Ja en de jurk ook prachtig @Toelstra! Jammer dat het mijn maat niet is.
Zo lief, dankjewel! Heb 'm al een jaar niet aan gehad en dacht ik moet spullen weg doen. Nu ga ik twijfelen nooooo
Heel mooi! Zou zowel het blousje als de jurk wel willen overnemen! Hoop alleen dat ik het pas, zit een beetje tussen M en L in
Als je de wikkeljurk nog hebt, dan wil ik die wel overnemen!
Al verkocht, sorry! Ik zal mijn bericht even aanpassen.
Helaas pas ik onderstaande schoenen niet meer na mijn zwangerschap. Alles is daarom nog in goede staat!
Adidas superstar maat 37 1/3
Richtprijs € 30
Invito enkellaarsjes maat 37
Richtprijs € 20
Enkellaarsjes Fred de la Bretoniere maat 37
Richtprijs € 75
Ik heb deze net nieuw binnen gekregen maar ze zijn mij allebei te klein. Kan ze nog retourneren, maar deze korting is er nu af, dus op de website zijn ze duurder. Wellicht dat iemand ze hier wil overnemen voor deze prijzen, exclusief verzending? Kan het heel plat verpakken.
Mijn maten ter referentie, ik had van allebei eentje groter moeten hebben: 1.86, maat L (broek valt dus klein), cup 70F (paste hier niet in, lol).
Ik heb wel interesse, heb je ze nog?
Leuk! Ja zeker, ik stuur je even een dm
Ik verkoop wat dingetjes op Vinted, vooral tweedehands vondsten maat s/m. Ook enkele zelfgemaakte totebags!
Omg die motorjas is ZO vet, jammer dat verzenden vanuit België te duur wordt
hopelijk vindt ze een goed huis
Woon je ver weg? Want naar Nederland verzenden is via Vinted meestal minder dan 3 euro.
Oh heel jammer inderdaad! Kan wel kijken of we m op een andere manier kunnen verzenden zodat het voor jou betaalbaarder is? Je mag me zeker een pb’tje sturen hoor!
Oh dat valt mee idd!
@trompeloeil lief dat je wilt meedenken, maar ik gok dat ie net te klein valt (heb lange armen) en ook eigenlijk al meerrr dan genoeg jassen. Hopelijk vind je er snel iemand voor 
Upje voor deze parfums, heb ze nog steeds te koop!
Daarnaast heb ik m’n make-up lade uitgezocht.
Te koop:
- Benefit Hoola mini, paar keer gebruikt. €7
- Mineralogie loose mineral blush in de kleur Port. Toen ik zag dat dit de favoriete blush is van @fleurmaxiime (fleurskinfoodie) (‘skinfluencer’ op Insta) moest ik 'm hebben. Maar helaas te warm bij mijn koele huid. Aantal keer gebruikt. €15
- Youngblood mineral radiance in de kleur Sundance. Paar keer gebruikt maar helaas ook een tikje te warm. €15
Deze mogen weg tegen verzendkosten:
- NYX Bare with me Tinted skin veil in de kleur Vanilla nude. Hij is langer open dan 6 mnd en denk ik half op.
- – vergeven – Real Techniques mini buffing brush. Nieuw in verpakking.
Update: MAC items zijn vergeven
- MAC Mineralize skinfinish in de kleur Lightscapade.
- MAC Mineralize skinfinish in de kleur Stereo Rose.
- MAC Mineralize blush in de kleur Warm Soul.
Deze 3 heb ik al een aantal jaar in m’n lade liggen, zou daarom niet direct aanraden om ze nog te gebruiken. Maar misschien is er een verzamelaar die het leuk vindt om deze over te nemen.
Ik verkoop mijn Salvador Cortez CC22 gitaar, samen met een rugzak, nieuwe snaren en capo. Ik heb er amper op gespeeld, net voor corona begonnen en toen m’n lessen nooit meer opgepakt. Hij is dus nog zo goed als nieuw!
Ophalen in regio Den Bosch/Eindhoven. Stuur me even een pb bij interesse 
Ik wil de Macs van de laatste foto en de RT brush heel graag, ik stuur je een PB!
H&M broek in maat 38. €8.50
Topshop leren sandalen met houten blokhak in maat 39. €15
&Other stories blouse in maat 36. €14 (sorry heb even geen strijkijzer😭)
Mango schoudertas (heeft ook een lange hengsel) €5