Ik ben wel geinteresseerd in wat kledingstukken! Ik stuur je een pm!
Heb je die body en dat love Story broekje nog ?
Kan je geen pb sturen
Ik vind deze echt fantastisch maar ik twijfel over de maat. Wat vraag je ervoor?
Die body heb ik niet meer, maar het broekje wel. Ik stuur je een pm
5 euro exclusief! Past wel door de brievenbus, maar staat ook op vinted. Misschien dat via Homerr dan goedkoper is.
Ik kan ook wat voor je opmeten eventueel!
Hi! Ik ben geïnteresseerd in de donkerblauwe legging (die lichtere zal me net te klein zijn), zal ik je pm’en?
Ik pas ze niet helaas, maar zien er heel mooi uit. Welk merk/model is dit?
Ja, dat is goed!
Ik zoek de precieze namen even op en kom er bij je op terug in PM
Ik wil het ook graag weten, miss kun je het hier posten?
Zijn die squatproof?
Thanks!
heeft iemand interesse in dit geurtje? mijn moeder heeft de verkeerde gekocht. ruikt bij mij echt niet lekker dus misschien wil iemand hem overnemen?
Hoi! Vind deze superleuk maar ben bang dat ie te klein voor mij gaat zijn (heb eigenlijk wel echt een m), zit ie bij jou precies goed?
In m’n taille zit ie prima. Het is meer dat ik 178 ben en ie in m’n kont gaat kruipen als ik 'm echt in m’n taille wil. Plat gemeten is de taille trouwens 32cm!
Edit:
misschien is het trouwens wel meer een M dan een s/m. Er staat geen maatje in en ben zelf aangekomen, dus weet ook niet zo goed wat mijn maat nu is:’)
Je mag altijd komen passen!
Ik lees nu bij en zie dat ik langer ben dan jij, dus dan gaat de top mij niet passen helaas. Kan ik een kopie krijgen in een grotere maat pls.
Dat over de lengte ging trouwens over het broekje, niet deze top!
Heeft iemand misschien de juichcape voor kinderen van jumbo te koop?
Vandaag eindelijk m’n spaarkaart vol, is ie uitverkocht. M’n dochtertje baalt zo!