Verkooptopic

Oh sorry dat vind ik te veel :(! Hopelijk verkoop je hem alsnog aan iemand anders! (ik snap het wel trouwens hoor 6 euro voor dat blouseje is echt niet veel)

Ik snap dat alles handel is, maar ergens vind ik het ook gek om stekjes te verkopen. Waarom niet alleen een vergoeding van de verzendkosten? Sharing is caring toch?

6 likes

Tag me maar gewoon hoor :stuck_out_tongue:

Sorry, ik zat te twijfelen maar omdat het niet persoonlijk is heb ik het niet gedaan. Het is eerder een algemene reactie op stekjesverkoop die ik ook op andere plekken zie ontstaan, maar dat had ik er misschien beter even bij kunnen zetten.

1 like

Er zit best wel handel in eigenlijk :see_no_evil: het liefst ruil ik ze tegen andere plantjes, dat vind ik leuker dan ze voor niks weg doen eigenlijk.

Oh en prut, ik was vandaag een aantal keren in het plantjestopic en dacht dat ik daar nu ook zat. Nu pas zie ik dat dit het verkooptopic is. Ruilen zou ik zelf eerder doen, al bewaar ik mijn stekjes eigenlijk altijd om ongevraagd (en ongewenst?) cadeau te doen tijdens feesten en partijen.

1 like

Heb je het bruine shirtje nog?

Ja die heb ik nog

Ik heb je een pb gestuurd.

Ik verkoop Dr Martens Pascal 1460 schoenen! Heb maat 38 en 39 staan

:scream: Nee, waarom? Heb trouwens alsnog de birkenstocks gekocht en nu ben ik bang voor het inlopen en mijn tenen on display

Ik vind ze niks voor mij haha. Birkenstocks vallen wel mee met inlopen toch? Bij mij wel iig haha

1 like

Ik weet het nog niet. Zulk lekker weer is het nog niet geweest :grimacing:

Dr Martens, goud met linten, in maat 38 te koop. Nog nooit gedragen.

1 like

Fenty pro filter concealer in de kleur 150. Online besteld, maar is veel te licht voor mij. 1 keer gebruikt

Heb je de horloges nog? En heb je een filter over de foto gedaan?

Welke kleur/uitvoering?

Ik verkoop Gass Bijoux oorbellen, ze lijken hierop:

https://www.gasbijoux.com/serti-hoop-earring-gold.html#140=13&92=153

alleen dan een andere kleur (maak zo thuis wel even een foto).

Ze zijn uiteraard ongedragen en zitten nog in het vloeipapiertje in het doosje. Heeft er hier wellicht iemand interesse?

Ik verkoop mijn SensatioNail lamp met 5 SensatioNail gellakjes voor €50.

Kleuren die erbij zitten:
Pink chiffon
Pink daisy
Coral Sunset
Miss behave
Mauve

Pascal 1460 en ze zijn zwart!