Ik verkoop twee van mijn gymshark leggings. Energy seamless purple wash maat M en de ombre seamless in indigo ook maat M. Richtprijs is 35,- per stuk ongeveer.
Voor de liefhebber ook nog een gymshark indigo kleur sporttop erbij
Ik verkoop twee van mijn gymshark leggings. Energy seamless purple wash maat M en de ombre seamless in indigo ook maat M. Richtprijs is 35,- per stuk ongeveer.
Voor de liefhebber ook nog een gymshark indigo kleur sporttop erbij
Waarom verkoop je hem? Werkt het bij jou niet goed?
heel interessant maar vind het zo duur
snap dat je het lastig vindt om een prijs te bedenken. hoe vaak heb je hem gebruikt en wanneer heb je hem aangeschaft?
Ik wil m’n Vans Authentic verkopen. Ik draag ze nooit en dat vind ik zonde. Ik heb er €75,- voor betaald en zou er graag €45,- incl. Verzenden voor willen hebben. Het is maat 39!
Ik heb 3 tubes Biodermal PLCE CC crème liggen die gloednieuw zijn, er is niet eens 1 druppel uit. Heb ze ooit gekregen maar ga ze bij nader inzien toch nooit gebruiken. Ze zijn samen 60 euro waard en ik wil ze voor 25 euro weg doen.
Die kimono wil ik wel van je overnemen!
Is goed, ik stuur je straks een DM als ik thuis ben.
Ik wil te gast bij Jamie wel van je overnomen als je die nog hebt? Zag hem op je insta.
Nee zou je hem willen opsturen? Je kunt me via PB wel een tikkie sturen.
Is niet erg heeft ook geen haast. Ik kijk even of ik jou een PB kan sturen, anders DM ik je via instagram!
Ik verkoop mijn groene Morgan jas (Maat 42).
Destijds gekocht voor 99,99 bij Wehkamp. Ik heb hem sinds de aanschaf (november '18) welgeteld welgeteld 5 x gedragen, want het is toch een tikkeltje te fancy voor mij en niet helemaal mijn ding. Er missen twee knoopjes (zaten heel erg los, al toen ik hem kocht), maar dit kun je makkelijk fixen met nieuwe knoopjes. De jas is verder in (bijna) nieuwe staat.
Ik verkoop hem voor 25,- excl. verzendkosten. Laat maar weten of je een ander leuk bod hebt
Edit: verkocht!
Heeft iemand interesse in een hele stapel Foodies (rond de 25 stuks) van 2014 t/m 2016? Gratis afhalen, want ik vind het zonde om weg te gooien. Omgeving Amersfoort
Ik heb mijn kast uitgezocht vandaag en heb een heleboel wat weg kan. Mocht iemand een andere prijs in gedachte hebben, dan hoor ik het graag.
H&M badstof trui 2 keer gedragen. Maat M mag weg voor 10 euro inclusief verzenden.
Bomberjack van Primark maat 42. Mag weg voor 10 euro inclusief verzenden
Sneakers van Philip Plein. Nieuwprijs was €405 euro. Ik heb de schoenen een paar keer gedragen, maar ze zijn toch niet iets te krap voor mij. Maat 40 mag weg voor 250 inclusief verzendkosten.
Gisteren mijn hele kast opgeruimd. Heb een aantal kledingstukken die klaar zijn voor een 2e ronde
Doe het even in spoilers anders is het teveel. Prijzen excl. verzendkosten.
Mocht je meer info willen dan hoor ik het graag!
Oja, en ik heb het niet gestreken
Ik heb me mee laten slepen in de Zeemanhype op het forum Ik had de witte sneakers besteld maar ik twijfel toch of ik ze wil houden. Kan ik iemand op het forum er blij mee maken? Ik zie dat ze niet meer op de website staan namelijk.
Maat 38, 12,99 + verzendkosten of ophalen in Amsterdam of Almere!
Wat wil je hebben voor dat eenalaatste blouse en de laatste blazer?
Oelalala
Zeker. Wel verkocht inmiddels. Meisje was ook helemaal in de gloria haha.
Echt heel gaaf en lekker snel verkocht!