Verkooptopic

Zou je ongeveer een richtprijs hebben?

Ik ben gisteren ook op vinted gaan kijken maar daar zijn ze toch in redelijk slechte staat en vragen ze er nog de hoofdprijs voor.

1 like

Waarvoor staan ze te koop op Vinted? Of wat zou jij ervoor willen betalen?
Ik heb die van mij echt amper gebruikt. Kan me voorstellen dat 'ie wat soepeler zou worden als 'ie wat vaker wordt gebruikt. En met een beetje leervet is 'ie denk ik echt als nieuw.

Ook mooi! Ik ga voor die van memoria!

Eames RAR replica schommelstoel te koop. Huis is te klein dus hij staat in de weg.
€45 ophalen Rotterdam bergpolder.

Ik neem hem graag over

Ik verkoop een aantal leuke vintage blousjes.

2 likes

Voor €25 exclusief verzendkosten

Ik wil graag de volgende schoenen verkopen.

Zwarte Nike Air Force maat 44 €5
Nike Roshe Run maat 39 €7.50
Zware Nike Free Run maat 41 €7.50
Zwart/ witte Vans maat 39.5 €12
Excl. verzendkosten of af te halen in Groningen.
Mocht je ze allemaal willen doe dan een goed bod :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb je hem nog?

1 like

Ja!

Dingen die ik nog verkoop;


Deze blouse is maat M

1 like

Verschillende planten dingen te koop. Verzenden of op te halen in Eindhoven.

Groeilamp, nooit gebruikt omdat hij pas na een paar weken binnenkwam en ik toen al over mijn planten hobby heen was, €20,-

Stekpoeder, nieuw. Die prop ik in het doosje van de bovenste groeilamp want past niet in de brievenbus.

PH en vochtigheidsmeter, gebruikt, €2,50

Groeilamp HEMA, gebruikt, €2,50

Of 30 euro voor alles incl. verzendkosten.

1 like

Ik ga opnieuw beginnen met skincare en doe de producten die ik niet meer gebruik de deur uit. Deels Koreaans deels Holland&Barrett:

Halfvol

Mag voor €5 excl verzending

Nog vrij vol

Mag voor €8 excl verzending

Samenvatting

Mag ook voor €8 excl verzending

Vitaskin SPF moisturizer, allebei open, uit eentje is wat meer gebruikt maar zitten nog vrij vol. Mogen voor €5 en €6.
Vitamin A surfacinf mask is ook gebruikt (met een schepje), mag voor €4. Excl verzending ook deze.

Bieden mag ook en bundelbod is goedkoper

Iemand interesse in deze Rains tas (zwart)? Nauwelijks gebruikt en al teveel tassen haha

3 likes

Wat wil je ervoor?

1 like

Zat aan 35 euro te denken, excl verzenden (of evt afhalen in Rotterdam)

Dat is best een mooie prijs… al twijfel ik een beetje. Mocht iemand interesse hebben hoef je hem niet voor me ‘vast te houden’ dan gaat deze eeuwige twijfelkont nog even met zichzelf in beraad

2 likes

Verder nog geen gegadigden en heeft ook niet echt haast voor mij (nog niet op Vinted oid), dus neem je tijd hoor haha

Ik verkoop deze prachtige limited All Stars in maat 37. Amper op gelopen, is toch niet helemaal mijn ding. Vraagprijs is €30.

1 like

Heeft iemand interesse in enkele beauty spulletjes?
Mac blush is Cheeky Devil - niet mijn kleur
Huda palette - Huda Gold obsessions, een Cult Beauty exclusive. Heb deze 2-3 keer gebruikt maar niet zo m’n kleurtjes. Ik ga nooit met natte kwasten in de oogschaduw.
Dan 2 Super shock highlighters van de Zodiac collectie met KathleenLights. Te donker voor me, zou ze gebruiken als oogschaduw maar ik merk dat ik er niet naar grijp.
Er zit ook nog een face palette van Colourpop bij, blush & highlighter maar (alweer) te donker.

Ben aan het declutteren dus misschien kom ik nog wel zaken tegen :sweat_smile:

1 like