Het enige verschil is de kleur inderdaad, ze hebben tegenwoordig de roze, paarse en ik geloof ook een rode variant!
Thanks voor je uitgebreide reactie Zo te zien is het al gelukt met verkopen!
Ik verkoop mijn Shock Absorber in maat 85E! In 2019 aangeschaft voor €54,99, maar al vrij snel wat maten afgevallen en dus paste ik ‘m na een paar maanden al niet meer. Heel zonde, dus ik gun ‘m iemand anders! Hij is dus amper gedragen, denk echt 3 keer ofzo.
Zie zalandolinkje hieronder naar meer foto’s.
https://m.zalando.nl/shock-absorber-ultimate-run-sport-bh-schwarz-oc541i001-q11.html
Je mag ‘m voor een tientje (ex verzendkosten) hebben!
Hij is verkocht!
Ah helaas! Net te laat gezien haha
Die maat droeg je toen ook van gewone bh’s?
Zo ja, dan zou ik 'm graag willen
Jaa wel ongeveer! Schommelde die periode rond de 80F, 85E, 80E dus m’n precieze bhmaat weet ik niet meer, maar hij is wel op 4 punten verstelbaar waardoor ik het juist heel fijn vond toen ik zo schommelde tussen maten.
Stuur maar een pm
Ik verkoop mijn rose gouden fitbit charge 3! Hij is relatief nieuw, want dit is een vervanging van fitbit nadat het scherm van mijn vorige (die ik heel veel gedragen heb) niet meer werkte. Ik denk dat ik hem max 3 weken om heb gehad, maar merk dat het mijn ding niet meer is om slaap / stappen / activiteit te tracken. Zitten verder geen krasjes of gebruikssporen op. Originele bandje heb ik helaas niet meer (dit is een paarse van ali), maar de lader hoort er wel bij. Ik dacht aan 50 euro?
VERKOCHT
Ik zit erover te denken om mijn Philips Lumea te verkopen (de Philips Lumea Prestige BRI956/00 - IPL lichtontharing). Ik heb hem vorig jaar gekocht en maar een aantal keer gebruikt (ik was al vrij haarloos), maar het is inmiddels echt allemaal weg en ik gebruik hem dus niet meer. DM voor info! Evt op te halen in omgeving Arnhem/Nijmegen
Ah helaas, het viel te proberen!
Klik op het vlaggetje van haar bericht en dan de 1e optie, dan kun je een bericht sturen.
Iemand interesse in Spanx? Het is het model ‘on core’ in maat M. Ik heb hem nooit gedragen, maar had het kaartje er al af gehaald, dus echt zonde.
Hij heeft dus bandjes en zakt daardoor niet af.
Sorry gaf een boze smiley maar dat ging per ongeluk.
Deze is er nog, mocht er nog interesse zijn! Ik heb gewogen en gemeten en hij kan toch wel worden verzonden.
Iemand interesse in deze 2 paar Nikes?
De roze zijn echt super leuk maar draag ze nooit… vind het zonde en zo kan ik weer andere kopen die ik wel draag.
De grijze zijn mij helaas net te smal.
Maat 42,5
Maat 43
Alles is eigenlijk zgan / nog nooit gedragen. Mocht je meer foto’s willen let me know
Nike pro legging, 1x gedragen - maat S - €25
Love Stories (pyjama) broekje, nog nooit gedragen - maat S - €5
Zara suède slingbacks, nog nooit gedragen vind ze zelf te plat zonder hak - maat 36 - €7,50
Zara espadrilles, nog nooit gedragen - maat 36 - €7,50
Louis Vuitton Pochetten Félicie. Deze tas is nog zo goed als nieuw, heb deze tas een dag gedragen op een bruiloft daarna nooit meer aangeraakt. Komt met bon, doos en dust bag. €850
Massimo Dutti blouse, loose fit maat 34 - paar keer gedragen - €20
Asos jurkje zgan, komt met een onderjurkje in dezelfde kleur maat 34 /- €15
Monki broek maat 34 - €5
H&M jurkje maat 34 - 1x gedragen - €5
Jutka & Riska scuba achtige rokje. heeft een klein haaltje, zie foto 2. maat S - €5
H&M trend tshirt, met rushes, nog nooit gedragen - €5
Groene Brand Meville sjaal met wat grijs er doorheen geweven sjaal, zgan - €10
Zara blouse, schijnt een beetje door - maat S - 1x gedragen - €5
Balenciaga tshirt, kan je de bon van de Bijenkorf meesturen - kleur is in het echt wat feller - Maat S, maar valt meer als een XS - €90
Met mijn in mn hart doe ik deze zwarte Dr. Martens x Bape met camo print weg. Heb ze een paar keer gedragen, maar ze zijn helaas te klein - maat €36 - €100
Beide wenkbrauw gels 1x gebruikt, helaas zijn mijn haartjes te dik / sterk
Lime crime €10
Nyx €4
Zara zwarte velvet blazer - maat XS - €10
Donkerblauwe Uniqlo blouse met stippen - 1x gedraggen - maat M - €5
Zwarte a-lijn jurkje van Cos met zakken - 2x gedragen = maat XS - €15
Zara vestje met donkergroene blaadjesprint - maat XS - nog nooit gedragen - €5
Meestal spuit ik mn suede schoenen altijd in, maar dat ben ik bij deze zwarte New Balance 990 v5 helaas vergeten. Heb ze sinds vorig jaar juli, maar draag mn andere NB’s vaker dan deze. - Maat 36,5 - €85
Deze CDG Play All starts heb ik een aantal jaren geleden gekocht in Tokyo, mn voeten zijn een halve maat gegroeid en nu pas ik ze niet meer =( Dit zijn trouwens de gewone All Stars en niet de chucks '70, dit is namelijk een Japan exclusive - maat 36 / Japanse maat 23