Als je donker ondergoed draagt zie je het wel. Maar ik droeg er zelf altijd huidskleurig ondergoed onder en dan zie je niks.
Yes ik heb ze nog!
Voor 50 euro mogen ze weg!
Nieuwprijs was 150
Ze zijn regelmatig gedragen maar niet ontzettend veel.
Zooo leuk!! Hoe vallen deze qua maat?
Ik ben met een grote opruiming bezig en heb dus veel dingetjes te koop. Ik hoef er geen hoofdprijs voor hoor, ben er graag van af en hopelijk wordt iemand anders er blij van.
Make-up + Verzorging
De verzorgingsproducten zijn helemaal niet gebruikt. Ik heb te veel spullen uit advent kalenders en ben heel lang lid geweest van de GoodieBox.
Ik zie bij de make-up soms een veegje, misschien ooit geswatcht? Niet gebruikt in ieder geval.
hoeveel zou je willen hebben voor veggiestan en een druppel rozenwater?
Als een normale 39! Ik vind Nike altijd een beetje klein vallen maar deze zitten me prima.
Welke maat heb je ?
Als je xs/s hebt zou ik wel eens je Vinted willen bekijken.
In de samenvatting jurkjes, broeken etc. De meeste items zijn maat S/36. De Levi jeans 28x28.
Wat wil je voor ‘De eetclub’?
Dat was inderdaad handig geweest om erbij te zetten. Maar het is voornamelijk maat M/L
@DikkeKip Is €2,50 een idee?
Prima! Ik zou je een privé berichtje sturen
Iemand interesse in dit bomberjack van Mango in maat M? Helemaal nieuw, mag weg voor €30 inclusief verzendkosten (anders stuur ik 'm terug).
Ik vind net een jas die ik helemaal vergeten ben terug te sturen. Vorig jaar al En ik maar afvragen waar mijn geld blijft
Dus heeft iemand interesse in een witte faux fur jas? Het is maat 34, maar hij is redelijk oversized. Sowieso pas je hem met een 36/38, en ik denk ook wel met een maat 40. Ik heb er €85 voor betaald, maar mag voor €40 incl verzenden weg. Kaartjes hangen er nog aan, en heeft altijd in een kast gehangen.
Ik heb een Love and Confuse linnen zomerjurkje te koop, in cherry red, maat 36/S en met ceintuurtje inclusief. 17,50
En ik heb deze leren sandalen te koop zoals op de aanfoto’s (foto’s zijn niet van mij, wel dezelfde sandalen). Handgemaakt en helemaal nieuw van Etsy gekocht voor 80 euro. Helaas nooit aangehad want een te platte voet. De maat is 38. Bij interesse mag je mij benaderen via vinted; eefshopping is mijn naam.
Mijn prijs voor de sandalen is 35 euro maar ik sta wel open voor onderhandelingen.
Als je de poppen nog heb, wat is de vraagprijs voor alle 3 samen met verzenden? Een vriendin van mij heeft misschien interesse
45 voor 3 plus 6.75 verzending?