Verkooptopic

Hij is onesize!
Dit staat er op de site:

image

Ah dan wil ik hem wel van je overnemen!

3 likes

Top, ik stuur je een PB!

€2 per stuk of €5 voor alle drie

Verkocht

1 like

Valt hij groot of klein? Ik heb meer jurken van Miljuschka maar allemaal in maat 40 of 42. Hij valt helaas zeker niet wat kleiner? :pleading_face:

1 like

Nee helaas! Het is echt precies maat 44.

ik verkoop deze lakleren loafers van manfield. Er staat in maat 38 maar ze vallen als een 39. Nieuw zijn ze € 80 ik zou er graag € 30 voor willen hebben.

1 like

Hoi iedereen,

Ik verkoop mijn westwing rachel stoelen. Ik heb 3 lichtblauwe en 2 donkerblauwe. Zijn €169 per stuk, mogen weg voor €100 per stuk. Zijn letterlijk zo goed als nieuw en zitten heerlijk!
5de stoel is niet op foto

e

1 like

Ok sorry ik wil de stoelen niet maar ben wel heel geïnteresseerd in de spiegels haha, waar heb je die gekocht?

Ik heb nieuwe kledij op Vinted gezet, vooral maat S/M en een motorjas maat L. linkje voor de geïnteresseerden

Oeee leuke dingen! Ik heb een bundel aangevraagd :relieved:.

1 like

Haha geen probleem hoor, de grote is van zara home (oude collectie) en de kleine is van maison du monde.

2 likes

Ik ben een complete vinted noob, maar wil binnenkort toch graag wat dingen verkopen. Wat voor verpakkingsmateriaal gebruiken jullie om kleding te versturen? Kan je ergens (goedkoop) van die plastic verzendzakken kopen?

Ik gebruik gewoon plastic tassen van de supermarkt met goed tape er omheen

2 likes

Ik zou gewoon hergebruiken wat je in huis hebt: kartonnen dozen of plastic zakken die je nog hebt liggen. Doe ik ook altijd, inderdaad wel goed intapen. Als ik geen zakken meer heb en iets verkocht heb, dan vraag ik het bij vrienden of collega’s, die hebben altijd wel iets liggen.

En @SpeedOfSound en @Luzarl thanks! Ik zat het mezelf te moeilijk te maken, plastic zak heb ik altijd wel in huis. Tijd om te verkopen!

3 likes

** VERKOCHT ** Crash bandicoot Nsane trilogy 20 euro
** VERKOCHT ** Captain Toad Treasure Tracker 25 euro
** VERKOCHT ** Paper Mario origami king 30 euro
Story of Seasons Friends of Mineral Town 25 euro

1 like

Op je lijf geschreven past niet door de brievenbus, de rest wel. Elk bod is prima ik wil er vanaf!

Edit: boeken van titia & mignon zijn verkocht!

1 like

Heb je 'waarom je niet zomaar moet stemmen wat je ouders stemmen’nog?

Ja! 5 eu doen?

1 like