen dekbed overtrekken van Y-not.
Degene uit de verpakking is de eerste X met azijn gewassen, 1 nacht onder geslapen en daarna weer op 60 graden gewassen. Aan de onderkant zitten drukknoopjes. We hebben liever een dekbed overtrek met lange instopstrook
Degene die uit de verpakking is vraag ik €15,- voor. Degene in de verpakking vraag ik €20,- voor.
Beide met 2 kussenslopen en afmeting van 240x200/220
Ik kan helaas geen complete afbeelding meer vinden van degene die in de verpakking zit.
Heb je deze nog?
Dan wil ik ze wel! 120 incl verzendkosten?
Verkocht!
Iemand interesse in de Dyson Airwrap? Ik ben erg tevreden over wat het doet met mijn haar, maar ik ben ook gewoon te lui om mijn haar regelmatig te föhnen. Slechts een paar keer gebruikt en ziet er nog nieuw uit, dus ik wil er graag 200 euro voor. Op te halen in regio Cuijk, Noord-Brabant, of verzenden voor 6,75.
Ik zag dat je al een berichtje had gekregen, maar ik ben vooral benieuwd naar jouw ervaring eigenlijk! Wat voor soort haar heb je? Ik twijfel al heel lang om de lange versie te kopen, maar ik vraag me af of het wel goed zou werken. Ik heb heel lang en fijn haar, maar wel redelijk veel haar.
Ik heb veel en dik haar met slag, tot iets over mijn schouders. Ik was er zelf zoals ik zei wel erg tevreden over, met veel haar kost het wel wat tijd om het te krullen, maar dat is met een krultang ook zo. Mijn haar gewoon drogen of alleen in model föhnen met een van de borstels ging makkelijk en snel, en het bleef ook mooi glad gedurende de dag. Krullen zakten wel iets uit, je kunt er geen hele strakke krullen mee maken zoals je met een krultang met kleine diameter kunt, maar als je meer voor wat lossere krullen of beachy waves wil gaan, lukt dat zeker. Ik kan er natuurlijk niks over zeggen of het met fijn haar ook goed werkt en goed gaat werken.
Hij is overigens nog beschikbaar
Ola!
Een vriendin wil hem van je overkopen!
Mag ik je met haar in contact brengen?
Ja hoor, stuur maar even een berichtje!
Is het enige verschil de kleur? Ken namelijk alleen de roze/grijze variant maar zie nu dat ze deze inderdaad ook hebben haha. Als de vriendin van @Flopsyunicorn hem niet wilt zou ik hem graag overkopen!
Het enige verschil is de kleur inderdaad, ze hebben tegenwoordig de roze, paarse en ik geloof ook een rode variant!
Thanks voor je uitgebreide reactie Zo te zien is het al gelukt met verkopen!
Hij is verkocht!