3 bh’s
Gedragen tijdens en na zwangerschap.
Nu veel te groot
Altijd op de handwas gedaan en nooit in de droger
Uit een rookvrij huis.
Ik heb mijn kast opgeruimd. Veel is maat L/XL en ook tall spijkerbroeken van topshop.
Weg
Maat l/xl
Ik draag een maat s/m bij hm ter referentie.
Hij is prachtig en staal leuk maar kan er niet tegen bij mijn nek.
Nieuw. Nog niet gewassen of iets. Uit een rookvrij huis.
Heb je de gellak nog?
Mag ik je gymshark overnemen?
Geen probleem! Ik was me nog aan het bedenken, dus neem ze maar😁
Wat zou je willen hebben voor de cleanser?
Te koop:
Replica - By the fireplace ~ 8 mil
Ex Nihilo - Honore Delights
Nasomato - Black Afgano
Attar Collection - Queen of Sheba
Annick Goutal - Un matin d’ orage
MFK - Gentle Fluidity Gold
DS & Durga - Bowmakers
Ex Nihilo - The Hedonist
Byredo - Super Cedar
Le Labo - Vetiver 46
Essential Parfums - Mon vetiver
Vilhelm - Smoke Show
Kilian - Roses on Ice
Vilhelm - Basilico & Fellini
Zie foto voor de vulstand! Parfum is geplaatst op volgorde van bovenstaande lijst.
In de meesten zitten nog 1/1.5 ml maar in sommigen iets minder. Doe sommigen weg omdat het niet mijn smaak is en anderen omdat ik ondertussen een grotere decant of zelfs een fles (basilico fellini ) van heb!
En een handjevol designparfum samples krijg je er graris bij.
Verkocht
Ik verkoop die samples niet los he. Het is gewoon een setje, waarvan er ook nog een stuk of 6 helemaal vol zitten. Als je dan gaat berekenen zijn die parfums vaak wel 2/3 euro per ml. Zijn samples die ik ook gewoon gekocht heb, nergens gratis bijgekregen ofzo?
Dus om voor dit complete setje dan 15 eu ofzo te vragen vind ik een koopje alleen de by the fireplace is al 12 euro als je het uitrekent naar milliliters.
Ik dacht dat de foto was van de gratis samples, haha
Wat een onzin. Via skins betaal ik 20 euro voor 5 van die proefjes. Je betaalt eigenlijk alleen voor de 8-10 ml decant van by the fireplace en betaalt hooguit een paar euro bij voor 13 proefjes (waar ik zelf ook voor betaald heb) van niche parfums die normaal gesproken verkocht worden voor 2/3 euro per milliliter
@Lovepink nee dat zijn parfums zoals la vie est belle, chloe edp, hugo boss die ik wél gratis heb gekregen bij bestellingen en dus ook gratis doorgeef
Kweenie, ik dacht eigenlijk dat het idee van dit hier wel was om dingen voor vriendenprijsjes aan elkaar te verkopen. Zo’n hele berekening over milliliters enzo, het komt meer op me over dat je beredeneert wat het je maximaal kunt opleveren. En dat vind ik meer Marktplaats.
Terwijl, tja, het hele idee van proefjes is dat je maar een relatief heel klein risico hoeft te nemen en dat sommige je zullen bevallen en sommige minder.
En dat is ook het geval. Heb het verkocht voor €15 eu terwijl dit alles bij elkaar toch een stuk meer kost als je het gaat berekenen. Alleen de by the fireplace dus al €12. Een volle sample €4 per stuk.
Dus hoe is €15 voor alles dan geen vriendenprijsje? Ik snap niet hoe mensen doen alsof ik de hoofdprijs vraag
Die beredenering per ml besprak ik dus juist om dat te laten zien, omdat mensen denken dat ik 3 euro voor een halfvolle sample vraag. Is niet het geval.
Heb nog een bodempje douchegel in de fles, kostte 3.50 dus kopen voor 20 cent?
Omg mensen ze krijgt die samples basically gratis bij die decant. Wat een gezeik
Joe ik heb het gekocht en vind het echt een prima prijs voor dat alles. Ik wil veel nieuwe geuren uitproberen en dan is dit echt perfect. Bij parfumado betaal je 15 euro voor 8ml. Anyway ik ben er blij mee!
Wat een flauwe reactie
Ik vind het wel jammer dat er zo onaardig wordt gedaan over iets wat iemand verkoopt. Dat moet diegene toch zelf weten, als iets je niet aanspreekt om welke reden dan ook laat het dan aan je voorbijgaan. Er hoeft toch niet gelijk iets over gezegd te worden.