Ik wil deze wel van je overnemen
Ik heb je een bericht gestuurd.
Nee toch niet. Ik ben bang dat ze mij niet passen. Dat ze te groot zijn zeg maar. Echt jammer want ze zijn prachtig! Dus als er niet iemand anders nog is geweest zou ik maar een pb sturen
Ik heb ook interesse, kan je mij de prijs dm’en?
Shabbies maat 41. In perfecte staat, want ze hebben voornamelijk in de kast gestaan. Ze zijn me te klein. Richtprijs 60 euro
Fidrio glazen vaasjes (18 cm hoog)
€5 p/st
Fidrio mini glazen vaasjes (12 cm hoog)
€2,50 p/st
Verschillende vaasjes
€4,50 p/st
Mango beige 'bont’jas maat S met prijskaartje er nog aan (oversized model dus maat M past ook prima, ik heb zelf maat 36/38, kan er een dikke trui onderaan). Nieuwprijs €119,95, ik dacht aan €50,-.
Eigen foto's
Foto’s in het donker genomen, productfoto komt meer overeen met de daadwerkelijke kleur.
Ik heb echt een jassen verslaving haha en deze blijft maar liggen. De jas is warm en suuuuper zacht!
Linkje: https://www.debijenkorf.nl/mango-chilly-double-breasted-mantel-van-imitatiebont-1320070924-132007161300000 heb 'm dit najaar gekocht.
Agent Provocateur Mazzy badpak maat 3 zwart, €45,-
Maat 3 is gelijk aan een maat 36, cupmaat maximaal een C/kleine D.
Betere foto's stof
Hoe is de stof van dit jurkje ? Ik zit beetje tussen de xs en s in. Rekt het wat mee ?
En hoe lang ben jij ? Ik ben zelf maar 1.58 namelijk.
Mag allemaal weg voor kleine prijs!
Shirts van Monki zijn maat M en vallen als croptops. Mogen weg voor €3,- p.s.
Jurkje H&M maat M. €5,-
Allebei de andere tops zijn maat L en €2,- p.s.
Sorry voor de kreukels!
VERKOCHT
ASOS Region boots, een keer gedragen. Leer, bruin, maatje 37. Ik had rond de 50 in m’n hoofd maar sta open voor biedingen. (Staan ook op vinted)
Oh deze zijn echt fantastisch, heb alleen helaas maat 38 lopen ze een beetje lekker?
Ja het is wel een aanrader hoor! een vriendin heeft ze ook gekocht
maar het past niet bij me helaas
Ik verkoop deze laarzen van Sacha. Heb ze pas 1 keer een uurtje gedragen, dus ze zien er nog uit als nieuw.
Het is maat 39.
Wil er graag €70 incl verzenden voor
Is dit de Rains mini? Zitten er ook vakken aan de binnenkant ofzo of gewoon één groot vak? Ik ben misschien wel geïnteresseerd.
Zara
Maat S
Richtprijs 19,00
Flared legging Most Wanted
Niet gedragen
Maat XS
16,50
Flared legging H&M
Maat XS
Niet gedragen
Richtprijs 14,00
Zara