Verkooptopic

Ja heb ze allebei nog!

Chanel le Volume Revolution
Twee keer geprobeerd, maar ik kan er niet mee omgaan. Ik heb geen ooginfecties o.i.d. en ben er hygiënisch mee omgegaan.

€15 euro excl. verzending. Kan via brievenbuspost.

Hoeveel wil je ervoor? En schijnt dat lichtroze door?

Ah ik heb alleen maar zwart ondergoed en heb liever niet dat ie doorschijnt, dus dan laat ik ‘m gaan, sorry!

1 like

Ik verkoop mijn Levi’s broek. Het model is een Demi Curve Midrise Skinny in maat 28x32.

Dit was mijn ‘goals’ broek en een soort van stok achter de deur om weer mijn oude figuur terug te krijgen. Maar helaas, het ligt maar te verstoffen in de kast en dat is zonde. Ik verkoop hem voor 22,99 excl. verzendkosten.

En voor de liefhebbers: ik verkoop ook mijn Chloé Nomade EDP. Drie keer opgespoten, daarna niet meer, niet helemaal mijn geur. Ik vraag er 40,- excl. verzendkosten

2 likes

Hoeveel ml is de chloe?

50 ML!

Ik weet niet of je een meetlint in huis hebt en of je hier zin in hebt hoor, maar zou je wellicht de breedte van de taille kunnen opmeten? Dus hoe breed de broek is plat op de grond? Ik weet niet zeker welke maat ik heb bij Levi’s maar ben wel geïnteresseerd!

1 like

Haha geen probleem, ben zelf ook wel benieuwd. Plat op de grond is het in ieder geval 35 cm (niet de volledige omtrek obviously haha)

Dit is een best handige link btw: https://www.levi.com/NL/nl_NL/cms/sizeguide

Ik pas, maar succes nog!

1 like

Mocht @Rebus hem niet willen dan zou ik ook wel geïnteresseerd zijn @FrootLoops!

1 like

Yes is goed! @Rebus houd me op de hoogte of je nog interesse hebt!

Ik heb net gemeten met een andere broek, maar ik vrees dat hij te klein zal zijn helaas! @anon81733682

2 likes

Ah jammer voor jou maar ik zou 'm graag willen @FrootLoops ! Misschien kun je me een PB sturen over de verzendkosten en de betaalgegevens?

Yes! Ben nu op werk, stuur je zo een PB :slight_smile:

1 like

@anon81733682 weet niet of je het zag, maar heb je een PB gestuurd!

1 like

Ik zie dit vrij laat haha, maar was benieuwd of de krultang er nog is :slight_smile:

Ik verkoop 2 spijkerbroeken van Levi’s. Heb ze allebei maar één keer gedragen. Ik heb er ook even foto’s van internet bij gedaan, want kreeg ze niet goed op de foto.

Levi’s mile high super skinny. Maat 30x28 (hij valt wat langer, heb normaal lengtemaat 30) de kleur heet Underrated.
Mag weg voor 30 euro excl verzenden.

Levi’s extra moto ankle in de kleur off the bench. Maat 31. Staat geen lengtemaat bij, maar ik heb normaal dus lengtemaat 30 en hij is bij mij inderdaad op enkellengte. Mag weg voor 20 euro excl. verzenden

Culotte van de Zara in maat S. Ik ben 1.78.
Mag weg voor 5 euro excl verzendkosten.

Misschien iets voor @Chuckie? Die was in Stel je persoonlijke vraag op zoek naar advies over een nieuwe telefoon.