Verkooptopic

Vandaag gekocht, direct geprobeerd en fijne substantie maar niet mijn kleur:

NYX Born to glow foundation in de kleur BTGR07 NATURAL

Past door de brievenbus

€3 excl verzenden, past door de brievenbus (of ophalen Rdam Oost)

2 likes

Ik heb een aantal jaar geleden deze lampjes gekocht voor in onze gang. Die hebben we inmiddels iets anders afgewerkt dan gedacht, waardoor deze lampjes niet meer staan!

Het zijn er 3, kunnen op plafond of wand bevestigd worden. 2 in een doosje met lampjes, de ander is zonder doosje en kwam daardoor met korting. Ik heb er in totaal 30 euro voor betaald denk ik. Is er iemand die ze goed kan gebruiken?

Verkocht

1 like

Ik heb wel belang bij de Fitbit Versa 2! Ik stuur je een pb.

2 likes

1. New look high low dress. Veel stretch in de taille, de kleur is donkerrood. Ik heb de jurk zelf gedragen met maat 46/48/50.
    Vraagprijs: 12 euro excl verzenden (past wel door de brievenbus).

verkocht
2. Violeta mango jurk. Veeeel stretch, dus ook gedragen met 46/48/50 en ik denk dat een (kleine) 52 ook wel past maar dat weet ik niet zeker. De kleur is iets donkerder dan op de foto. Aan de voorkant een overslag.
Vraagprijs: 17 euro excl verzenden. Past door de brievenbus.

3. Lady vintage jurk. Wederom haha: heel veel stretch. Echt een fijne stof! Gedragen met maat 46/48/50. Op de foto lijkt het meer blauw maar het is meer petrol in het echt.
Vraagprijs: 13 euro excl verzenden, past door de brievenbus.

4. Pink clove jurk. Beetje stretch, vooral stretch in de taille. Gedragen met maat 46 of 48. Nu heb ik maat 50 en dan vind ik hem niet fijn meer vallen. De stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.

5. Nemidorm jurk van aliexpres, is een lady vintage look a like. De stof is wel anders. Wel stretch, maar minder dan de echte lady vintage. Gedragen met maat 46 en 48. Stof pilt een beetje.
Vraagprijs: 5 euro excl verzendkosten, past door de brievenbus.

6. Belloya jurk. Maat 46. Echt hele mooie jurk maar ik vind hem niet meer mooi staan bij mezelf. Mijn gewicht zit met name bij mijn buik (maat 48 nu) en daar tekent de stof een beetje.
Vraagprijs: 11 euro exclusief verzendkosten, past door de brievenbus.

Het staat ook op vinted dus ik probeer het up to date te houden maar kan ook dat het al verkocht is.

2 likes

Ik heb wel interesse in het lila vest! Ik stuur je een pb

5 likes

Chiquelle
Universele maat kan met S/M
28,00

Zara
Maat M
25,00

1 like

Ik niet maar er staan er veel op Vinted, meer dan 30! Had je daar al gekeken?

2 likes

Ik heb interesse in de skin veil, ik stuur je een pb :relaxed:

1 like

Die jurk staat je echt heel mooi! Leuke body ook.

3 likes

Als je gewoon ‘borealis’ intypt dan vind je er sowieso veel. Je kunt dan nog verfijnen op merk als je wilt, dan worden boeken e.d. met die naam eruit gefilterd. Succes!

1 like

Ik wil de body wel.

Korte periode gedragen na de zwangerschap. Nooit in de droger geweest en uit een rookvrij huis.

Stuur maar PM als dat lukt!

1 like

&Other stories jurk. Maat 38 €15 (jurk is gewoon zwart, m’n foto is overbelicht) VERKOCHT

Zara tas met gespen. €8

Zara jurk in lingeriestijl maat M. €8

Zara jurk (heeft zakken!) in maat M. €9 VERKOCHT

1 like

Verkoopt er iemand toevallig een fitbit?

Ik neem graag het tasje over!

1 like

Alle prijzen zijn incl verzenden

Blazer Mango maat 36 €25,-

Mintgroen jasje H&M, maat S €15,- (nooit gedragen)

Jasje onbekend merk, maat M €15,-

Blazer Costes, maat 40 €20,- (is in het echt iets feller groen)

Blazer Mango, maat S €25,-

Laarsjes Sacha maat 39 €60,-

2 likes

Zara
Maat S
25,00

Zara
Maat M
30,00

Zara
Maat S
25,00

Zara
Maat S
30,00

4 likes

Ik ben geïnteresseerd in het lila wikkelvestje, heb je het nog te koop?

1 like