Jazeker! Stuur maar even een pb!
Oe heb je Spy, Magelaen en party & co nog?
Ja! Stuur maar een PB
Ja hallo alvast excuses voor de walgelijke foto’s maar als goedmaker heb ik laaage prijzen excl verzending.
Hiervan een foto van internet zodat het model een beetje overkomt, paar keer gedragen, laatste keer dat ik ‘m paste sprong de knoop eraf dus die heb ik opnieuw vastgezet. €4 maat 40
Een oude aanfoto want hier pas ik met geen mogelijkheid meer in, body van de zara maat M maar valt klein. €3
Nike pro short, het elastiek is een beetje kapot omdat ik hem nog wilde dragen toen ik eigenlijk al eruit was gegroeid. Sorry!!! €2,50. Maat M
Oysho legging, ziet er nog keurig uit, top als je lange benen hebt. Maat L, vijf euroos
Myprotein legging, ook mooi voor lange benen, maat M. Kleur is donkerroze, €3
Zara crop top van een hele mooie dikke stof, ziet er waardeloos uit op de foto maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om m weg te gooien want in t echt is ie echt mooi! €1 ofzo
Bied iets leuks, slide in mijn dm, ophalen kan ook (amsterdam)
Ik vind het zo zonde - maar ik ga deze mooie manteljas van Dilvin toch maar wegdoen. Hij is nieuw met kaartje er nog aan. Er staat maat 38/40 in, maar ik vind hem duidelijk groter vallen (42 zou ik zeggen + de mouwen hadden ook echt niet korter moeten zijn) en daarom heb ik hem nooit gedragen. Heb hem voor 40 excl op MP en Vinted staan, als forumprijs maak ik er wel 40 incl van
Zijn die Vans echt? Zie dat dat binnenste maatlabeltje heel anders is dan er in mijn verschillende paren Vans staat.
Heb ze gewoon in de winkel gekocht dus ga er wel vanuit.
Ze zijn wel al best oud en hebben jaren in de kast gestaan.
( 10+ jaar )
Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Oh haha dat zou er zeker mee te maken kunnen hebben
Ik heb dit jurkje van Mostwanted in maat XS
Helaas zijn de mouwen net iets te kort, maar had hem al 1 keer gedragen. Dus heb hem zelf in een S besteld. Hij valt best ruim (heb normaal echt geen XS)
Zou er €15 incl verzenden voor willen
Super leuk! Ik heb wel interesse maar moet even kijken welke maat mijn andere broek van dit merk is en of het overeen komt, dat kan ik vanavond thuis helaas pas doen
Iemand interesse in één van deze sieraden? Armbandje met infinity is echt zilver, de rest niet. Alles mag weg voor €1,50 p stuk + verzendkosten.
Die kleine hangertjes mogen ook samen weg voor €2,50
Ik heb deze zwarte flared broek op Vinted gekocht voor €7,50 maar helaas zijn de pijpen veel te lang voor mij. (Ik ben 1,66m) Wil iemand hem overnemen voor dezelfde prijs? Maat 40, van H&M, kaartjes zitten er nog aan dus niet gedragen. Echt een leuke broek!
Ik heb wat pech op Vinted de laatste paar aankopen, deze schoenen in maat 39 gekocht voor €20 om in te sporten maar ze vallen echt krap. Ik kom er net in dus zou ze meer als maat 38,5 zien. Wil iemand ze overnemen? Zijn nieuw en kwamen in de doos. (Die ik bij t oud papier heb weggegooid) Mogen ook voor minder dan €20 weg.
Leuk jurkje van H&M maat 38. Valt vrij kort. Ik ben 1,66m en vind hem net kunnen. Oppassen met bukken dus Mag weg voor €4
Je bent wellicht het plaatje/foto vergeten?