Is goed! Heb alleen de norah blouse al verkocht
Is ook al verkocht, sorry😫
Oke die andere twee dan stuur je zo ff een bericht op le grammm
Valt de tommy trui oversized? en heb je hem nog?
Niet helemaal vol maar ik gok nog 4/5e!
Heb je de slate blue nog, of de cayenne?
Alleen de blauwe nog!
Oh die wil ik wel! Ik stuur je een pb
Ik heb een nog ongebruikte Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate van 30 ml.
Had het besteld om te proberen, er zat ook een tester bij en heb die eerst gebruikt maar vond het voor mij niet z’n fijn spul.
Niet om het een of ander, maar zo veel kost hij nu ook bij de Douglas (met korting uiteraard)
Oh ja haha, goed dat je het zegt. Als iemand een ander bod wil doen dan ook prima!
Ik verkoop wat spellen. Alles is compleet en nog in goede staat. Ophalen in Rotterdam of verzenden.
Catan het dobbelspel - €1,50
OMG O mijn goederen - €4,00
Carcassonne Overzee - €5 (originele spelregels missen, maar krijg je er geprint bij)
Iguazu - €7,50
VERKOCHT:
Machi Koro + uitbreiding metropool
Spy
Party & Co Summer reiseditie
Magalaen
Ik heb vorige week in een vlaag van verstandsverbijstering deze grote pot (2,26kg) Whey Perfection van Body en Fit gekocht in de smaak vanilla milkshake. Heb er 1 schepje uit gebruikt maar het is echt totaal niet mijn ding en nu heb ik spijt Kan ik hier iemand anders blij mee maken? Ik zat te denken aan €40 incl. verzenden (bij voorkeur met DHL). Kreeg er een shaker bij die ik er dan ook wel bij doe, want daar doe ik sowieso niks mee.
Heb je de machi koro nog?
Dan wil ik ze wel graag
Die zijn gereserveerd voor een forummer, mocht dat niet doorgaan dan zal ik je een berichtje sturen De rest is er wel nog.
Ik heb wel interesse! Heb je hem nog?