Ik heb de Erika in het blauw en is echt m’n lievelings zonnebril.
Maar bij een vriendin van me, die heeft hem via internet gekocht, stond ie dus niet zo mooi, hij was iets te breed voor haar gezicht.
Mijn vierkante Erika (de Chris dus eigenlijk) is gewoon gesmolten (na 5 jaar gebruik) tijdens mijn vakantie in Bangkok haha. Was ook echt mijn lievelings.
Wow gesmolten? Haha dat heb ik nog nooit gehoord, wat erg! Domme vraag, maar gebeurde het terwijl je hem op had in de zon of gewoon toen ie op een tafel lag ofzo?
Haha ja het klinkt heftiger dan dat het is, maar ik had hem inderdaad op, de bovenkant plakte helemaal en het glas kreeg allemaal barstjes aan de bovenkant.
Mijn vriend had dit ook dat hij helemaal plakkerig werd, heel vreemd. Was een justin trouwens
Kleine edit; dit was van de Nederlandse zon
Ik heb deze gered in de kringloop, maak er graag iemand blij mee (heb er zelf al eentje). Heb hem gekocht voor 2 euro, plus verzendkosten of ophalen (ik werk in Den Haag)
Huh, waarom heb je hem dan niet daar gelaten voor iemand die hem wel zelf zou willen en voor €2 zou kunnen kopen?
Ondat ik hem wilde geven aan een vriendin, maar die had hem inmiddels al.
Hilary Mantel - The mirror & the light
Helemaal nieuw €10
John Carreyrou - Bad Blood
Helemaal nieuw €7,50
Doortje Smithuijsen - gouden bergen
Zo goed als nieuw €8
Colson Whitehead - Underground Railroad
Omslag heeft gebruikssporen (verkleuring) - €7,50
Benjamin Alire Saenz - Aristotle and Dante discover the secrets of the universe
Zo goed als nieuw - €6
Ik heb ook weer eens m’n spullen uitgezocht. Alles is incl verzenden
Horloge van Cluse 38mm. Heb hem redelijk veel gedragen, maar draag nu alleen nog maar m’n fitbit.
€25,-
AB Pomade in de kleur taupe. Amper gebruikt… €12
Natasha Denona mini glam. 2/3 keer gebruikt. €15,-
UD naked petite heat. Heel weinig gebruikt… €15,-
Mac Feeling Myself. Amper gebruikt. €8
Mac Leave Me Breathless. Bijna niet gebruikt. €8
Laarzen van Sacha maat 39. Heb ze 1 keer gedragen, maar vind ze niet zo leuk bij mezelf. €80
Heb je hem nog? Dan wil ik hem graag overnemen(verzenden)
Yes! Ik stuur je wel even een pb
Heb je mini glam nog?
Ja zeker!
Ik had een claim ingediend bij Rayban, die dingen zijn hartstikke duur joh
Volgens mij ligt dit gewoon aan de matte coating. Mijne kreeg dit ook na een paar jaar, denk gewoon een combinatie van warmte en vette (zonnebrand) vingers. Mijn vriend heeft een ander model met een matte coating en die kreeg dat ook na een paar jaar.
Aangezien hier laatst vraag was naar Ray Ban zonnebrillen, doe ik een poging mijn Hexagonal te verkopen. Vind hem heel tof, maar pak hem eigenlijk nooit.
Hij was nieuw €139,- en zou er graag €80,- incl verzenden voor willen. Het is een Large.
Ik probeer nog eens mijn make-up stash uit te dunnen:
Hyper real glow trio highlighters, nooit gebruikt € 15
Colourpop - give it to me straight, gebruikt € 12
Colourpop - strawberry shake, weinig gebruikt € 12
Mac - double gleam highlighter, nieuw € 15
Too faced mini chocolate soleil bronzer, nieuw € 10
Too faced - tutti frutti sparkling pineapple, gebruikt € 12
Verzendkosten zijn voor de koper, verzenden vanuit België
Jaaa