O ik had niet door dat deze nog ongeopend was, nevermind!
Ongedragen Zara velvet pied de poule sheer blouse in maat S
VERKOCHT!
Misschien handig om te vermelden hoeveel je ervoor wil hebben en waar je ongeveer woont? haha
Valt ie heeeel toevallig als een L Of heeft iemand deze in een L
Ik vind ‘m vrij ruim vallen maar helaas niet als een L!
Jammer, wat een mooi ding zeg !!
Ms mode had deze een tijdje geleden, miss op vinted nog? Een m daarvan pas jij easy
Most Wanted mousselin blouse maat L
H&M blazer maat 44
Ichi jasje maat xs
Hunkemöller 70F 3x
Alles uit een rookvrij huis en eigenlijk nieuw. Alles is echt zo goed als nieuw. Nooit in de droger geweest.
Vintage Levis 501 creme. Heb m weinig gedragen want groeide er al snel uit, hij is nog in mooie staat. Zie dat er een penstreepje achterop zit maar die gaat er in de was vast uit (ook op foto). Wil er graag €50 excl voor
Geen idee. Roept u maar.
Wat is de maat?
Op het label staat W32 L36. Ik zou zeggen een M, kan wel voor je opmeten als je wilt
Hahaha is goed. Uhm ja €15 vind ik wat weinig. Had was een wat duurdere blouse maar vind dat ook altijd wel moeilijk hhaha. €25? Of is dat weer teveel hahaha.
Haha ja geen idee, weet niet wat ie je gekost heeft, anders 20 van maken? thanks trouwens @Printemps
€40
Ik heb deze laarsjes van Zara. Nooit gedragen maar ik was te laat met retourneren. Maat 41. Ik krijg zelf de rits niet dicht bij mijn kuiten maar heb ook wel hele stevige kuiten.
Thanks! Helaas te groot voor mij.