Verkooptopic

Hahaha is goed. Uhm ja €15 vind ik wat weinig. Had was een wat duurdere blouse maar vind dat ook altijd wel moeilijk hhaha. €25? Of is dat weer teveel hahaha.

Haha ja geen idee, weet niet wat ie je gekost heeft, anders 20 van maken? :grin: thanks trouwens @Printemps

1 like

€40 :slight_smile:

Ik heb deze laarsjes van Zara. Nooit gedragen maar ik was te laat met retourneren. Maat 41. Ik krijg zelf de rits niet dicht bij mijn kuiten maar heb ook wel hele stevige kuiten.

Thanks! Helaas te groot voor mij.

Iemand interesse in een crockpot?
Ik gebruik hem graag, er zit nu ook een rendang in te pruttelen. Maar hij is voor ons te groot. Ik wil graag een kleinere kopen.
Dit is meer voor 4 personen.
Af halen is meest ideaal. Ik woon in Schagen

Het is deze:

Ik wil 'm wel! Even pb’en?

1 like

Mina Lima versie van Beauty and the Beast. Ik had deze gekocht tijdens een weekendje weg en thuis kwam ik erachter dat ik hem al heb. Vet dom, lijstje niet goed bijgehouden… nu kan ik het niet meer terugbrengen.

Ik heb er zelf 26,99 voor betaald en zou er zoiets ook graag voor terug willen hebben. Ik heb hem nog niet gelezen en is nog helemaal in nieuw staat. De versie die ik verkoop zit nog in plastic, met beschermkarton er nog in. Maar dat was lastig fotograferen :crazy_face:

Bieden mag natuurlijk! Ophalen kan in Zaandam.

2 likes

Hoe duur zou verzenden zijn?

1 like

Ik zal het even uitzoeken na mijn werk :slight_smile:

1 like

Deze mogen weg want ik gebruik ze niet (verkeerde tint). Beide slechts enkele keren gebruikt en een half jaar geleden gekocht.

Voor de L’Oreal True Match hoef ik alleen verzendkosten. Laat maar weten als je interesse hebt!

Heb je deze nog?

Ja!

1 like

Ik stuur je een pb!

2 likes

4,10 met een brievenbus pakketje. Ik zou het eventueel ook via Vinted kunnen doen met Homer. Dan is het misschien goedkoper?

Ik denk er even over na, dankjewel!

Omg die body :heart_eyes:. Hij valt zeker niet als een S he?

Hmmm nee hij is mij net iets te klein en ik ben toch wel meer een L, dus dit is zeker een M!

1 like

Oeh yes!
Die blauwe :heart_eyes: Welke maat is die? Ik zag m niet op je vinted staan!

Nee heb ze eerst hier gezet! Die blauwe is M!