Mogen alle 3 samen weg voor €40,- exc verzendkosten of ophalen in noord Limburg.
Ooo zou ik het van je mogen overnemen als het er nog is!?
VERKOCHT
Beige wollentrui H&M
Maat XS/34
33% polyamide
32% mohair
32% wol
3% elastane
2 keer gedragen.
Zwart tuniekje/jurkje H&M
Maat XS/34
2 keer gedragen
13,00 excl
Lichtblauw tuniekje/blouse H&M
Maat XS/34
Niet gedragen
10,00 excl
VERKOCHT****Roze velvet jurk Zara
Maat S/36
2 keer gedragen
13,00 excl
Donkerblauwe legging/tregging met wit motiefje Zara
Dikke stof
Maat XS/34
1 keer gedragen
8,00 excl
Donkergroene pantalon/jogger Bershka
Maat XS/34
1 keer gedragen
7,00 excl
Zwart jurkje H&M
Maat S/36
1 keer gedragen
15,00 excl
VERKOCHT****Roze gebreide trui H&M
Nieuw met kaartje
Maat M/38
12,00 excl
VERKOCHT****Nuderoze gebreide trui H&M
Maat XS/34
1 keer gedragen
12,00 excl
VERKOCHT****Lichtroze trui met motiefje Mango
Maat L/40
2 keer gedragen
14,00 excl
Bieden kan altijd 
Ik verkoop deze suède lange laarzen van Notre-V. Ik heb er zelf € 200 voor betaald en zou er graag €100 voor willen. Max vijf keer gedragen. Maat 38, heb ik normaal gesproken ook (38/38,5)!
Eigen foto’s en aankoopbewijs in spoiler.
De maat op je bestelling is 38 maar op de zool 37, welke is het?
Oh huh ik zie het, op de andere ook 37! Ik heb de doos niet meer (vorig jaar gekocht) maar blijkbaar is het dus 37… heb zelf altijd 38/38,5. Ze vallen dus groot!
Als iemand geïnteresseerd is, kan ik de hele bevestiging van m’n Omoda-bestelling wel sturen in PB. Is me nooit opgevallen.
Oeh ik wil de Born this way natural nudes wel!
Ik stuur je een PB!
VERKOCHT
Enkellaarzen Pull&Bear maat 38
2 keer gedragen
Nieuwprijs €49,99
Richtprijs €40,00
Adidas superstars maat 37 1/3 US 5
Niet gedragen
Op het voetbed van de linkerschoen zitten wat zwarte vlekjes achterin de schoen, kwam ik thuis pas achter.
€32,00
Hoeveel wil je hiervoor? Ik wil echt meer gaan lezen, maar van boeken krijg ik lamme armen in bed 

Ik ben zo verslaafd aan mijn ereader qua lezen in bed dat ik bijna geen fysieke boeken meer wil, echt zalig
Ik heb te veel tassen die ik niet gebruik en misschien kan ik er iemand anders blij mee maken?
Heeft de bovenste een rits of magneetsluiting?
Als je die twee ronde knopjes tegelijk naar elkaar toe drukt, dan gaat de tas open. Ik heb een voorbeeldje van internet geplukt (en het zelf ook opgezocht bij mijn eerste tas
)
Wat je nu hebt gelinkt is een jas. Maar ik begrijp je uitleg. Dat vind ik hele vervelende sluitings, dus helaas.
Kwam er net te laat achter
- Lego verkocht -
Trui met ballonmouwen Bershka
Maat M
12,00
VERKOCHT****trui Vila
Maat M/38
2 keer gedragen
13,00
VERKOCHT****Beige gebreide trui H&M
Maat S maar valt groot
Gedragen
8,00
VERKOCHT
Blauw/grijze gebreide trui Bershka
Maat S
Gedragen
7,50
Trui Riverdale
Nieuw
Maat XXL/44
10,00
Trui Nasa
2 keer gedragen
Maat XL/42
9,00
Pink Panther trui
1 keer gedragen
XS/S
8,00
Zara
Maat S/36
3 keer gedragen ong
12,00

















































