VERKOCHT
H&M
Maat S
Oversized
14,00 excl
VERKOCHT****H&M
Maat M
13,00 excl
H&M
S maar groot
13,00 excl
Zara
Maat M
13,00 excl
VERKOCHT
H&M
Maat S
Oversized
14,00 excl
VERKOCHT****H&M
Maat M
13,00 excl
H&M
S maar groot
13,00 excl
Zara
Maat M
13,00 excl
VERKOCHT
Bershka
Nieuw
Maat M/38
38,00 excl (bieden mag)
VERKOCHT****Zara
Nieuw
Maat M/38
12,00 excl
VERKOCHT
H&M
Maat XL
Nieuw
mag weg voor 8,00 excl
Zara
Nieuw
Maat M
8,50 excl
VERKOCHT
Object
Niet gedragen
Maat M maar valt klein
12,50
H&M
1 keer gedragen
Maat XS
12,50
ik wil de glittertrui wel kopen
Leuk! Stuur maar pb😀
Ik verkoop deze mantel van Zara, hangt nu al 1,5 jaar in m’n kast en heb hem 1 keer gedragen. Hij was nieuw €80,- en zou er graag 35 euro incl verzenden voor willen hebben.
VERKOCHT
H&M
Maat S
Onder de kraag zit een lusje los en daardoor en klein gat, dat was al.
17,00 excl
Vrouw hoeveel kleding heb jij wel niet. Houd je nog wat over na al deze opruimings?
Ja ik wist ook niet dat ik zoveel had en heb idd 2/3e van m’n garderobe weggedaan was alles zat😅, maar heb ook wel weer wat dingen teruggekocht, moest ook wel😛
Vintage blousjes, 5 euro per stuk! Witte is een maat M en de roze 40/42 (zo werden ze allebei verkocht, staat geen label meer in, maar kan alles opmeten!)
Op vinted staan ze ook met meer foto’s: zofia-90 - profiel lid - Vinted
**
VERKOCHT
Met pijn in m’n hart maar ik vind hem toch te wat te groot bij mij.
1 keer gedragen
Maat S/M
82% acryl
10% polyamide
5% wol
3% alpaca
40,00 excl
Zara
Maat M
8,00
Primark
Maat XL
8,00
Zara
Maat XL
8,00
Oeeeh twijfel over deze 2. Of het staat me leuk of te nel van het woonwagenkamp. En dan nog de maat. Bij Zara pas ik vaak m maar soms is L nog te klein. Heb je beetje indicatie hoe ze vallen?
Ik draag qua bovenkleding en jurken altijd wel een medium bij de Zara. En broeken een large. De jurk zonder mouwen vond ik qua maat goed zitten. De jurk met lange mouwen vond ik iets ruimer vallen dan een “normale medium”.
Wat een leuke zeg. Wat is de maat en hoe valt ie? Ben bang dat ie te lang voor me is.
Oh heel dom geen maat haha, maar het is een maat 36, ik zit zelf beetje tussen 36-38 in en hij kan nog best wat meerekken. Ze zijn best lang ja, maar zie op vinted ook wel vaak mensen die ze hebben ingekort
Wat vraag je voor De Acht Bergen?