Verkooptopic

ONLY
Maat XS
Paar keer gedragen maar nog in goede staat.
25,00

Shein
Universeel maat gok maat S
16,00

Melting Stockholm
Maat S
Nieuw
16,00

Maat 39
Nieuw met doos
33,00

1 like

Zou ik misschien de link van je vinted account mogen? Dat maakt het wat makkelijker om alles te bekijken :grin:

Tuurlijk!:slightly_smiling_face:

2 likes

Ik vind het echt fascinerend hoeveel jij hebt (had?), en wat een werk om alles op de foto te zetten en te uploaden zeg

35 likes

Haha ja was inderdaad veel werk.
Kocht altijd heel veel zonder er echt bij na te denken of ik het wil echt ging dragen, heel impulsief. Nu heb ik echt kritisch gekeken en bijna alles weggedaan, en wat mooie dingen gekocht waarvan ik echt weet dat ik het ga dragen :slightly_smiling_face:

8 likes

Goed zeg! En lekker cashen :smiley:

5 likes

Glittershort Zara
Nieuw
Maat M
15,00

Goud/bronze short Pimkie
Nieuw
Maat XS
15,00

VERKOCHT- weg dus

1 like

Zara
Maat M
23,00

3 likes

Manfield laarsjes maat 39 met bloemen printje. €15,- excl verzenden.

Verwerken: 20211219_133916.jpg…

Heb jij nou gewoon zoveel kleding ? Of doe je aan in en verkoop ofzo? @MACkroket

Echt meeeega veel.

3 likes

Nee had echt zoveel. Heb paar berichten hierboven uitgelegd😅

Ohh dat heb ik gemist dan haha, damnnn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze twee puzzels.
De eerste is 200 stuks.
Ik wil ze ook wel ruilen tegen een andere puzzel (die van 1000 stuks van Jan Haasteren). Ze zijn helemaal compleet, van het weekend beide in elkaar gepuzzeld.

3 likes

Oeh ik wil wel ruilen! Zal straks even een foto maken van de Jan van Haasteren die ik hier heb.

ik zou die eerste wel willen.

Ik heb 2 weken geleden deze rugzak gekocht, want leek me handig voor m’n stedentrip. Maar vond het totaal niet fijn dus heb hem 1 dag om gehad en toen was ik er al klaar mee. Vind het zonde, want waarschijnlijk ga ik hem niet meer gebruiken.

Wil er graag €40,- incl verzenden voor

https://www.zalando.nl/rains-rugzak-black-ri051q00c-q11.html

Wat vind je er niet fijn aan? Heb deze tas namelijk op m’n verlanglijstje staan.

1 like

Ik vind een rugzak in het algemeen gewoon niet fijn haha. Niet specifiek deze dus!

1 like

VERKOCHT

H&M maat S
in goede staat
Richtprijs 30,00

**

2 likes