Ik heb een ongebruikte set van de microdelivery peel te koop. Richtprijs is €45.
Heb hem ook op Vinted staan mocht iemand liever via daar kopen. Stuur me dan even een pb voor de link.
Iemand in omgeving Arnhem nog een eettafel nodig? Van woood, 150x90 cm. Ziet er nog goed uit. Hoop er nog 100 euro voor te krijgen, stoelen eventueel gratis erbij die zijn beschadigd dus hoeven we niets voor, en no worries als je die niet wil.
(Super high quality foto van funda staat hier nu vol verhuisdozen)
Mango
Xs
1 keer gedragen
17,00
Onbekend
1 keer gedragen
Onesize
14,00
VERKOCHT****Mango
XS
1 keer gedragen maar kan niet tegen een hoge col
16,00
H&M
Maat L
1 keer gedragen
12,00
Yankee Candle Scenterpiece warmer, 20 euro / Max. 5x aan geweest, ik gebruik hem niet meer / Multifunctioneel: er kunnen meltcups, waxtarts, votives of restjes wax in
Oversized NA-KD trui v-neck rug / 13 euro / Maat L / 1x gedragen hij is mij te groot (is echt een oversized en lang model)
Guts & Gusto lace top / 6 euro / Maat L / 1x gedragen / Vorig jaar nieuw gekocht voor 20 euro
Warme denim/teddy spijkerjas / 20 euro / Past beste met maat 40 denk ik of met kleinere maat als oversized / 100% katoen / Voor 80 AUD gekocht bij Supré Australie
VERKOCHT
H&M
Maat M
1 keer gedragen
17,00
VERKOCHT****maat 38
26,00
VERKOCHT
H&M
14,00
H&M
Maat Xs
24,00
Zara
Maat S
14,00
Grappig zit op Vinted te kijken en ik herkende je meteen. Je kwam toevallig daar voorbij. Ik ga eens even kijken wat je verkoopt.
Haha ja dat kan goed kloppen!
Leuk dat je even gaat kijken!
Miu Miu pumps in maat 38 van echt leer/pony hair
Hoef er niet de hoofdprijs voor! Doe vooral een leuk bod
VERKOCHt****Nieuw
Maat 38
36,00 excl
Maat M
26,00
VERKOCHT****Nieuw
Maat 38
16,50
VERKOCHT
1 keer binnen aangehad
Maat 38
30,00
Nieuw
Boohoo
Fleece van binnen
Maat XS
16,50
H&M
1 keer gedragen
Maat L
13,00
H&M
1 keer gedragen
Maat S
15,00
Mag ik vragen of je lang bent? Ik vind de blouse erg leuk maar ben vrij lang en dus bang dat ie niet zo mooi zit als bij jou.
Nee gemiddeld denk ik, ben 1.65
Ah balen! Ik ben 177 dus dan gaat het te kort worden bij de armen gok ik.
Ja die kans is er wel idd! Bij mij is ie iets te lang bij de armen maar we schelen wel wat cm’s
Heb het nog even voor je opgemeten, vanaf midden schouder tot onderkant mouw 64 cm
Ik ben misschien wel geïnteresseerd! Zijn deze lang? Ik ben namelijk onder de 1.65 en hoef geen 30 cm stof aan het einde van de broekspijp over te houden.
Nee ik ben precies even groot en ze zitten qua lengte perfect! Ik zal even een foto zoeken moment.
Edit: lees nu dat je zegt onder de 1.65 haha, maar ze zijn iig niet heel lang!
Wat zijn de maten? Ben misschien geïnteresseerd als het past waar ik het in gedachten heb.
Oh jammer. Dat gaat niet passen.