Verkooptopic

Ik heb deze 2 verduisterende gordijnen in maart besteld bij action via click & collect maar ze hadden er maar 2 vd 3. Daarna heb ik geprobeerd de 3e te vinden maar was overal op.
Nu zijn ze volgens mij zelfs uit de collectie ofzo want ik zie ze nog steeds nergens.
iig, vandaag maar 3 andere gekocht dus deze mogen weg. Nooit uitgepakt, dus ik wil er eigenlijk gewoon de originele prijs voor.
€9,95 ps.

Ophalen Rotterdam bergpolder of verzenden €6,75 postnl of €4,50 dhl pakketpunt.

Iemand interesse in boeken? Heb de thrillers 1x gelezen en de volksjury niet gelezen

Waar woon je ongeveer? Opsturen is weer zo duur…

Hahaha nee helaas, brabant. Ja ik vind het heel lastig want verzenden is 4 euro. Laat maar weten wat je vindt. Als je ze op bol koopt ben je maar 12 kwijt natuurlijk

1 like

Wat wil je voor die van de Volksjury?

1 like

15 incl verzenden?

Ik wil er wel 1! Heb je ze digitaal?

1 like

Als je er geen geld voor hoeft maar weg wilt geven, hebben we ook een weggeeftopic :relaxed:

Ik wist gewoon dat het fout zou gaan haha. Ik zal daar eens posten, thanks!

1 like

Ik weet niet of je er iets aan hebt. Maar je kan de slang ook aansluiten op een opvangbak. Dan kan je hem alsnog gebruiken als een condensdroger.

Ik verkoop deze 4 boeken.

Vinted pagina

klik hier

Heb je deze nog? Zo ja, zijn ze erg smal? Ik zelf heb best een brede voet en vraag me af of ik er dan in pas. Of is het daarom dat de 39 als een 38 valt?

1 like

Hoeveel wil je ervoor hebben?

€5 per stuk?

Ik vind ze echt heel gaaf maar twijfel ook of het wel past. Het probleem is dat ik een tijdje geleden mijn voet heb gebroken en die voet is nu dikker, dit blijft waarschijnlijk blijft ook zo. Heb dat ook met mijn eigen schoenen dat sommige niet meer passen. Ik laat ze toch aan me voorbij gaan. Mochten ze toch in mijn hoofd blijven zitten en dan zal ik je nog een keer berichten!

1 like

Ik verkoop deze jurk, maat XL. Vorige maand besteld, 1x gedragen maar staat mij helaas niet mooi.

€20,- excl. verzenden. Bieden mag ook

1 like

(Mocht dit bericht hier niet mogen dan haal ik hem weg, maar aangezien misschien niet iedereen in het verkooptopic kijkt): voor mensen die thuis een mogelijkheid zoeken om hip thrusts met gewicht/resistance te doen: ik verkoop mijn Bootysprout. Ik gebruik hem zelf sinds de sportscholen open zijn niet meer, en het is zonde als hij gewoon hier ongebruikt blijft staan. (Hij staat nu ook een beetje in de weg omdat hij al helemaal in een doos zit ingepakt, dus hij blokkeert de gang al een paar weken :sweat_smile:). Het is de zwarte met de 3 banden van 20kg weerstand, en een extra band van 30kg. Stuur maar een berichtje bij interesse!

1 like

Hoe valt die qua maat bij de heupen? Ik heb vrij brede heupen.

Hij zit niet strak als je dat bedoelt, ik heb ook brede heupen en broek maat 42.

Mmm ik twijfel nog wat, ik val meer als maat 44, en verwacht nog aan te gaan komen komende maanden (ivm zwangerschap). Thanks in ieder geval voor je antwoord

1 like