Verkooptopic

1x gedragen Nike blazer mid 37,5

€50 incl

Iemand interesse in dit bomberjack van Mango in maat M? Helemaal nieuw, mag weg voor €30 inclusief verzendkosten (anders stuur ik 'm terug).

Ik vind net een jas die ik helemaal vergeten ben terug te sturen. Vorig jaar al :neutral_face: En ik maar afvragen waar mijn geld blijft :joy: Dus heeft iemand interesse in een witte faux fur jas? Het is maat 34, maar hij is redelijk oversized. Sowieso pas je hem met een 36/38, en ik denk ook wel met een maat 40. Ik heb er €85 voor betaald, maar mag voor €40 incl verzenden weg. Kaartjes hangen er nog aan, en heeft altijd in een kast gehangen.

1 like

Ik heb een Love and Confuse linnen zomerjurkje te koop, in cherry red, maat 36/S en met ceintuurtje inclusief. 17,50
En ik heb deze leren sandalen te koop zoals op de aanfoto’s (foto’s zijn niet van mij, wel dezelfde sandalen). Handgemaakt en helemaal nieuw van Etsy gekocht voor 80 euro. Helaas nooit aangehad want een te platte voet. De maat is 38. Bij interesse mag je mij benaderen via vinted; eefshopping is mijn naam.

1 like

Mijn prijs voor de sandalen is 35 euro maar ik sta wel open voor onderhandelingen.

2 likes

3 Disney animator poppen.

Clinique dagcreme en clarifying lotion.

1 like

Als je de poppen nog heb, wat is de vraagprijs voor alle 3 samen met verzenden? Een vriendin van mij heeft misschien interesse :relaxed:

1 like

45 voor 3 plus 6.75 verzending?

Is dit nog beschikbaar? Wat is je vraagprijs? :blush:

Heeft iemand interesse in een Playstation 4 met één (evt. twee) controller? Hier is de Playstation 5 net binnen, dus ik hoop iemand blij te kunnen maken met de voorganger. Rondje Marktplaats heeft me geleerd dat 200 euro momenteel een reeële richtprijs is. Afhalen in 010 is een optie.

Ik heb wel interesse!

2 likes

Nee sorry, hij is verkocht! Heb m’n bericht aangepast :blush:

1 like

Lego duplo, niet meer in originele verpakking, maar alle sets zijn conmpleet + losse lego
Ophalen regio Rotterdam

Samenvatting

Alles zit nu in 1 grote Ikea box en gaat in 1 keer weg.
Heeft jaren in de schuur gestaan, dus ff soppen is wel nodig

1 like

Hoeveel wil je voor het vliegding, of voor het basisset of de hello kitty.
En hoeveel voor die 3 samen?

Ik verkoop mijn Fitbit charge 4. Kleur zwart. Aangekocht juni/juli dit jaar.

Ik heb het doorgegeven! Als ze interesse heeft, maakt ze even een account en neemt ze contact met je op! (Ben namelijk heel beperkt online vanwege vakantie :relaxed:)
Dus als je ze kan verkopen, gewoon verkopen.

Is het niet handiger om prijzen te noemen (of een richting oid)? Dat scheelt toch steeds de vraag en uiteindelijk bepaalt de prijs ook of iemand interesse heeft.

27 likes

Verkoop je just dance ook los?

Hoeveel wil je er ongeveer voor? En waarom doe je hem weg? :sweat_smile:

Ik doe hem weg omdat 2 weken later toch een goeie deal voorbij kwam voor een Apple Watch. Heb hem dus weinig gebruikt en heb de online aankoopbon ook nog. Dacht zelf aan 70€ incl verzenden?

3 likes