Verkooptopic

Maat 37.5, valt als 37
2 keer gedragen, doe ze weg omdat ik teveel schoenen heb.
30 incl verzenden

Ik ben aan het opruimen! Nu vooral kookboeken en (vintage) interieur/decoratie dingetjes in de aanbieding. Ik weet niet of ik mag doorverwijzen naar dit insta account, maar daar vind je de rest. Maar je mag me gewoon hier pmen hoor!

Hoeveel vraag je voor dat bruine shirtje?

15,-? Hij is nog bijna nieuw

Ohh ik zie iets leuks! Waar in Utrecht woon je ongeveer? Ik ben er de laatste tijd af en toe.

Net buiten de singel, heel centraal dus! Maar vind het ook niet zo erg om op de Neude of centraal station af te spreken hoor :slight_smile:

1 like

Ah fijn! Mag ik misschien dat koperen draadhuisje reserveren en je dan pm’en als ik weet wanneer ik er weer ben? Ben wekelijks wel in Utrecht. (:

Edit: oh, en dat sieradendoosje! Dus #11 en #21. (:

Heb je een linkje naar je insta (shop?). Ik heb zelf geen insta dus snap niet zo goed hoe ik het kan vinden

Voor het sieradendoosje heb ik al een andere geïnteresseerde, maar als ze niet reageert mag jij het hebben. Op welke termijn denk je dat je het kan ophalen? Ik vind het niet erg om even te reserveren, maar ben er wel graag vanaf haha.

Edit: andere persoon ziet af van het sieradendoosje, dus als je wil mag je beide items overnemen!

@Memoria www.instagram.com/lastdaysofspring.shop


Unisa Numis maat 39. Twee keer gedragen, iets te smal voor mij.
Mag weg voor 30 euro excl verzendkosten of ophalen in de buurt van Den Haag. Nieuwprijs 100 euro


Vero Moda metallic plisse rok, maat L. 12,5 excl verzendkosten


Zara jurkje maat M, 15 euro excl verzendkosten


Tiffany & Co return to Tiffany ketting, gekocht in NYC. Moet gepoetst worden.
Mag weg voor 90 excl verzendkosten. Inclusief dustbag en doosje. Ketting is 18’’.
Huidige nieuwprijs 180 euro.

Waarschijnlijk deze week maar ik laat het je zsm weten!

1 like

Prima, ik reserveer de items voor je!

Ik verkoop deze tennistas. Mooi ruim, nu een jaar in gebruik en nog helemaal netjes. Past voldoende in. Heb er altijd 2 rackets in gehad (het oranje vak). In het grote roze vak kun je kleding/eten/enz. kwijt. Ga nu over op een grotere tas. Wil er graag €20 voor hebben.

1 like

Ik heb nog 2 gewortelde stekken over van mijn scindapsus en monkey mask

1 like

Ik ben een noob wat dit betreft, maar

  • kun je dit gewoon in potgrond zetten en dan uiteindelijk groeit het verder
  • kun je dit per post/in een envelop verzenden?

De monkeymask moet nog even op water verder wortelen, maar de scindapsus kan zo de grond in ja! Ik verstuur het liefst in een brievenbuspakketje omdat ik niet echt goede ervaringen heb met versturen in een bubbeltjes envelop

Thanks! Hoeveel vraag je?

€1,50 voor de scindapsus en €2 voor de monkeymask!

Dank je wel!!

Ja, dan is het 9€… pakket is 10€