Verkooptopic

Oeh ja ik wilde dat doen maar toen kreeg ik een melding dat ik maar 5 foto’s tegelijk kon uploaden! Dus vandaar dat ik het in losse berichten heb gedaan. Maar misschien heb ik iets fout gedaan? Als het wel in één bericht kan, dan zal ik dat de volgende keer zeker doen :slight_smile:

1 like

Ik heb er ook twee. Pilotenbril en Erika. Beide bruine glazen. Laat maar weten of je foto’s wil.

3 likes

Oh wel slim om online te passen! Hoop dat je alsnog een leuke vindt haha

2 likes

Deze

3 likes

Blazer Zara in maat S €15 (is zo’n “stevige/zware” blazer)

Tussenjas Zara maat S €12

3 likes

Mocht @Reflect hem niet willen dan heb ik misschien wel interesse, love de Erika! :heart_eyes:

1 like

En mocht dat niet doorgaan, ik heb ook een Erika te koop :smile:

2 likes

Oh welke kleur? Ik heb nu m’n 2e zwarte haha, m’n eerste was helemaal versleten en ik vind hem zo fijn dat ik maar een nieuwe had gekocht. Dus ander kleurtje erbij lijkt me wel een goed idee :joy:

1 like

Mijne is bruin, zal straks ff foto’s maken

3 likes

ik vertrouw erika niet, waarom doet iedereen haar weg :male_detective:

10 likes

Ze heeft zich helaas racistisch uitgelaten over de islam. She’s cancelled.

5 likes

@Bailey

Met en zonder flits. Maar het is dus gewoon bruin, geen vlekjes ofzo.

5 likes

Ik heb de Erika in het blauw en is echt m’n lievelings zonnebril. :heart_eyes:
Maar bij een vriendin van me, die heeft hem via internet gekocht, stond ie dus niet zo mooi, hij was iets te breed voor haar gezicht. :woman_shrugging:t2:

5 likes

Mijn vierkante Erika (de Chris dus eigenlijk) is gewoon gesmolten (na 5 jaar gebruik) tijdens mijn vakantie in Bangkok haha. Was ook echt mijn lievelings.

1 like

Wow gesmolten? Haha dat heb ik nog nooit gehoord, wat erg! Domme vraag, maar gebeurde het terwijl je hem op had in de zon of gewoon toen ie op een tafel lag ofzo?

5 likes

Haha ja het klinkt heftiger dan dat het is, maar ik had hem inderdaad op, de bovenkant plakte helemaal en het glas kreeg allemaal barstjes aan de bovenkant.

3 likes

Mijn vriend had dit ook dat hij helemaal plakkerig werd, heel vreemd. Was een justin trouwens

Kleine edit; dit was van de Nederlandse zon

1 like

Ik heb deze gered in de kringloop, maak er graag iemand blij mee (heb er zelf al eentje). Heb hem gekocht voor 2 euro, plus verzendkosten of ophalen (ik werk in Den Haag)

2 likes

Huh, waarom heb je hem dan niet daar gelaten voor iemand die hem wel zelf zou willen en voor €2 zou kunnen kopen?

14 likes

Ondat ik hem wilde geven aan een vriendin, maar die had hem inmiddels al.

5 likes