Ik verkoop deze Levi’s 501 in maat 28x30.
1 keer gedragen, maar vind het helaas toch niks voor mij.
Waar woon je? Is het mogelijk om te passen? Broeken zijn altijd zo tricky.
Ik woon in een dorpje naast Rotterdam!
Ik woon in Rotterdam! Wat is je richtprijs?
Zat zelf te denken aan €40!
Iemand interesse in dit kleed van de Leenbakker? Niek XXL - caramel - 240x220 cm
Wil 'm verkopen voor 15 euro. Op te halen in Den Haag of versturen tegen verzendkosten.

Ik heb je een pb gestuurd
Geen idee of er interesse is, maar ik verkoop mijn Bootysprout.
Het is de basisset (het bankje zelf + 3 banden van 20kg weerstand) en een extra band van 30 kg. Heb hem denk ik maximaal 10 keer gebruikt, toen ging mijn sportschool buiten weer open, en vind het zonde dat hij nu ongebruikt blijft staan.
Hij is makkelijk in te vouwen dus goed op te bergen, en de handleiding heb ik er nog bij! Wel is ie een beetje te zwaar en groot om te verzenden, ben ik bang, dus hij is af te halen in noord-limburg!
Nieuwprijs is 184 voor de set en 15 voor de band, dus 199, ik dacht aan 140 euro? Hij is echt nauwelijks gebruikt namelijk! Goed bod doen mag ook natuurlijk. 
Foto van de site:
Foto ingevouwen: (sorry, het is een beetje een troep haha)
Ah ik was misschien geïnteresseerd maar Noord-Limburg is echt te ver voor mij
is verzending geen optie voor jou?
Ik ging er van uit dat ie daar te zwaar voor is, maar begin nu te denken dat dat wel meevalt. Ik zal morgen eventjes wegen en meten, kom dan bij je terug! (In PB wellicht, dan spam ik het topic niet vol haha).
Ik weet niet of er animo voor is, maar ik probeer het gewoon.
Ik heb dit dekbedovertrek van Hema
Maar ik vind het niet fijn. Het is percal dus een beetje krakerig en kreukelig. Het is alleen nog helemaal goed en ik ga geen goed dekbedovertrek weggooien. Weggeven daarentegen vind ik niet erg. Het is geschikt voor een dekbed maat 240x220.
Het is dus wel gebruikt, aantal keer gewassen etc
Wil je hem verkopen of weggeven? Want het staat in het verkooptopic maar je noemt weggeven haha.
Ja volgens mij lezen hier meer mensen en eerst dacht ik van ja ik vraag er een klein bedrag voor maar toen dacht ik van ja ik ga toch geen geld vragen voor gebruikt beddengoed… dus ik verkoop hem voor de verzendkosten denk ik haha.
Is het dan weggeven?
Ja dat valt onder weggeven volgens mij hoor
Ik wil het wel hebben, als het nog fris wit is? (vooral kussenslopen kunnen snel groezelig worden). Ik zal je even een PB sturen.
80 euro!
Ik verkoop wat boeken om plaats te maken in mijn krappe boekenkast voor nieuw leesvoer!
Kan via hier, of via Vinted
Maat XS.
€10 excl. verzendkosten of ophalen omgeving Den Haag.
Maat 36.
€7,50 excl. verzendkosten of ophalen omgeving Den Haag.
€50 ophalen Den Haag.
. Paar gebruikerssporen maar verder nog in mooie staat. Mogen weg voor €325 excl verzenden
Oeh prachtige laarzen. Vallen ze echt als 37 of wellicht iets ruimer?