Verkooptopic

Hoeveel vraag je voor de Mac blush?

Ik dacht aan 12 eur en dan stuur ik ‘m naar je op :relaxed:?

1 like

Hi! Hoeveel vraag je voor het oogschaduw paletje?

Wat dacht je van 15 eur? :relaxed: Is echt maar lichtjes gebruikt.

Ik bedank toch, succes met verkopen!

1 like

Is goed. Dan wil ik hem wel overnemen .

Top!:ok_hand: Stuur je me even je adres en dan stuur ik je m’n rekeningnummer. Zal het morgen op de post doen :grin:

1 like

The Frankie Shop plissé broek maat XS/S. Had er nog een meegenomen voor een vriendin, maar die past hem helaas niet. Nieuw met prijskaartje €90

Yosmo make up organizer, vorig jaar gekocht maar helaas past het niet meer in m’n huis. Ik kan het opsturen, maar evt op te halen in Amsterdam €30


2x 4 wijnglazen van Zara home en 4x waterglazen. Nog helemaal nieuw:
€3 per glas. €25 voor alle 12


Nike pro legging, 1x gedragen - maat S - €25

Love Stories (pyjama) broekje, nog nooit gedragen - maat S - €5

Zara suède slingbacks, nog nooit gedragen vind ze zelf te plat zonder hak - maat 36 - €7,50

Zara espadrilles, nog nooit gedragen - maat 36 - €7,50

Louis Vuitton Pochetten Félicie. Deze tas is nog zo goed als nieuw, heb deze tas een dag gedragen op een bruiloft daarna nooit meer aangeraakt. Komt met bon, doos en dust bag. €850

Asos jurkje zgan, komt met een onderjurkje in dezelfde kleur maat 34 /- €15


H&M jurkje maat 34 - 1x gedragen - €5

Jutka & Riska scuba achtige rokje. heeft een klein haaltje, zie foto 2. maat S - €5


H&M trend tshirt, met rushes, nog nooit gedragen - €5


Groene Brand Meville sjaal met wat grijs er doorheen geweven sjaal, zgan - €10

Zara blouse, schijnt een beetje door - maat S - 1x gedragen - €5

Balenciaga tshirt, kan je de bon van de Bijenkorf meesturen - kleur is in het echt wat feller - Maat S, maar valt meer als een XS - €90

Met pijn in mn hart doe ik deze zwarte Dr. Martens x Bape met camo print weg. Heb ze een paar keer gedragen, maar ze zijn helaas te klein - maat €36 - €100


Beide wenkbrauw gels 1x gebruikt, helaas zijn mijn haartjes te dik / sterk
Lime crime €10
Nyx €4

Zara zwarte velvet blazer - maat XS - €10

Donkerblauwe Uniqlo blouse met stippen - 1x gedraggen - maat M - €5

Zwarte a-lijn jurkje van Cos met zakken - 2x gedragen = maat XS - €15


Zara vestje met donkergroene blaadjesprint - maat XS - nog nooit gedragen - €5


Meestal spuit ik mn suede schoenen altijd in, maar dat ben ik bij deze zwarte New Balance 990 v5 helaas vergeten. Heb ze sinds vorig jaar juli, maar draag mn andere NB’s vaker dan deze. - Maat 36,5 - €85



1 like

Ik heb een heleboel sjaaltjes die weg mogen. Kan je “hip” dragen als een topje of gewoon als een sjaaltje :woman_shrugging:t2:. Mocht er interesse zijn, kan ik ook foto’s maken van de andere.

Zara jurk in maat M.

2 likes

Heb natuurlijk ook eigen foto’s, maar heb hem maar een weekje gebruikt dusja je ziet weinig verschil. Dat sleutelding heb ik eraf gehaald.

Prijs is bespreekbaar groetjes!

1 like

Vegan Dr martens in 39. Wel een paar keer gedragen, maar goed onderhouden (regelmatig schoon gemaakt en verzorgd). Ze zijn me nog steeds te klein want mijn voeten zijn niet gekrompen (verrassend). Ik heb de OG doos nog e.d., geen bon.

2 likes

Wrap jurkje van Pieces, maat S. Het jurkje is heel donkerblauw met rode accenten. Heb te veel jurkjes in de kast, amper gedragen. Jurkje is zelf te strikken. Vraagprijs is 18 EUR inclusief verzendkosten


Spijkershort, nieuw met kaartje. Pull & Bear, maat 34. Vraagprijs is 17 EUR inclusief verzendkosten



Spijkershot, enkele keren gedragen. Primark, maat 36. Vraagprijs is 12 EUR inclusief verzendkosten

Ik ben 1.65 trouwens. Als je meer info of extra foto’s wil zien, kan je altijd een privé berichtje sturen.

Ik heb interesse in het scuba rokje, maar ik vrees dat verzending naar België erg duur zal uitvallen? :frowning:

Voor de Star Wars liefhebber?

Via vinted stuur ik altijd alles naar een mondial relay of homerr punt, weet niet of zo’n punt bij jou in de buurt is? Is volgens mij €4 verzendkosten, met dhl of PostNL is het helaas wel wat duurder

1 like

Deze blijven hier liggen in de kast. Zonde, want ze zijn zo mooi! Urban Decay x Gwen Stefani blush palette en het MAC x15 Warm Neutral palette. Beiden wel gebruikt maar vrij minimaal door een te grote collectie :see_no_evil: Iemand?

2 likes

Hoeveel wil je voor het blush palette? :slight_smile:

€10? Kan het wel in een bubbeltjesenvelop via de brievenbus laten versturen. Verzenden is dan €4.10

Thanks voor je snelle antwoord! Ik ga er even over nadenken :slight_smile:

1 like

Ik verkoop wat van mijn make-up

Laura Mercier Pure Canvas Primer - 15 euro inclusief verzenden

Anastasia Beverly Hills liquid lipstick in Veronica - 7 euro inclusief verzenden

Urban Decay Vice liquid lipstick in Backtalk - 7 euro inclusief verzenden

Mac Burnt Spice - 5 euro inclusief verzenden

Smashbox liquid lipstick Out Loud - 7 euro inclusief verzenden

Mini mac in Whirl en Ruby Woo - 3,50 inclusief vernzenden

Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo in Medium Brown - 10 euro incl

Pak My Jewellery (kaartjes zitten er nog aan) maat M - 25 euro inclusief verzenden