Verkooptopic

Ik verkoop mijn leren jasje van Mango. Heb hem misschien 3 keer gedragen, maar hou zelf van wat langere jassen. Hij was nieuw €120 en zou er graag €70 incl verzenden voor willen. Het is maat S

Dit is hem!

1 like

Ik dacht dat SPF inderdaad maar een jaar houdbaar is omdat de bescherming afneemt. Na een jaar kan je het eigenlijk alleen nog als bodylotion gebruiken maar beschermt het niet (veel) meer tegen zon

Sowieso 2 jaar houdbaar en de SPF afname valt redelijk mee.

O echt? Ik gooi het altijd braaf weg na een jaar maar dat hoeft dan niet. Zo heeft een huidtherapeut me het ooit verteld

De meeste flessen hebben ook een houdbaarheidsdatum. Maar je kan beter te voorzichtig zijn dan te laks

1 like

@Lemongrab idd bij een geopende. Maar volgens mij kan het prima 2 jaar ook. Ze moeten natuurlijk ook verkopen.

O ik had niet door dat deze nog ongeopend was, nevermind!

Ik verkoop een vintage leren bureaustoel. Ophalen in Rotterdam en richtprijs 100,-

2 likes

Ongedragen Zara velvet pied de poule sheer blouse in maat S

VERKOCHT!

1 like

Misschien handig om te vermelden hoeveel je ervoor wil hebben en waar je ongeveer woont? haha

1 like

Valt ie heeeel toevallig als een L :joy::joy: Of heeft iemand deze in een L

Ik vind ‘m vrij ruim vallen maar helaas niet als een L!

Jammer, wat een mooi ding zeg !!

2 likes

Ms mode had deze een tijdje geleden, miss op vinted nog? Een m daarvan pas jij easy

1 like

Most Wanted mousselin blouse maat L

H&M blazer maat 44

Ichi jasje maat xs

Hunkemöller 70F 3x

Alles uit een rookvrij huis en eigenlijk nieuw. Alles is echt zo goed als nieuw. Nooit in de droger geweest.

1 like

Vintage Levis 501 creme. Heb m weinig gedragen want groeide er al snel uit, hij is nog in mooie staat. Zie dat er een penstreepje achterop zit maar die gaat er in de was vast uit (ook op foto). Wil er graag €50 excl voor

2 likes

Geen idee. Roept u maar.

Wat is de maat?

Op het label staat W32 L36. Ik zou zeggen een M, kan wel voor je opmeten als je wilt

2 likes

Als @Printemps er vanaf ziet heb ik nog wel interesse!