Verkooptopic

Graag gedaan!

1 like

Hoeveel verzendkosten komen er nog bij, weet je dat toevallig? Ik probeer je een dm te sturen maar dat wil niet lukken haha

1 like

Ik heb je een pb gestuurd!

Heeft er iemand misschien interesse in cameralenzen? Ik heb nog een Sigma 70-300 (nieuwprijs €150) voor Nikon en een Nikon 85 1.8G (nieuwprijs €489) lens die nog vrijwel nieuw zijn. Maar omdat ik het geld wel beter kan gebruiken doe ik ze weg. Nog helemaal compleet incl. verpakkingsmateriaal en uiteraard onbekrast glas. Ik ga er natuurlijk niet de nieuwprijs voor krijgen maar een mooi bod wordt gewaardeerd!

Die wil ik allebei wel overnemen!

Goed! Ik heb je een PM gestuurd.

2 likes

Nijntje :pensive: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik verkoop deze schoenen van het merk Alohas. Ik heb ze zelf van iemand overgenomen, maar pas ze niet. Het is een maat 38 (valt meer als een 38-39).
Ik verkoop ze voor 30 euro (exclusief verzenden of op te halen in Utrecht).

1 like

Heb je het Benefit paletje nog?

Ik heb een aantal dingen weer op Vinted gezet

Vooral dames en kinderkleding

1 like

Velours broek van mostwanted maat S

Nooit gedragen want is me te kort (ben 1.76)

Mag weg voor 5 euro ex verzenden.

Edit : Verkocht !

Zou deze wel goed zitten als je 1,70 bent? Want dan neem ik hem graag van je over!

1 like

Ik denk het wel ja!

Pm me maar ff dan :grimacing:

Nu ook een Nikon D750 body erbij te koop. Foto van alles wat ik weg doe:

Bij interesse graag een pb :slight_smile:

1 like

Ik stuur je een bericht!

2 likes

Je naam staat erbij (je account op MP), ik weet niet of je dat vervelend vind?

Lief dat je het zegt! Ben ik van op de hoogte, wil van al die spullen af dus maakt niet uit haha

2 likes

Ja snap ik! Je kunt je accountnaam eventueel tijdelijk veranderen op MP, ik weet alleen niet of ie dan ook verandert bij een al bestaande advertentie. Je hebt een leuke naam in ieder geval :raised_hands:t2:

Oh goeie tip! Ga ik toch maar even proberen haha. Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kun je deze makkelijk om je schouder dragen?