Verkooptopic

Is niet erg :slight_smile: heeft ook geen haast. Ik kijk even of ik jou een PB kan sturen, anders DM ik je via instagram!

1 like

Deze mag trouwens ook weg! IKEA Karlstad tweezitter + hocker. Hoes is beetje verkleurd door de zon maar kan eraf, kussens zitten nog lekker (niet doorgezakt oid). Mag weg voor een klein prijsje, hoop er iemand blij mee te maken die het hard nodig heeft. Dus als je iemand kent… wel ophalen (en zelf tillen) in Utrecht.

1 like

Ik verkoop mijn groene Morgan jas (Maat 42).

Destijds gekocht voor 99,99 bij Wehkamp. Ik heb hem sinds de aanschaf (november '18) welgeteld welgeteld 5 x gedragen, want het is toch een tikkeltje te fancy voor mij en niet helemaal mijn ding. Er missen twee knoopjes (zaten heel erg los, al toen ik hem kocht), maar dit kun je makkelijk fixen met nieuwe knoopjes. De jas is verder in (bijna) nieuwe staat.

Ik verkoop hem voor 25,- excl. verzendkosten. Laat maar weten of je een ander leuk bod hebt :wink:

Edit: verkocht!

1 like

Heeft iemand interesse in een hele stapel Foodies (rond de 25 stuks) van 2014 t/m 2016? Gratis afhalen, want ik vind het zonde om weg te gooien. Omgeving Amersfoort

Ik heb mijn kast uitgezocht vandaag en heb een heleboel wat weg kan. Mocht iemand een andere prijs in gedachte hebben, dan hoor ik het graag.

H&M badstof trui 2 keer gedragen. Maat M mag weg voor 10 euro inclusief verzenden.

Bomberjack van Primark maat 42. Mag weg voor 10 euro inclusief verzenden

Sneakers van Philip Plein. Nieuwprijs was €405 euro. Ik heb de schoenen een paar keer gedragen, maar ze zijn toch niet iets te krap voor mij. Maat 40 mag weg voor 250 inclusief verzendkosten.

Gisteren mijn hele kast opgeruimd. Heb een aantal kledingstukken die klaar zijn voor een 2e ronde :smile:

Doe het even in spoilers anders is het teveel. Prijzen excl. verzendkosten.
Mocht je meer info willen dan hoor ik het graag!

Oja, en ik heb het niet gestreken :see_no_evil:

5 euro


Top maat S.


Zara blouse met knoop aan de voorkant maat M.


Bershka asymmetrische rok maat S. Nieuw met kaartje.


H&M trui maat S. Heeft een klein splitje aan de onderkant van de mouw.

7 euro


Zara top maat s maar ik vind het meer neigen naar een xs. Heeft een ritsje aan de zijkant voor het aantrekken.


Costes top maat M. Slangenlook. Doorschijnende achterkant. Niet getailleerd.


Zara blouse maat s

10 euro


Mango blazer maat xs. Driekwart mouw, voorkant iets langer dan de achterkant.


Mango blazer maat xs

15 euro


Yaya top xs. Gerimpelde plooien aan de zijkant. Ook prima te dragen met maat S.


Wanderlust top maat Xs, past ook prima met maat s. Kaartje zit er nog aan.


Minimum top maat 34. Dieren en bloemenprint.

Scotch en soda linnen top. Maat xs §.

Ik heb me mee laten slepen in de Zeemanhype op het forum :sweat_smile: Ik had de witte sneakers besteld maar ik twijfel toch of ik ze wil houden. Kan ik iemand op het forum er blij mee maken? Ik zie dat ze niet meer op de website staan namelijk.
Maat 38, 12,99 + verzendkosten of ophalen in Amsterdam of Almere!

1 like

Wat wil je hebben voor dat eenalaatste blouse en de laatste blazer?


Ik verkoop deze pumps van &other stories. Het is een maat 39. Ze zijn eigenlijk nog helemaal nieuw.

Oelalala :star_struck:

Zeker. Wel verkocht inmiddels. Meisje was ook helemaal in de gloria haha.

Echt heel gaaf en lekker snel verkocht!

1 like

Ja heb ze allebei nog!

Chanel le Volume Revolution
Twee keer geprobeerd, maar ik kan er niet mee omgaan. Ik heb geen ooginfecties o.i.d. en ben er hygiënisch mee omgegaan.

€15 euro excl. verzending. Kan via brievenbuspost.

Hoeveel wil je ervoor? En schijnt dat lichtroze door?

Ah ik heb alleen maar zwart ondergoed en heb liever niet dat ie doorschijnt, dus dan laat ik ‘m gaan, sorry!

1 like

Ik verkoop mijn Levi’s broek. Het model is een Demi Curve Midrise Skinny in maat 28x32.

Dit was mijn ‘goals’ broek en een soort van stok achter de deur om weer mijn oude figuur terug te krijgen. Maar helaas, het ligt maar te verstoffen in de kast en dat is zonde. Ik verkoop hem voor 22,99 excl. verzendkosten.

En voor de liefhebbers: ik verkoop ook mijn Chloé Nomade EDP. Drie keer opgespoten, daarna niet meer, niet helemaal mijn geur. Ik vraag er 40,- excl. verzendkosten

2 likes

Hoeveel ml is de chloe?

50 ML!

Ik weet niet of je een meetlint in huis hebt en of je hier zin in hebt hoor, maar zou je wellicht de breedte van de taille kunnen opmeten? Dus hoe breed de broek is plat op de grond? Ik weet niet zeker welke maat ik heb bij Levi’s maar ben wel geïnteresseerd!

1 like