Ik denk dat het eerder een kledingvleugel is.
Jurk (of lange trui) van Uniqlo, paar keer gedragen maar is mij te groot. Heel fijne dikke kwaliteit stof!
Maat S, 20 euro excl verzenden
Wil iemand deze topcoat en basecoat van Carma van mij overnemen? In totaal 3x gebruikt, maar ik vind PG toch beter bij mij werken. Altijd donker bewaard en nog vol.
Nieuw €13,- per stuk, ik verkoop ze voor €13,- samen excl verzendkosten. Past door de brievenbus.
Magazijn met orderpickers en een eigen koeriersdienst
Hoe valleb deze? Ik heb smalle voeten maar heb maat 37/38
Ik vind ze ook helemaal fantastisch haha. Maar helaas uitverkocht in 38!
Mocht iemand deze in 38 verkopen, hit me up!
Ze zijn er nog wel in wide fit en ik zou een melding aanzetten. volgens mij vult Asos ze best vaak bij.
dan zou ik 38 nemen! als ik een andere maat neem dan 37, is het 36.
Ik houd het in de gaten! Melding aanzetten zocht ik al om, maar kan ik nergens vinden… Kijk ik er zo overheen?
ik zie het ook niet! misschien kan dat (niet meer) bij ASOS
Ik houd de tabbladen gewoon open, dankjewel voor het kijken!
Oh deze is prachtig! Maar vind het een beetje een te hoog bedrag om de gok te wagen!
Snap ik mocht je in Utrecht wonen mag je hem altijd komen passen
of Ik kan je de bon en het retourformulier er bij sturen. Was een click&collect dus staat niet gekoppeld aan mijn account of rekening. Dan is het risico de verzendkosten.
Zara
Maat S
20,00
Zara
Maat M maar valt als S
14,00
Vintage
Maat M
35,00
H&M
Maat XS
28,00
Koraalroze mohair wol trui Zara
Maat S
23,00
Zara
Maat S
17,00
Loavies
Maat XS
28,00
Prijzen zijn richtprijzen!
I applaud your doorzettingsvermogen
Dit denk ik dus ook elke keer
Is er iemand die net zoveel leuks verkoopt in maat M/L ?
De kast is groot maar hij is dus totaal niet vol meer omdat ik bewust zoveel weg heb gedaan! Ben heel kritisch geworden in de zin van niet veel items maar wel die ik zeker weten ga dragen en echt geweldig vind
Tot ze een foto deelt🤷♀️